Strona 1 z 1

Tjuning gaznika

: 27 sty 2005, 20:52
autor: hash
Witam wszystkich

Może ma ktoś jakieś informacje na temat przeróbek gaźnika weber w fordziku z silnikiem 1.3 ??

Pozdrawiam

: 27 sty 2005, 20:56
autor: robertford
Z tego co wiem to poleruje się kanały dolotowe aby troszeczkę zwiększyć moc, ale co jeszcze no morze dysze na większe. Wiązać się będzie to z więszym zużyciem paliwa.

: 28 sty 2005, 00:41
autor: hash
Dyszki odpadają :)

A jak wypolerować gaźnik ?? czym ?:)

Pozdrawiam

: 30 sty 2005, 23:05
autor: WieSiu
czytalem kiedys o tym,ze po prostu gladzi sie wszystkie scianki w gazniku, ktorędy przechodzi powietrze, zwlaszcza te czesci w ktorych pozostaly nierownosci po odlewie jaki dokonany zostal w fabryce. Takie wygladzenie powierzchni przez ktora przelatuje powietrze podobno pomaga w tym,ze powietrze nie wpada w zawirowania co teoretycznie daje ciutke wiecej mocy.

: 31 sty 2005, 14:30
autor: robertford
Pasta polerska i kawałek filcu. Ręczna i żmudna robota, ale efekt końcowy dobry.

: 01 lut 2005, 01:18
autor: Gość
Luxik :) jutro zabieram się do polerowania gaźniczka :)

Znalazłem hm opis modyfikacji gaźnika do 126p ;) może komuś kiedyś się przyda :)
http://www.126fan.pl/www/gaznik.htm

Dzięki za pomoc

Pozdrawiam

: 26 lut 2005, 14:09
autor: Dawid
Do polerki zakamarkow swietnie nadaje sie miniszlifierka (Dremel itp.). Do zjechania nierownosci uzywac mozna malych krazkow drucianych a do polerki zaklada sie koncowke z waleczkiem z filcu, do tego pasta polerska.
Tak robilem polerki czesto przy motocyklu - szybki i dobry efekt. Recznie to sie tylko zajechac mozna ;)