problem z glosnikami z tylu
Moderator: Moderatorzy
problem z glosnikami z tylu
z tego co zauwazylem to w bagazniku wystepuje tylko po lewej stronie kostka do podlaczenia glosnika. a z prawej jest dziura w dywaniku. czyzby kabel zostal po prawej stronie usuniety? czy na tym jednym po lewej stronie musze obydwa podlaczyc ?
z gory dzieki za odpowiedz
(ford escort mk7 1998)
z gory dzieki za odpowiedz
(ford escort mk7 1998)
nie wiem jak jest w mk7, ale w mk5 kable sa po obu stronach.
podlaczanie 2 glosnikow, do jednej pary przewodow mija sie z celem, o stereo mozesz zapomniec w takim ukladzie, wiec musisz szukac kabli w tej dziurze. przy radiu musisz miec 8 przewodow do podlaczenia glosnikow, zatem nie mozliwe jest bys z tylu mial tylko jedna pare, zatem SZUKAJ! sprobuj przesledzic jak leca przewody od radia.
podlaczanie 2 glosnikow, do jednej pary przewodow mija sie z celem, o stereo mozesz zapomniec w takim ukladzie, wiec musisz szukac kabli w tej dziurze. przy radiu musisz miec 8 przewodow do podlaczenia glosnikow, zatem nie mozliwe jest bys z tylu mial tylko jedna pare, zatem SZUKAJ! sprobuj przesledzic jak leca przewody od radia.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
wlasnie ja mam u siebie tak zrobione, nie pamietam jakiego koloru jest ten przewod, jutro bede jechal do szkoly, to wyjme radio i Ci powiem co i jak. chyba ze ktos bedzie szybszy ode mnie.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
pytanie tylko jakie masz radio?
jesli posiadasz miernik uniwersalny to zmierz napiecie na kostce od zasilania radia, sa tam trzy przewody zazwyczaj czarny to masa czerwony to "B+" zasilanie na ktorym bez kluczyka jest 12V i np żółty na ktorym pojawia sie napiecie dopiero po przekreceniu kluczyka
musialbys zmierzyc ktory to "B+" i od strony radia dolozyc do niego ten "żółty" wlaczajacy napiecie po przekreceniu kluczyka,
Pamietaj ze kolory moga sie różnic najlepirj jest to zmierzyc miernikiem i podlaczyc wg schematu
Pozdrawiam
jesli posiadasz miernik uniwersalny to zmierz napiecie na kostce od zasilania radia, sa tam trzy przewody zazwyczaj czarny to masa czerwony to "B+" zasilanie na ktorym bez kluczyka jest 12V i np żółty na ktorym pojawia sie napiecie dopiero po przekreceniu kluczyka
musialbys zmierzyc ktory to "B+" i od strony radia dolozyc do niego ten "żółty" wlaczajacy napiecie po przekreceniu kluczyka,
Pamietaj ze kolory moga sie różnic najlepirj jest to zmierzyc miernikiem i podlaczyc wg schematu
Pozdrawiam
a po co mostkowac?? ja u siebie zoltego nie mam podlaczonego i wszystko smiga jak nalezy. to chyba zalezy od radia czy potrzebuje napiecie na obu przewodach.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
ok wszystko porobilem tak jak nalezy
radyjko gra tak jak chcialem:D
kable z tylu znalazly sie pod tapicerka (hahaha)
sprzecik gra swietnie
za niecale 400 zl mam cale naglosnienie (kumpel z sklepu car audio mi polecil pewna marke)
dzieki za pomoc
ps mozna zamknac (chyba ze ktos ma jeszcze jakies pytania)
radyjko gra tak jak chcialem:D
kable z tylu znalazly sie pod tapicerka (hahaha)
sprzecik gra swietnie
za niecale 400 zl mam cale naglosnienie (kumpel z sklepu car audio mi polecil pewna marke)
dzieki za pomoc
ps mozna zamknac (chyba ze ktos ma jeszcze jakies pytania)