Nie pali na jeden garnek

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

U brata jest to ciągle czy to w garażu (ocieplany) czy na dworze, wystarczy, że postoi parę godzin i chodzi nierówno.
Awatar użytkownika
iglaxr3i
Posty: 887
Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
Lokalizacja: Kozin
Pojemność: 2800
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: iglaxr3i »

Sprwadz wszystkie kostki w połaczeniach do okoła silnika ,jak i wtyki do czujników.po prostu nie moga miec wilgoci.
:mikolaj:
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Mogę użyć olejku silikonowego do wtyczek i kabli WN?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Gajek, Moim zdaniem nie ma nic lepszego od Boll-a
http://hogan.istore.pl/pl/boll-kontakt- ... 00-ml.html
lub tutaj - ten sam - http://www.lakierniczy.pl/index.php?z=1&m=44&id=459
Podaruj sobie olej silikonowy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Gajek, olej nie poprawia przepływu napięcia - wypiera tylko wilgoć
Może być dobry gdy poczyścisz klemy przy aku i po dokręceniu pomaczasz z wierzchu klemy
Czyli już na połączonych kabelkach dasz go na wierch a tu chodzi o popryskanie przed połączeniem i dopiero łączysz kable
Kupuj Boll-a :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Postaram się poszukać tego preparatu. A macie jeszcze jakieś pomysły z tym nie paleniem na jednym cylindrze.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Gajek pisze:A macie jeszcze jakieś pomysły z tym nie paleniem na jednym cylindrze.
Podstawowa sprawa - sprawdź no ciśnienie na tłokach - na zimnym silniku
Nie wiem czy przypadkiem - jak jest zimny to nie pracuje jeden zawór
AAA czy zawsze nie pracuje na tym samym tłoku ? - czy to jest przypadkowa kolejność ?
Sprawdzałeś ?
Na początek sprawdź czy to ten sam cylinder czy różne
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Cylinder zawsze ten sam, drugi od lewej. Nie mam czym zmierzyć kompresji. Może ojciec pójdzie pogadać z mechanikiem żeby pożyczył, jeśli ma.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jeśli cylinder ten sam to jednak sprawdź ciśnienie - wtedy gdy jest zimny i nie pali na ten garnek a później gdy już jest ok
Jeśli na zimnym kompresja jest słaba a na ciepłym jest w miarę ok to tak jak pisałem - zawiesza się na zimnym zawór - na prowadnicy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
driver98
Posty: 1415
Rejestracja: 28 lis 2007, 11:10
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: driver98 »

Jurku być może uszczelniacz zaworowy jest uszkodzony i olej zalewa mu świece-miałem tak w polonezie,być może się mylę.
PRAWDZIWY FACET JEŹDZI DIESLEM,A BENZYNA I GAZ...DLA PANIENEK😎
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

To się okaże po sprawdzeniu ciśnienia
Brałem to pod uwagę - jeśli ciśnienie będzie cały czas OK to może to być właśnie uszczelniacz ale wtedy tuż po odpaleniu powinien kopcić
Jak ciśnienie będzie słabe a potem OK to raczej właśnie zawór w prowadnicy się wiesza
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

A popychacz (ma około roku) może się zacinać?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jak popychacz (szklanka) jest nieszczelna - to na początku nie ma ciśnienia i nie ma co popychać zawora ale to wystarczy 15-20 s i ciśnienie już jest
Chyba , że jest tam tak dużo nagaru , że się haczy


Sprawdź ciśnienie i daj znać co i jak
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Z tym ciśnieniem będzie ciężko, nie mam od kogo pożyczyć.

Brat zauważył jeszcze, że rano po odpaleniu nie ma ssania tzn. nie wchodzi na 1500 obr/min
tylko od razu jest 900obr. Ale raz na jakiś czas ssanie się załączy, wskoczy na wyższe obroty i szarpania nie ma, pracuje tak jak powinien. Co jest odpowiedzialne za ssanie? Krokowy jest sprawny.
ODPOWIEDZ