radekbox pisze:jak po niektórych wypowiedzich można wywnioskowac, ze przy uruchamianu silnika (czyli krotko mówiąc, kiedy silnik jest zimny)
musisz zmienić "reguły wnioskowania", bo są złe
radekbox pisze:nie wklejac jakas definicje z Internetu, która w ogole nie jest odpowiedzia i nie zawiera zadnego uzasadnienia.
nikt nie wklejał definicji z internetu - trzeba było szkołe elektroniczną skończyć to byś wiedział, albo chociaż uważać na lekcji fizyki
radekbox pisze:w ukladzie dolotowym MAF
ja mam MAP i co ? w escorcie mialem czestotliwościowego a teraz mam napięciowego
generalnie to pewnie przyszly niedoszly doktorant chcial sie pochwalić nikomu do życia nie potrzebną wiedzą i już
przypomina mi to czasy studiow na WAT'cie kiedy to jeden profesor stwierdzil, ze pewna regula podawana we wszystkich skryptach nie jest do konca (jego zdaniem) prawdziwa, podyktowal nam swoja i tylko taka uznawal za jedyna sluszna, zaliczającą egzamin u niego - straszne ....
generalnie - sama teoria u kolegi
radekbox jest na +, ale zaczynanie przygody z forum od niemal porownania nowych kolegow do herektyków - na minus
mysle, ze moglibysmy nawet pokusić się o rozważania na temat zasady działania IAT na poziomie atomowym czy kwantowym, ale czy to jest naprawde konieczne ?? czy żeby podniesc auto na lewarku to trzeba najpierw uniwersytet konczyc albo chociaz rozwiązać układ równań z czterema niewiadomymi ?? sugeruje zachować czasem troche zdrowego rozsądku
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415