opis z zdjęciami jak ręczny naciagnac

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
lostlast
Posty: 752
Rejestracja: 24 lut 2008, 00:08
Lokalizacja: Berlin

opis z zdjęciami jak ręczny naciagnac

Post autor: lostlast »

co cze ba żeby wykonać operacje naciągania ręcznego:#
1.plaski śrubokręt
2.klucz plaski 10siatka
czas trwania operacji 10 do 20min
Załączniki
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
7.JPG
8.JPG
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2008, 18:24 przez lostlast, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Intruder D1
Posty: 156
Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Kontakt:

Post autor: Intruder D1 »

Mam pytanie jak naciągnąc ręczny w mk V
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

pod autem masz nakrętkę regulacyjną
Awatar użytkownika
Intruder D1
Posty: 156
Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Kontakt:

Post autor: Intruder D1 »

Aha dzięki wielkie za info
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

A czy w MKVI jest tak samo jak w VI czy V ?
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
emceha

Post autor: emceha »

W mkVI też jest regulacja od spodu auta ;)
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

emceha pisze:W mkVI też jest regulacja od spodu auta ;)
cholera :grin: a myślałem że to taki banał jak na fotach... :razz:

było by pomógł to byś dostał ale nima to nima :mrgreen:
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Awatar użytkownika
lostlast
Posty: 752
Rejestracja: 24 lut 2008, 00:08
Lokalizacja: Berlin

Post autor: lostlast »

Ven pisze:
emceha pisze:W mkVI też jest regulacja od spodu auta ;)
cholera :grin: a myślałem że to taki banał jak na fotach... :razz:

było by pomógł to byś dostał ale nima to nima :mrgreen:
no wiesz wszystkiego tez nie moge wiedzieć jak masz foto to wstaw je tu na tym poscie
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
bogdanatorx

Post autor: bogdanatorx »

sorry za odswiezenie kotleta ale gdzie w mkV szukac tej nakrętki do regulacji? Orientacyjnie. Bo samo "pod spodem" wiele mi nie pomaga
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

pod autem idzie linka od recznego, dochodzi do takiej blaszki, a potem od blaszki odchodza juz dwie linki do lewego i prawego kola oddzielnie (i to je sobie podciagasz odpowiednio dla kazdego kola). nalezy jej szukac na srodku pomiedzy mocowaniami tylnej belki (tak mniej wiecej). zerknij na ta aukcje - jest rysunek gdzie tego szukać http://moto.allegro.pl/item499008714_10 ... scort.html
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Strong
Posty: 33
Rejestracja: 26 paź 2009, 00:16
Lokalizacja: Marki

Post autor: Strong »

To w mk7 pod spodem nie ma żadnej juz regulacjii??, tylko pod dzwignią ręcznego tak jak napisał autor tematu??
kvazi555

Post autor: kvazi555 »

dokladnie. w mk7 jest tylko regulacja przy dźwigni. pod spodem nic nie ma.
choody88

Post autor: choody88 »

Strong wpadnij na spota w Blue City to Ci naciągniemy :)
Zablokowany