Nie wiem czy w przyszłości nie kupić sobie takiego, bo widać że ceny nie są wygórowane, a wygląd całkiem niezły. Tylko nie wiecie jak jest z dostępnością części zamiennych? Bo do mojego Escorta to kupię prawie wszystko (przynajmniej tak było do tej pory) w byle motoryzacyjnym. To czy do Probe też jest tak różowo z częściami?
Części pewnie też kupisz w byle motoryzacyjnym, tylko być może będzie trzeba na nie trochę poczekać. Poza tym to autko zbyt popularne na polskich drogach nie jest (wystarczy porównać na allegro ile do sprzedaży jest Escortów a ile Probe), więc się to zapewne odbije na cenach części zamiennych
A mój znajomy się pozbył , wlaśnie z powodu części zamiennych .Procurator, posprawdzaj po necie , ile kosztują części i czy są dostępne.
Mowa o tych co wiadomo , że trzeba co jakić czas kupić.
Rozrząd , hamulce , wahacze itd.
Poza tym to typowy amerykaniec - silnik - pojemność do mocy (słabiutka) a spalanie wprost odwrotnie.
Jaki tam amerykaniec, wolnossące 2.0 dostawało baty z moim starym hyundaiem 1.5. Za to te na turbinie robią co do nich należy, tylko pewnie większość zakatowana. Ogólnie autko całkiem przyjemne, zwłaszcza te 2 generacji
Myślałem o wersji mk2. Aż taki słaby to on chyba nie jest, na wikipedii podają, że wersja 2.0 rozpędza się w 9.2s do 100 km/h, zaś wersja 2.5 chyba nawet w 7.5s do 100 km/h.
Czyli mówicie, że z częściami kłopotu nie ma, tylko samochód drogi w utrzymaniu.
W sumie to nie wiem, być może jeszcze w przyszłości zdecyduje się na Escorta mk7 z silnikiem 1.8 115 lub 130 KM.
pozdr.
Trochę poszukałem na www.autocentrum.pl i chyba nie jest takim paliwopijcą jakby się wydawało, model Probe II V6 2.5l spala w/g ich testów podobnie do Poloneza lub nawet trochę mniej. Ważniejszą sprawą byłoby dowiedzieć się czy auto jest w miarę trwałe, czy można długo cieszyć się bezawaryjną jazdą? Bo jeżeli ma się często psuć to sobie go od razu daruję.
pzdr..
Procurator, mój znajomy ma już chyba 4 lata probe II 2,5 V6 czarne zglebione i na ślicznej feldze, prezentuje się super z przodu jak ferrari , nie narzeka a kilometrów sporo tłucze ale skrzynię wymieniał
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
to auto w gazie... a w trasie spalił ~8litrów/100km
dało się przeżyć podróż z tym, że nie wiem czy inne modele tak mają ale ten na zakrętach się, że tak powiem nie zachowywał... ale w trase na długą prostą naprawde przyjemnie się jedzie
jest: koreański wysokoobrotowiec
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415