Strona 1 z 2

Co zrobić z tą kierką?

: 04 kwie 2008, 12:42
autor: yezozwierz
http://yezo.fotosik.pl/albumy/405381.html

chłopaki da się to zreanimować albo gdzieś dorwać taką nabę?

: 04 kwie 2008, 12:45
autor: WieSiu
czy ja dobrze widze,ze ma uszkodzone zabki w srodku gdzie calosc trzyma sie kolumny kierowniczej ?

Jesli tak,to wywal to, szkoda zycia :D

: 04 kwie 2008, 12:51
autor: yezozwierz
no ma spiłowane chyba wszystko. ale skoro nie kosztowała mnie nic, to może by dorwac nabę i śmigać co?

: 04 kwie 2008, 12:53
autor: WieSiu
no wystarczy ze zmienisz nabe :) bo to naba jest niebezpieczna :)

: 04 kwie 2008, 12:55
autor: yezozwierz
tylko gdzie dostanę taka nabę? kierka jest mocowana na 3 śruby, chyba nietypowo. a i dobrze by było dorwać jakas niedrogą tą nabę. bo jak mam 200pln dać za nabę to bardziej mi sie kala kierke z pakietu RS zakupić z nabą za 100pln ;]

: 04 kwie 2008, 23:43
autor: deathrider_85
Ja tam bym się w to nie pakował, tylko kupił kierę z XR lub RS oryginalną. Fajnie w rękach leży i ma optymalny rozmiar.
Oczywiście ja mam taką kierę oryginalnie założoną :p.

: 05 kwie 2008, 00:42
autor: yezozwierz
mam dwie takie kiery bo mam XR3i i RS'a wiec wiem ;] Ale tą bym chciał do RS'a wsadzić

: 05 kwie 2008, 09:02
autor: WieSiu
yezozwierz, to jakbys sie pozbywal tej od rs ale oczywiscie w dobrym stanie,to mam nadzieje,ze jakos sie dogadamy :D

: 05 kwie 2008, 11:26
autor: Rob
A jak wygląda kiera od RS ?

: 05 kwie 2008, 14:36
autor: yezozwierz
Kiera od RS'a ma czerwoną obramówkę dookoła klaksonu, inna fakturę obręczy, jest z innego materiału i ma mniejsza średnicę ;) Co do jej stanu to raczej jest średni, czuć że jest miękka od góry tzn taka jaka się robi kierownica po ponad 200 000km. Ale jak bede zadowolony z tej małej to moze się pozbędę tej RS'owej chociaż nie mam zwyczaju pozbywać sie częsci które podmieniam na inne :D lubie mieć drogę odwrotu w dowolnej chwili ;)

: 08 kwie 2008, 07:22
autor: morgon
yezozwierz pisze:Kiera od RS'a ma czerwoną obramówkę dookoła klaksonu, inna fakturę obręczy, jest z innego materiału i ma mniejsza średnicę ;)
No właśnie.... z powodu jej małej średnicy na parkingach przy braku wspomagania w moim essim bardzo cierpię, ale jest przynajmniej bardzo ładna :mrgreen:

: 13 kwie 2012, 17:29
autor: Gajek
Zmieniam kierownicę ze zwykłej na tą z RS2000. Z tyłu kiery jest zębatka od blokady kierownicy, są również styki od klaksonu. Są one posmarowane jakimś smarem i nie wiem czy trzeba to czymś smarować czy tego nie ruszać?

: 13 kwie 2012, 17:31
autor: STILON
to jak są posmarowane to po co chcesz smarować drugi raz ? :roll:

: 13 kwie 2012, 17:34
autor: Gajek
Ten smar jest już stary, nie ma już poślizgu i chciałem to wyczyścić.

: 13 kwie 2012, 19:23
autor: Yagr
Gajek, smar musi być - jak go usuniesz to kiera bedzie chodzić z nieprzyjemnym "szurającym" pogłosem, potem zauważysz że gdzieniegdzie posypuje się pyłem mosiężny a następnie przetra się tarcze kontaktowe klaksonu. Możesz wyczyścić i potraktowac wazeliną techniczną.