Nie pali na jeden garnek
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Gajek, Moim zdaniem nie ma nic lepszego od Boll-a
http://hogan.istore.pl/pl/boll-kontakt- ... 00-ml.html
lub tutaj - ten sam - http://www.lakierniczy.pl/index.php?z=1&m=44&id=459
Podaruj sobie olej silikonowy
http://hogan.istore.pl/pl/boll-kontakt- ... 00-ml.html
lub tutaj - ten sam - http://www.lakierniczy.pl/index.php?z=1&m=44&id=459
Podaruj sobie olej silikonowy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
http://www.rimkowalczyk.pl/en/leda-olej ... 60-ml.html ma taki olej.
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Gajek, olej nie poprawia przepływu napięcia - wypiera tylko wilgoć
Może być dobry gdy poczyścisz klemy przy aku i po dokręceniu pomaczasz z wierzchu klemy
Czyli już na połączonych kabelkach dasz go na wierch a tu chodzi o popryskanie przed połączeniem i dopiero łączysz kable
Kupuj Boll-a
Może być dobry gdy poczyścisz klemy przy aku i po dokręceniu pomaczasz z wierzchu klemy
Czyli już na połączonych kabelkach dasz go na wierch a tu chodzi o popryskanie przed połączeniem i dopiero łączysz kable
Kupuj Boll-a
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Podstawowa sprawa - sprawdź no ciśnienie na tłokach - na zimnym silnikuGajek pisze:A macie jeszcze jakieś pomysły z tym nie paleniem na jednym cylindrze.
Nie wiem czy przypadkiem - jak jest zimny to nie pracuje jeden zawór
AAA czy zawsze nie pracuje na tym samym tłoku ? - czy to jest przypadkowa kolejność ?
Sprawdzałeś ?
Na początek sprawdź czy to ten sam cylinder czy różne
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jeśli cylinder ten sam to jednak sprawdź ciśnienie - wtedy gdy jest zimny i nie pali na ten garnek a później gdy już jest ok
Jeśli na zimnym kompresja jest słaba a na ciepłym jest w miarę ok to tak jak pisałem - zawiesza się na zimnym zawór - na prowadnicy
Jeśli na zimnym kompresja jest słaba a na ciepłym jest w miarę ok to tak jak pisałem - zawiesza się na zimnym zawór - na prowadnicy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
To się okaże po sprawdzeniu ciśnienia
Brałem to pod uwagę - jeśli ciśnienie będzie cały czas OK to może to być właśnie uszczelniacz ale wtedy tuż po odpaleniu powinien kopcić
Jak ciśnienie będzie słabe a potem OK to raczej właśnie zawór w prowadnicy się wiesza
Brałem to pod uwagę - jeśli ciśnienie będzie cały czas OK to może to być właśnie uszczelniacz ale wtedy tuż po odpaleniu powinien kopcić
Jak ciśnienie będzie słabe a potem OK to raczej właśnie zawór w prowadnicy się wiesza
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Z tym ciśnieniem będzie ciężko, nie mam od kogo pożyczyć.
Brat zauważył jeszcze, że rano po odpaleniu nie ma ssania tzn. nie wchodzi na 1500 obr/min
tylko od razu jest 900obr. Ale raz na jakiś czas ssanie się załączy, wskoczy na wyższe obroty i szarpania nie ma, pracuje tak jak powinien. Co jest odpowiedzialne za ssanie? Krokowy jest sprawny.
Brat zauważył jeszcze, że rano po odpaleniu nie ma ssania tzn. nie wchodzi na 1500 obr/min
tylko od razu jest 900obr. Ale raz na jakiś czas ssanie się załączy, wskoczy na wyższe obroty i szarpania nie ma, pracuje tak jak powinien. Co jest odpowiedzialne za ssanie? Krokowy jest sprawny.