Pompka paliwa mi sie czasami nie zalancza

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

Jamszoł pisze:Pamiętajcie zatem , jak sprawdzacie , czy dociera prąd do jakiegokolwiek odbiornika energii elektrycznej , to sprawdzajcie przyjście napięcia pod obciążeniem.
Ale pamiętajcie też o sprawdzeniu bez obciążenia.
jeżeli "bez" jest a "z" nie ma to wiecie już że w 98% odpowiada za taką sytuację skrzynka bezpiecznikowa.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

zróbcie ja zieloni radzą, omincie tą nieszczęsną skrzynkę bezpieczników i nie będzie więcej problemów pompą ja tak mam i nie wiem co to znaczy problemy z pompą w escorcie
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
MrSoze

Post autor: MrSoze »

Witam sorki za odświeżanie ale problem z pompką...;/ moze ktoś podać przepis na ominięcie skrzynki? czy da sie to zrobić żeby działąła tak jak normalnie działa? puki co mam ją na przełączniku podpiętą na "plus" ze skrzynki ale chyba takie rozwiązanie nie jest dobre? nie wiem ta pąpka ma chodzić cały czas jak silnik jest odpalony czy ma jakies momenty przerwy?

Czy opis Pana "Jamszoł" --> http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=4465 zadziała jesli skrzynka jest do d...? wybaczcie za chaos w poście ale jestem zdesperowany, zły, itd...;/
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Z tego chaosu wnoiskuję że masz walniętą skrzynkę bezpieczników czyli moja rada naprawić/kupić skrzynkę bezpieczników i nie kombinować z jakimiś ominięciami i tym podobnym druciarstwem.
Teraz masz problem z pompą a jutro ze światłami to też ominiesz skrzynkę?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

Easy, Easy, Easy....

Uzupełnij profil, weź neospazminkę i czekaj aż ktoś pomoże. A do czego jest pompa? Bo ja paliw płynnych nie uznaję i nawet nie wiem czy moja jeszcze działa hahaha :)
MrSoze

Post autor: MrSoze »

skrzynkę lutowałem ze 3 razy (poza środkiem pomiędzy płytkami bo troche się vbałem ze ja dobije zamiast uleczyć) bo już miałem problemy ze światłami, wycieraczkami, abs-em, szybami, i jeszcze paroma rzeczami... auto długo nie pociągnie wiec nie zamierzam wkładać w nie kolejnej stówy bo już musiałem serwo wymieniać... a przełacznik mnie denerwuje już....
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

Jak to długo nie pociągnie? Mój skończył 18, dostał dowód osobisty i na oko sacuję, że to będzie jeden z dłuższych stażem samochodów na forum. Chyba, że jesteś, sorry - małolatem który goni za tym, by rwać laski na samochód co jest totalną żenadą i zaprzeczeniem męskości... Ale wracając do tematu - dorwij dobrą, sprawdzoną skrzynkę - kolega klubowicz zsmart i drugi klubowicz Karol mały siedzą dobrze w temacie części, ewentualnie kolega andkar i dogadaj się z nimi. Są fachowcami w każdej dziedzinie i szybko uświadomią Ci, że Escort to bardzo wdzięczny samochodzik na lata! No i oczywiście pomogą Ci w zakupie dobrej, sprawdzonej skrzynki.

P.S.
Uzupełnij ten profil! Chyba, że wchodzisz tu na chwilę jako amator, ale nie licz wtedy na fachowe podejście. Pomagają wszyscy, owszem, ale....
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

MrSoze pisze:skrzynkę lutowałem ze 3 razy (poza środkiem pomiędzy płytkami bo troche się vbałem ze ja dobije zamiast uleczyć)
no, niestety jak chcesz to zrobić dobrze to trzeba skrzynkę rozebrać ;) Tak to sobie możesz i 50 razy lutować a jak będzie od środka zimny lut to nic nie pomożesz ;) Skoro to już robiłeś to masz jakieś pojęcie o lutowaniu więc znajdź sobie opis jak skrzynkę naprawić (jest z fotkami na naszym forum) zrób to porządnie i prawdopodobnie będziesz mógł sobie ten denerwujący przełącznik wyrzucić. No i stówkę zaoszczędzisz. Natomiast jesli pompę paliwa zasilasz bezpośrednio to pracuje cały czas bez przerw. Nic w tym złego nie ma bo nadmiar paliwa jest "eksportowany" przez regulator ciśnienia przy listwie wtryskowej z powrotem do zbiornika. .(o ile piszesz o jakims zetecu, bo profil pusty to tylko domyślać się możemy co to jest...?) Nie ma za to wyłączenia pompki gdy silnik ci zgaśnie albo nie uruchomi, tym w oryginale zawiaduje ECU
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
MrSoze

Post autor: MrSoze »

było wdzięczne auto do czasu aż sie zaczęło pier...a teraz mam juz dość bo hamulce nagle przestają działać pedał wpada jak w masło podmieniam serwo to samo wymieniam cały układ to samo po czym nagle same zaczeły znów działąć. teraz pompka....pomijam inne "drobne" szczegóły ale już mnie szlag trafia z tym autem i pewnego dnia wrzue zapałke do baku i na tym sie skończy bo nawet sprzedać sie nie opłaca bo nie wiem czy ktoś da za ten shit 2 klocki...(chyba że lego :mrgreen: ) chyba sobie dam spokój spróbuje jeszcze pociągnąc kabel z przekaźnika...(albo spale coś w końcu albo zadziała) :twisted:
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

2 klocki? Znaczy 2'000 PLN, dobrze rozumuję? Nie wiedząc co to za samochód, model, rocznik, silnik itd - nie licz na fachową odpowiedź w temacie. 10% kwoty dam Ci od ręki w ciemno :DDD

OT dla Administracji - wprowadźcie PRZYMUSOWY NAKAZ wpisywania danych samochodu przy zakładaniu konta...
MrSoze

Post autor: MrSoze »

1.6 16V zetec bez gazu... ale jakie to ma znaczenie? R9 jest od pompki zakładam albo R3 bo róznie podają...skrzynka jest z 10/6/97 96AG14A073EB (to 0 to może być O)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

MrSoze, kolego, walczysz ze zwykłymi dolegliwościami essa mocno przypadkowymi metodami. Brak tu jakichś racjonalnych działań więc nie dziwię się że takie masz efekty. Już tłumaczę o co mi chodzi: naprawę skrzynki bezpieczników rozumiesz przez oblutowanie tego wszystkiego co z zewnątrz... to mniej więcej tak jak byś chciał przeczytać książkę ale nie otwierał okładek... problem z hamulcem też na hura naprawiany bo niby skąd pomysł że trzeba serwo wymienić? Moim zdaniem byłbyś bardzo z tego auta zadowolony gdybyś te naprawy robił w sposób bardziej przemyślany. A to co za model, jaki silnik i jaki rocznik jest w escorcie bardzo istotne. Pozdrawiam i mam nadzieję że jednak go nie spalisz... ja ze swoim po takim druciarstwie długo walczyłem żeby usunąć obejścia ;)
Ostatnio zmieniony 02 paź 2010, 17:52 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

I dzięki temu Yagra fura, tak samo jak moja będzie się toczyć polskimi ścieżkami jeszcze przez długie lata ;)
Tak więc MrSoze, wszyscy Ci pomogą jak się określisz. I tak jak Yagr Ci napisał - z punktu widzenia elektronika to zobaczysz, amatora: NIE. Zimne luty jak się lokalizuje nie sposób tu wyjaśnić - cyna ma inne zabarwienie, jest bardziej matowa. A skrzynka głównie dolegliwości ma wewnątrz. Ufff... Nie dotyczy to mojej skrzynki na szczęście. Ale jak się dba tak się ma :DDD
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Widzę , że wszyscy tu skupili się na skrzynce bezpiecznikowej - chociaż kolega nie napisał nic na temat sprawdzenia napięcia na wejściu do bezwładnościowego :razz:
MrSoze, ile razy trzeba Ci pisać , żebyś uzupełnił swój profil ?
Co prawda napisałeś co tam masz , ale w poście - za moment nikt tego nie będzie pamiętał
Pytasz się czy "moje" obejście zda egzamin ?
Musisz wziąć miernik i sprawdzić - na zdjęciach widać który to przekaźnik - zrób pomiar
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jamszoł, skupiliśmy sie na skrzynce bo sam o niej wspomniał oraz o całej masie innych elektrycznych dolegliwości mających jeden wspólny mianownik - skrzynka ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ