Strona 1 z 1

pompa paliwa + rura tankująca :D ?? Proszę o poradę :)+

: 20 sty 2009, 10:23
autor: Muminek
Witam :D

1. Padła mi pompa paliwa :) Znalazlem cos takiego jak to:
http://www.allegro.pl/item533207137_pom ... _nowa.html

powinno byc ok ;p wyglada nieźle;p

2. Wlew paliwa (ta rura) jest pęknięta przy lączeniu z bakiem... (tak to wyglada ze z tamtąd paliwo ucieka...) i musze kupić nową :) Czy do kombiaka i normalnego essiego to jest to samo ? Bo musze to znalesc gdzies na allegro zeby nie bylo przypalu ze cos potem nie bedzie pasowac :D

Proszę o wsparcie i dobre słowo ;p


Pozdrawiam Michał

: 20 sty 2009, 10:38
autor: Yagr
1. niestety nigdzie w aukcji nie pisze kto to produkuje a z zewnątrz to wszystkie ładnie wyglądają.... Ja to bym ci polecił pompę Walbro ale wiem że są droższe nawet od oryginałów Boscha... niestety :( i z tego względu mało ich na allergio
2. już wiem że inne są rury essach z klapką i bez klapki ale jak jest w kombi??

: 20 sty 2009, 10:53
autor: Muminek
1. jakos mi szkoda ladowac kase w pompe paliwa jak jezdze an LPG
2. a ja nie wiem czy mam z klapką czy bez ;D Mam wlew paliwa na kluczyk :D


aaaa i czy trzeba demontowac zbiornik paliwa zeby zmienic pompke ? Czy moze lepiej kątówką dziure pod siedzeniem powiekszyc :D:D:D


jeszcze mi sie cos przypomnialo :) Na benzynie od 4,5k obrotów gzdzies do 5,5k silnik dostawał zadyszki... zwalniał... czy jest to wina pompy paliwa ? Czy czegos innego :D ?? NA LPG caly zakres obrotów bez problemu :) Instalacja gazu jakas zwykła nie na bezposrednim wtrysku.

: 20 sty 2009, 11:02
autor: kupiec
Muminek pisze:Czy moze lepiej kątówką dziure pod siedzeniem powiekszyc :D
no to więcej na forum się nie pojawisz :mrgreen: i nigdzie się nie pojawisz jak będziesz bak kątówką przecinał.
masz klapke ( jeżeli rocznik w profilu jest poprawny) to szukaj do wlewu z klapką a czy pasuje do kombi i pozostałych to jak pytałem kiedyś to gość w sklepie powiedział że to jest to samo. tylko jest różnica z klapką i bez.

: 20 sty 2009, 11:14
autor: Muminek
eee ja nie chce baku przecinac :P Tylko dojście do pompy paliwa chce zrobic od góry :D

: 20 sty 2009, 11:23
autor: cidzej
Muminek pisze:silnik dostawał zadyszki... zwalniał... czy jest to wina pompy paliwa ?
raczej pompy lub zabitego filtra paliwa. moze byc jeszcze wina nieprawidlowego cisnienia na listwie wtryskowej, ale to raczej maloprawdopodobne

a zamiast kątówką przy paku majstrować to lepiej nożyce do blachy weż i powiększ otwór pod fotelem - będzie bezpieczniej :D nie wysadzisz sie w powietrze

: 20 sty 2009, 11:25
autor: Yagr
Muminek pisze:Tylko dojście do pompy paliwa chce zrobic od góry :D
Da się, ktoś już tak robił na forum, nie pamiętam kto, poszukaj....
Muminek pisze:Instalacja gazu jakas zwykła nie na bezposrednim wtrysku.
masz na myśli chyba instalację II generacji a brak instalacji sekwencyjnej (instalacje z bezpośrednim wtryskiem gazu to Hi tech, u nas jeszcze takich nie montują i pewnie jeszcze długo nie będą :)
2. a ja nie wiem czy mam z klapką czy bez ;D Mam wlew paliwa na kluczyk :D
Stary, nie wiesz czy masz korek zasłonięty klapką czy na wierzchu??
Muminek pisze:jakos mi szkoda ladowac kase w pompe paliwa jak jezdze an LPG
w pełni cię rozumiem ale taką pompę docenia się gdy trzeba odpalić auto na benie :) Zapytaj gościa z aukcji kto to produkuje może coś się dowiemy ;)

: 20 sty 2009, 11:29
autor: kupiec
cidzej pisze:zabitego filtra paliwa
i myślę że to będzie to. jak po wymianie filtr paliwa objawy nie przejdą to stawiam piwo :grin:

: 20 sty 2009, 11:41
autor: cidzej
Yagr pisze:Da się, ktoś już tak robił na forum, nie pamiętam kto, poszukaj....
ja mailem wyciety kwadrat blachy pod dupskiem z tylu :D pompe mozna bylo wymienic na trasie w 5 minut :D

: 20 sty 2009, 14:27
autor: Muminek
haha i stawiasz piwko :D:D Filtr wymieniłem jak jeszcze pompa działała i nie przyniosło to znacznej poprawy :D:D:D


U mnie korek jest zasłonięty klapką :) Otwieram klapke, wyciagam korek i leje PB :]

: 20 sty 2009, 15:09
autor: Yagr
Muminek pisze:U mnie korek jest zasłonięty klapką :) Otwieram klapke, wyciagam korek i leje PB :]
więc taką rurę musisz sobie znaleźć i nie daj sobie wcisnąć rury do wersji bez klapki bo nie będzie pasować ;)

: 20 sty 2009, 15:31
autor: Jamszoł
Najpierw proponuje sprawdzić wszystko , zanim zaczniesz kupować co kolwiek.
Po pierwsze - to ja opisałem jak wyrąbać dziurę i wstawiłem foty temat wymiana pompy paliwa w Rs-sie
Kolego najpierw sprawdź przy wtyczce pod siedziskiem czy dochodzi prąd , pompkę daj na krotko - zapodaj jej bezpośrednio kablem prąd - pod który pin we wtyczce - też opisałem.
Co do rury wlewowej - rura jest tylko wetknięta na wcisk do zbiornika w tuleje gumową - najpierw zobacz , czy się nie wysuneła a nie odrazu kupuj.
Chyba , że rure zprawdziłeś - byłeś w kanale i widziałeś , że jest pęknięta to samo z pompką - sprawdziłeś na krótko i nie pracuje - zapodałeś prąd i masę osobno nie działa i wiesz , że potrzeba nową - tak ?