Strona 1 z 1
pokrętło ustawienia swiateł
: 04 lut 2009, 18:00
autor: Foxkrzysiek
witam mam problem wymieniłem z tyłu amorki i

poszła trochę do góry i swiatła swiecą mi za bardzo w dół przed wymianą ustawiałem na stacji i nie chciałem jechac znowu ruszam pokrętłem od regulacji świateł a tu ani drgną co może byc że nie działa? MKVII 96r.
: 04 lut 2009, 18:47
autor: Mrowa
moze silniczki padly moze nie podlaczone. mozesz tez recznie ustawic
: 04 lut 2009, 18:50
autor: darcun4
Foxkrzysiek pisze:ruszam pokrętłem od regulacji świateł a tu ani drgną co może byc że nie działa?
A "prund" dochodzi?
Pewnie nawet nie sprawdzałeś?
: 04 lut 2009, 19:00
autor: Yagr
jeśli nie ma reakcji to musisz rozkminić czy ci silniczki w ogóle działają. Ale ja mam jeszcze jedna uwagę - regulacja elektryczna reflektorów służy do obniżenia strumienia światła przy obciążonym tyle więc jako tako fabryczne ustawienie jest takie że masz pokrętło na 0 i przy pustym aucie świeci jak powinno. Jesli tak ci na stacji ustawili a ty podniosłeś tył to pokrętłem możesz co najwyżej opuścić strumień światła a nie podnieść. Może więc wszystko masz ok ale wyżej nie podniesiesz bo każda próba ruszania pokrętła powoduje tylko dalsze obniżanie światła. Trzeba ręcznie wyregulować śrubami przy reflektorach strumień światła dla pokrętła regulacji w pozycji 0.
: 04 lut 2009, 19:20
autor: Jamszoł
dokładnie właśnie tak - pokrętło na 0 czyli max do góry , wtedy ustawia się światła.
Yagr pisze:regulacja elektryczna reflektorów służy do obniżenia strumienia światła
tylko i wyłącznnie.
Foxkrzysiek pisze:ruszam pokrętłem od regulacji świateł a tu ani drgną
nie idą do góry ? czy w ogóle nie działają ?
: 04 lut 2009, 20:50
autor: Mike109
Hmmm... czyli ja mam źle podłączony ten patent... bo u mnie w pozycji "zero" świecą tak jak powinny przy pustym aucie natomiast jak przekręce w strone "piątki" to wtedy idą do góry...
Nie mam pojęcia jak to działa

: 04 lut 2009, 21:04
autor: Jamszoł
To działa na zasadzie silnika krokowego Ty zadajesz pokrętłem różnicę potencjału a silniczki się wyrównują do tego co zadałeś.
Na pokrętle 0 to najwyższy punkt i tylko można obniżyć.
Albo kombinuj sam albo jedź do elektryka , niech to poprawi.
A puźniej niestety do diagnosty - pokrętło na 0 przy pustym wozie i ustawiasz światła.