tylne głośniki - czy jest sens??
Moderator: Moderatorzy
Ja mam z tyłu w fabrycznych miejscach po bokach Boshman 16cm w miejscu elips i musze przyznać że gra to dobrze i schodzi to na dosyć niskie pasmo.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
no dobra, w takim razie decyduje sie na dodatkowa pare
tylko teraz jeszcze jedna sprawa,
obecnie w drzwiach z przodu mam glosniki Blaupunkt z serii GT, odseparowane,
słyszalem dużo pozytywnych opinii na temat głośników tej samej firmy jednak z serii Velocity, wiec prawdopodobnie wlasnie takie bym kupil, i teraz pytanie: wstawic GT do tyłu a velocity z przodu?, czy zostawic GT w drzwiach, a Velocity na tyl? i czy montowac z tyłu tweeterki (są w komplecie, wiec szkoda nie wykorzystac)
tylko teraz jeszcze jedna sprawa,
obecnie w drzwiach z przodu mam glosniki Blaupunkt z serii GT, odseparowane,
słyszalem dużo pozytywnych opinii na temat głośników tej samej firmy jednak z serii Velocity, wiec prawdopodobnie wlasnie takie bym kupil, i teraz pytanie: wstawic GT do tyłu a velocity z przodu?, czy zostawic GT w drzwiach, a Velocity na tyl? i czy montowac z tyłu tweeterki (są w komplecie, wiec szkoda nie wykorzystac)
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
zasada jest prsota - lepsze glosniki ida zawsze na przod, bo przod slyszysz, a z tylu to dobiega i tak tylko łupanie w rytm bassu i tyle
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Miałem z tyłu oryginalne głośniki forda elipsy plus wysokotonówka, jakaś wersja premium chyba bo nawet na nich pisało 60Watt i całkiem dobrze sobie radziły. I poweim że jak odłączyło się wysokotonówki to straszna kapa była.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
dlaczego ?? ja mialem i z przodu i z tylu i calkiem fajnei to gralo (szczegolnie pasazerom sie podobalo)jaras231 pisze:ja nie dawałbym wysoko tonowych na tył
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
U mnie z przodu grają jakieś pionki 10 czy 11cm, nie pamiętam nawet, z tyłu w półke wrzuciłem elipsy JBL odłączając przy tym seryjne jajka i gra to super, zbiera nawet ładnie niskie częstotliwości i jak jest utworek z większym basem to potrafi ładnie potelepać lusterkami 2 głośniki never! Tył też musi grać
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
ja ostatnio zauwazylem jedna ciekawa rzecz (pewnie oczywista dla Was).
moje glosniki Blaupunkta graja ladnie do pewnego momentu, potem zaczynaja charczec, co jest oczywiste... ale jesli trafie na fragment utworu ktory jest pozbawiony niski tonow, moge ustawic jeszcze glosniej, a dzwiek nadal jest czysty. Wniosek? musze sobie zorganizowac filtr, ktory zablokuje mi niskie tony na glosnikach w drzwiach, wyjscie z radia na tylna pare podlacze do wzmacniacza, a z niego na kolejna pare glosnikow (znowu z filtrem),i drugim wyjsciem na subwofer.
Ewentualnie, gdyby wzmacniacz miał tylko jedna pare wyjsc, to uzylbym zwrotnicy...
jakies uwagi? czy ten tok myslenia jest wlasciwy?
moje glosniki Blaupunkta graja ladnie do pewnego momentu, potem zaczynaja charczec, co jest oczywiste... ale jesli trafie na fragment utworu ktory jest pozbawiony niski tonow, moge ustawic jeszcze glosniej, a dzwiek nadal jest czysty. Wniosek? musze sobie zorganizowac filtr, ktory zablokuje mi niskie tony na glosnikach w drzwiach, wyjscie z radia na tylna pare podlacze do wzmacniacza, a z niego na kolejna pare glosnikow (znowu z filtrem),i drugim wyjsciem na subwofer.
Ewentualnie, gdyby wzmacniacz miał tylko jedna pare wyjsc, to uzylbym zwrotnicy...
jakies uwagi? czy ten tok myslenia jest wlasciwy?
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
jak znam życie to nie glosniki ci charczą tylko brakuje poweru z radia - lepiej sie zaopatrz w porzadny wzmacniacz a wtedy wycisniesz z glosnikow wiecejjakies uwagi? czy ten tok myslenia jest wlasciwy?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
siutek
1. jak kupisz wzmacniacz 4kanalowy to one maja wbudowane filtry bez zadnego kombinowania
2. soobofer raczej nigdy nie jest podlaczany przez zwrotnice tylko jest mostkowany na dwoch kanalach wzmacniacza (przykladowo do lewego podlaczasz + a do prawego -)
3. na radiu pewnie bas masz na +10 czy jaka tam masz skale jezeli ustawisz bas n 0 to dopoki nie zalozysz jakiegos wzmaka pod te glosniki bedzie gralo zdecydowanie lepiej, no ale bez basu (chyba ze masz juz ten soobofer to raczej powinno to byc w 100% wystarczajace)
1. jak kupisz wzmacniacz 4kanalowy to one maja wbudowane filtry bez zadnego kombinowania
2. soobofer raczej nigdy nie jest podlaczany przez zwrotnice tylko jest mostkowany na dwoch kanalach wzmacniacza (przykladowo do lewego podlaczasz + a do prawego -)
3. na radiu pewnie bas masz na +10 czy jaka tam masz skale jezeli ustawisz bas n 0 to dopoki nie zalozysz jakiegos wzmaka pod te glosniki bedzie gralo zdecydowanie lepiej, no ale bez basu (chyba ze masz juz ten soobofer to raczej powinno to byc w 100% wystarczajace)
właśnie o to mi chodziło osimek1, źle to ująłem
np taki wzm. posiada filtry i wejscia wysokonapięciowe
http://www.allegro.pl/item440651411_son ... x170w.html
np taki wzm. posiada filtry i wejscia wysokonapięciowe
http://www.allegro.pl/item440651411_son ... x170w.html