Maglownica
Moderator: Moderatorzy
poczytaj tu maz jak gumy zmienic i jak wahacz zmienicmarkos43 pisze:Witam wszystkich ,podepnę się pod temat.Problem polega na tym że;przy chamowaniu wali mi w kierownicę wymienilem tarcze i to samo .lewo koło ma luz na boki .I teraz tak czy drążek kierowniczy ma luz na jabłku czy luz w maglownicy.Proszę o pomoc.
moja relacja jest na 8 stonie jak wymieniać cały wahacz
tu patrz o wahaczach
a co do maglowicy zobacz co taniej ci wyjdzie regeneracja czy nowy [używany]
z czego co wiem po regeneracji i tak się psuje po jakimś czasie
mialem w espace taki problem po zregenorowaniu poscila pol roku później ale nie mi bo wymieniłem na inna używana a stara oddalem mechanikowi który se ja zregenerowal i później slyszalem ze temu co ja sprzedał popsuła się
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
dlatego nie warto regenerować bo drogo bylo to tez zalezy od zniszczenia tego pierścienia uszczelniającego czy jak to się tam nazywaleszek pisze:ja już jeżdzę 4-ry lata na regenerowanej. trzeba znależć dobrego fachowca. drogo bylo ale się opłacilo.
mozna mowiac po regeneracji maz 50% ze będzie dzialalo lepiej niz nowe
bo tak jak i mowisz to zalezy od fachowca i od ceny
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------