Nie pali na jeden garnek

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Krokowy to urządzenie wykonawcze komp potrzebuje odczyty czujników temperatury
Ale jeśli nie chodzi na jeden gar to i obrotów odpowiednich nie będzie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Gdzie znajduje się czujnik temperatury cieczy chłodzącej w 1.4 CVH? Ten, który przesyła sygnał do komputera.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

w kolektorze dolotowym z tego co pamietam - poza tym szukajka sie klania, gdzies wrzucalem (w opisach napraw i modyfikacji) zdjecia kolektora z 1.4 CVH CFI z opisem wszystkich czujnikow tylko trzeba ruszyc palcem ...

poza tym uklad podcisnieniowy zamkniety ?? w jakim stanie przewody(izolacja na nich) od czujnika polozenia przepustnicy ?? ale obstawiam w tych autach jednak krokowy :D to tyle odnosnie startowania z 900rpm

inna sprawa, ze jak kolega pisze, ze to zawsze 2 cylinder to musi sie tam cos dziac. jak wygladaja swiece ?? jak jest z iskra na tym cylindrze ?? masz takie samo auto to zamiencie sie na przewody WN. jak to nie pomorze to juz tylko sprawdzenie kompresji ... jak juz bedzie wiadomo jaka jest to mozna szukac w sterowaniu zaworow lub uszczelnieniu tloka
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Izolacja na przewodach od czujnika przepustnicy jest nowa, tzn. zaizolowane jest taśmą izolacyjną, bo już raz zrobiło się zwarcie i był kangur. Kable, świece, cewkę i EDiS to wszystko było podmieniane. Kompresję z rok temu była sprawdzana, ostatnio mi brat powiedział i była dobra.

Z tym nie paleniem to jest dziwna sprawa, bo zaczęło się od momentu gdy zmienialiśmy tuleje na wahaczach i gumy na drążku stabilizatora. Może coś zahaczyliśmy, bo pomagaliśmy sobie metrową rurą żeby docisnąć blaszkę, która trzyma te gumy stabilizatora. Po opuszczeniu auta z lewarka i odpaleniu go zaczęła się nie równa praca. Podmieniliśmy świece z dawcy, bo były praktycznie nowe i auto przez 2 tygodnie chodziło równo.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

syczy gdzies ?? masa na silnik dodatkowa jest ??
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Masy nie ma dodatkowej.

Od czasu do czasu jest tylko jakiś dziwny dźwięk. Piszczy coś, ale to nie jest takie piszczenie jak piszczący pasek, tylko jakby jakaś elektronik. Nie wiem co to za dźwięk.

[ Dodano: Nie 20 Lis, 2011 ]
Przeczyściłem krokowca i czujnik położenia przepustnicy. Popychacze też po przemieniałem i dzisiaj go odpaliłem to chodził tak jak powinien. Jutro go jeszcze sprawdzę.
ODPOWIEDZ