Sprzęgło??
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
nie mam dużego doświadczenia w tej kwesti ale złego słowa jak narazie o sprzęgłach tej firmy nie mogę powiedzieć. W escortach dobrze się pisuje.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
podepnę się pod temat.
Mój esik ma taki dziwny objaw.
Jak ruszamy ostro i zmiany przy 4-5tys. obr to nic się nie dzieje ciągnie idealnie ale na przykład przy 2,5tys jadąc na 3 biegu wcisnę mocniej gaz to się zacznie ślizgać gdzieś do 3-3,250 obr. i przestanie.
Jak myślicie tylko okładzina do wymiany czy cała tarcza sprzęgłowa??
Mój esik ma taki dziwny objaw.
Jak ruszamy ostro i zmiany przy 4-5tys. obr to nic się nie dzieje ciągnie idealnie ale na przykład przy 2,5tys jadąc na 3 biegu wcisnę mocniej gaz to się zacznie ślizgać gdzieś do 3-3,250 obr. i przestanie.
Jak myślicie tylko okładzina do wymiany czy cała tarcza sprzęgłowa??