Strona 1 z 1
Guma Przegubu...
: 22 maja 2008, 12:24
autor: Quler
Chłopaki kupiłem essa kombi MKVII 1.4 (pełny wtrysk) 1995 i mam do wymiany gumę przegubu (przy kole... nie tą przy skrzyni) W VW MKII przegub był przykręcany a w Essim nie widze żadnych śrub... Może mnie ktoś pokierować jak wyciągnąć ten przegub ? Dokładniej to chodzi mi o ten po stronie kierowcy... nie chce czegoś zepsuć....
Ps. Gdyby miał ktoś jakiś namiar na książke do mkVII proszę o kontakt na GG:880111
: 22 maja 2008, 22:17
autor: Jamszoł
Było już o tym nie raz .
Quler, trochę się nie chce szukać ?
Jak to nie widzisz żadnych śrób ?
Wyjdź z woza i popatrz na koło - śrubę zauważysz na środku kółka - ta wielka , nie sposób jej nie zauważyć , no chyba , że masz alusy lub kołpaki.

Z drugiej strony jest pierścień zabezpieczający.
Nie oszczędzaj na osłonie przegubu - kup ten lepszy.
: 23 maja 2008, 10:23
autor: Quler
yyyy a troszke się nie chce
Tą śrubę na środku koła odkręciłem jako pierwszą

Troche się namęczyłem ale warto było

Wszystko już naprawione więc można chyba zamknąć i wywalić...
: 23 maja 2008, 10:53
autor: cidzej
mały off topic:
Quler pisze:(pełny wtrysk)
mógłby mi to ktoś wyjaśnić ?? czym się różni pełny wtrysk od pół pełnego, ćwierć pełnego i jak to sie ma do mono wtrysku, wielo wtrysku itd ??
mysle, ze na temat dziwacznych określeń powstających dzieki niewykwalilifokanym dłubaczyom garażowym możnaby napisać co najmniej prace magisterską

mina sprzedawcy w ASO jak slyszy "poprosze ten metalowy cycek trzymający tą gumową harmonijke przy piaście" - BEZCENNA

: 23 maja 2008, 11:32
autor: orion
cidzej, popracowałbyś trochę w sklepie motoryzacyjnym to dopiero byś posłuchał , do tej pory śmieję się z tekstu pewnej pani "poproszę dobrą rurę , tylko taką dobrą porządną, żeby weszła w tą starą dziurę" po kilku minutowy powstrzymywaniu się od śmiechu udało mi się ustalić, że pani chce kupić tłumik i wycieraczki do Seicento