jak zrobic ręczny w mkV
Moderator: Moderatorzy
jak zrobic ręczny w mkV
mam pytanie mam escorda mkv dohc z elektruyka jak naciągnąc ręczny nie trzyma mi
- Załączniki
-
- SP_A1200.jpg (53.68 KiB) Przejrzano 6033 razy
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
zeberko, ale przecież nie bedziesz kupował i wymieniał linki za każdym razem gdy ci sie poluzuje
dzidasdk, prawdopodobnie masz taki sam mechanizm napinania jak u mnie - musisz jakos dostac sie pod auto i pokręcić kółkiem do napinania widocznym na zdjęciu-> http://siec.no-ip.com/forum/files/hamul ... ja_145.jpg
dzidasdk, prawdopodobnie masz taki sam mechanizm napinania jak u mnie - musisz jakos dostac sie pod auto i pokręcić kółkiem do napinania widocznym na zdjęciu-> http://siec.no-ip.com/forum/files/hamul ... ja_145.jpg
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
leon267, trochę nie bardzo rozumiem... piszesz że
a potem żeleon267 pisze:ja juz podciagalem i woidocznie bardziejs ie nia da, teraz tylko trzyma jak tak mooocno podciagne
czyli jak jest? tylne koła blokują sie jak lewarkiem mocno pociągniesz i u samej góry czy też blokuje ci koła po delikatnym pociągnięciu? Jeśli to pierwsze to faktycznie linka może być już za bardzo rozciągnięta i dalsze napinanie jej regulacją nic nie da - wtedy trzeba linkę wymienić - co do cen to popatrz sobie w dowolnych sklepach internetowych, ja nie jestem na bieżąco... a jeśli masz na myśli tą drugą wersję to linkę trzeba poluzować. Ponadto mogą być problemy z ręcznym przy nadmiernym zużyciu szczęk i bębnów, ale to wychodzi też na przeglądzie gdy sprawdzasz hamulce na rolkach przy hamowaniu pedałem. A jeśli sam mechanizm szczęk działa prawidłowo i lewarek też łapie na 3-4 ząbku ale b. ciężko się zaciąga to prawdopodobnie jesteś na prostej do zatarcia linki lub masz na niej jakieś załamanie. Jeśli nie ma załamania tylko korozja wzięła się za linkę to można ją (ba... TRZEBA) przesmarować.leon267 pisze:ja chce zeby dellikatnie ruszyc i juz blokuje kola
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
no nie jest lekko trzeba linke wymontować i przesmarować samą linkę ruszając nią jednocześnie w pancerzu żeby smar wlazł głęboko i żeby cała linka była smarowana. Teoretycznie nowa linka jest już odpowiednio zabezpieczona i nie wymaga takich zabiegów ale praktyka uczy że linka z przebiegiem może jeszcze długo służyć gdy sie o nią zadba... Wszystko zależy od jej stanu. Bo gdy pancerz jest pozałamywany, zgnieciony czy coś podobnego to to nie ma sensu - lepiej linkę wymienić. Sama wymiana nie jest skomplikowana ale trzeba sie dostać pod spód auta, ściągnąć bębny a wtedy to już szkoda nie zrobić kontroli szczęk, bębnów i całego tego wewnętrznego ustrojstwa...leon267 pisze:dzie mam przesmarowac? w ktorych miejscach?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"