Maglownica

Moderator: Moderatorzy

tomi

Maglownica

Post autor: tomi »

Koledzy, czy któryś z Was wymieniał w swoim escorcie maglownice, czy jak to się fachowo nazywa. Może się ktoś orientuje czy można ją regenerować. Nowa strasznie dużo kosztuje szczególnie ze wspomaganiem, a używaną trochę się boje kupić. Może się okazać, że też ma luzy i kasa pójdzie w błoto.
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

nowa ze wspomaganiem w serwisie do mojego kosztuje 3600PLN.a maglownice można regenerować.ja swoją regenerowałem.koszt 850 PLN z przeczyszczeniem układu,wymianą płynu i 9-cio miesięczną gwarancją.trzeba tylko poszukać sprawdzonego warsztatu gdzie to robią.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

Troszkę dużo pieniędzy. Ja mam możliwość za nową tylko bez wspomagania dać 300 złotych w sklepie z częściami Forda.
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Piter_Tychy

Post autor: Piter_Tychy »

Do mojego w sklepie 1450zl, moge mieć za 500zl zamiennik, bez wspomagania. Nie pozostaje Ci nic innego jak regeneracja, albo czekaj aż na allegro pojawi się jakiś pracownik forda który buchnął z magazynu i chce sprzedać;)
A bywają takie okazje;)
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

Tylko, że to są już prawdziwe rarytasy.
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
tomi

Post autor: tomi »

Z maglownicą jest problem, Bez wspomagania to jeszcze idzie wytrzymać. Nowa nie kosztuje aż tak dużo i można nawet kupić zamiennik o wiele tańszy. Niestety ze wspomaganiem nowe są bardzo drogie i nie ma podróbek. Pozostaje tylko używana, lecz też nie ma się gwarancji, że jest w porządku. Zostaje jeszcze jak kolega wcześniej podpowiedział, regeneracja. Jednak w moich stronach nie znalazłem żadnego warsztatu, który się tym trudni. Na razie jeżdżę z luzami w układzie kierowniczym, ale na dłuższą metę się nie da. Objechałem wszystkie w okolicy szroty i nigdzie nie dostałem. Jest to podobno bardzo chodliwa część, tak jak przełącznik zespolony świateł.
Mariusz

Post autor: Mariusz »

panowie ze sie tak zapytam co to jest ta maglownica??
z gory dzieki
Yukas

Post autor: Yukas »

Proponuje jednak zakupić nową maglownice nieoryginalną, bo w końcu nowa to nowa :wink:
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

maglownica-przekładnia kierownicza.to tak info bonusik29.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
tomi

Post autor: tomi »

Yukas, problem w tym że nie ma przekładni nowych, nie orginalnych ze wspomaganiem. Bez wspomaganiem są.
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

I co Tomi znalazłeś już coś?
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
tomi

Post autor: tomi »

Byłem ostatnio w warsztacie, który się trudni naprawą fordów i mi sprawdzili dokładnie układ kierowniczy. Faktycznie mam luzy w układzie kierowniczym to znaczy w maglownicy, ale powiedzieli, że nie cieknie olej to nie warto jej jeszcze wymieniać. I jest duże prawdopodobieństwo, że jak założę używaną to będę miał to samo i tylko kasę wyrzucę w błoto. A przy okazji za użynaną maglownicę wraz z przekładką zaśpiewali 700 złotych.
Na razie tak jeżdżę z tymi luzami, ale muszę powiedzieć, że mnie wkurza ten układ kierowniczy.
Grzesiek16v

Post autor: Grzesiek16v »

Podobną sytuację mam u mnie. Nie mam żadnego luzu, ale gdy koła są ustawione na wprost i ruszam kierownicą lewo-prawo to słychać takie dziwne stukanie. Pozatym cieknie olej z przekładni po wachaczu, tak że całe koło jest zalane. Mam wspomaganie i rzecz jasna nie chciałbym się go pozbywać.
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

Jutro czeka mnie wymiana magla na nowy.
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

oki to ja podepnę sie pod ten temat, niestety maglownica z angola nie pasuje do Naszych Esów, więc musze zrobić coś ze swoja, teraz tylko nasuwa sie pytanie czy warto regenerować maglownicę? można znaleźć zestaw uszczelek i takich tam pierdół do przekłądni tylko czy jeśłi rzeczona ma luzy to czy da rade coś z tym zrobić? kupować używkę? bawić sie z tą co mam? jeśłi kupowac używkę, to czy do każdego Essa jest taka sama maglownica ze wspomaganiem, chodzi mi o roczniki od 1990- 1999. czy od TD jest identyczna? żałuje że od Cabrio nie moge przełożyć bo jest w idealnym stanie, niestety pozostaje mi albo wymiana albo regeneracja? co Wy byście wybrali?
jeszcze jedna sprawa, jak odpowietrza sie ukłąd po wymianie maglownicy ze wspomaganiem? czy duzó wchodzi płynu?
ODPOWIEDZ