Podgrzewacz paliwa ON - jego funkcja,

Moderator: Moderatorzy

zbychu

Post autor: zbychu »

ok, przepraszam. sie nie powtórzy więcej
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

zbychu, Należy wykręcić świece żarową - zapodać jej prąd i patrzeć gdzie grzeje.
Ma grzać na samym końcu około centymetra począwszy od jej czubka - jeśli czubek nie grzeje , tylko dalej to świieca do wymiany.
Swieca wchodzi tylko kawałek do wewnątrz i wystaje w komoże spalania właśnie koło 1 cm i w tym miejscu ma grzać.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

Jamszoł pisze:Powinien być podobny
nie mam czegoś takiego
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

zbychu pisze:Miarka (czyli bagnet, o ile to jest to samo) pokazuje właściwy poziom oleju przed zapaleniem.
nie chodzi przed zapaleniem tylko czy ubywa oleju po zmiane oleju jak przejedziesz 1000 km
zbychu pisze:Dym leci czarny, tak mi sie wydaje
to tak jakby ci podawał zadużo paliwa, może koncówki wtrysków
zbychu pisze:Podgrzewacz z ten z waszego linka jest dla 1,8TD, może być też w 1,8D?
zobacz na tym zdjęciu (mój 7 post) czy masz w tym miejscu : http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5799
Ostatnio zmieniony 28 sty 2009, 21:40 przez kupiec, łącznie zmieniany 1 raz.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Zawsze można coś wykołować - zawsze lżej odpala lub lepiej w zimie pracuje i jest bardziej oszczedny.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Nie koniecznie musi być fordowski
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
zbychu

Post autor: zbychu »

sprawdziłem wczoraj po pracy i jeszcze dziś rano przed wyjazdem. Dym leci taki zwykły - szarawy. Olej ostatnio wymieniany był przed 3000 tyś km, do teraz jest na odpowiednim poziomie (między min i max). Jeśli chodzi o pompkę to za pierwszym naciśnięciem była miękka, ale później już nic nie dopompowałem bo twarda (i wczoraj i dziś rano). Pozostaje mi sprawdzić świece. Przeszukam pozostałe tematy tego forum i znajde temat jak sprawdzić te świece, ale to w weekend (sobota), bo teraz jetsem zbyt zapracowany. Kurde najgorsze jest to, że nie mam nawet garażu żeby spokojnie zajrzeć pod maskę, tylko grzebie pod blokiem ;-) podgrzewacza nie widziałem (chyba), ale nie dokładnie wiem gdzie go szukać. gdzieś koło filtru paliwa tak?czyli tego okrągłego?
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

gdzieś koło filtru paliwa tak?czyli tego okrągłego?
tak, między filtrem a silnikiem. przynajmniej ja tam miałem ale może być tak że ktoś (jak ja) go zdemontował bo zapowietrzał układ.
jak pompke masz twardą to dobrze.
myśle że będziesz miał pompe wtryskową do regulacji.
a tu masz o świecy http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

W moim TD też raz pompowanie jest miękkie a drugie wciśnięcie już twarde, napewno nie masz zapowietrzonego :) Spróbuj kolei na świece żarowe. Poczytaj dokładnie cały mój temat z postami które podał wyżej kolega link :)
Jak wyjmiesz świece to przepisz tu jakie masz świece, mam na myśli marke i model. Wtedy sprawdzimy czy świece które masz napewno jest dedykowany do swojego esiego :)
ODPOWIEDZ