Strona 1 z 3

Modyfikacje przepustnicy - ktoś ma jakieś informacje?

: 17 lut 2009, 00:17
autor: yezozwierz
Znalazłem taki temat:

http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... 2&start=20

No i pytanie zachodzi czy faktycznie to jest sprawdzone.. I JAK dokonać modyfikacji przepustnicy? A może zaadoptować z innego auta przepustnicę? Jaka jest wewnętrzna średnica przepustnicy w RS2000? Bo nie pamiętam :D A co byście powiedzieli na założenie 2 przepustnic..? Jak to się robi? Na seryjny kolektor się zakłada czy jak? Czy nowy kolektor trzeba skonstruować? Bo znalazłem takie coś:
http://moto.allegro.pl/item535378794_pr ... 6_rok.html

jak by to zaadoptować do kolektora z RS2000? Co myślicie? Zachęcam do dyskusji na temat sensu, przykładów i technik takich modyfikacji.

: 17 lut 2009, 11:09
autor: Yagr
na stronkach UK znalazłem info że przy zaawansowanych modyfikacjach zetec'ów zaleca się wstawianie nawet po jednej przepustnicy na garnek.... Ale za słaby jestem z inglesza żeby wgłębiać się... :(

: 17 lut 2009, 11:38
autor: yezozwierz
akurat teorię 4 kojarzę jakoś. Ale 2? Na ten temat bym chciał zasięgnąć informacji ;)

: 17 lut 2009, 17:24
autor: iglaxr3i
Czesc Jez ,co do przepustnic to raczej małe pole manewru jesli chodzi o ta zdublowana, najprostszym sposobem jest rozwiercenie juz i tak tej najwiekszej czyli z mondeo czy Rqb,lub tak jak wczesniej zostało napisane dac 4 na głowice .
Ale pamietaj ze sama przepustnica nie wystarcza ,dochodzi jeszcze droga od przepustnicy do cylindra i wielkosc zaworu ssacego.

: 01 maja 2009, 12:53
autor: Grand
ale poco skoro przy wciśnięciu gazu do podlogi podciśnienie w kolektorze itak wynosi 0 więc przepustnica wyrabia...

: 01 maja 2009, 18:50
autor: iglaxr3i
eeeeeeeeeeeeeeee Grand a co ma podcisnienie do ilosci zasysanego powietrza??

: 01 maja 2009, 21:54
autor: styhu
polerka kanałów dolotowych kolektora ssącego

: 02 maja 2009, 13:01
autor: zenq
gdzies u anglikow widzialem jak modzili przepustnice od focusa ST, bo mial 65mm, a rs ma 60 czy 62.

: 02 maja 2009, 18:20
autor: orion
z ST to nawet u nas jest taki projekt, konkretnie fiesta z silnikiem N7a i tą przepustnicą z ST własnie,

Może ma ktoś konkretne informacje nt. tuningu głowicy w N7a , poza wałkami od Grabowskiego

: 03 maja 2009, 01:18
autor: Grand
iglaxr3i pisze:eeeeeeeeeeeeeeee Grand a co ma podcisnienie do ilosci zasysanego powietrza??
wszystko ?

Re: Modyfikacje przepustnicy - ktoś ma jakieś informacje?

: 13 maja 2009, 22:02
autor: Marta Nowak
yezozwierz pisze: Modyfikacje przepustnicy - ktoś ma jakieś informacje?.
Zaloguj się TU

są tu foty i opis !!!!!!

: 13 maja 2009, 22:05
autor: Yagr
Marta Nowak pisze: Zaloguj się TU

są tu foty i opis !!!!!!
to jakaś reklama?

: 14 maja 2009, 03:05
autor: yezozwierz
A cóż to za cfaniara się nam zalogowała :P ? Co do przepustnicy to mam nadzieję że już za niezbyt długi czas będę mógł się pochwalić gotową przeróbką...

: 14 maja 2009, 21:43
autor: Marta Nowak
Yagr pisze:
Marta Nowak pisze: Zaloguj się TU

są tu foty i opis !!!!!!
to jakaś reklama?
Kolego reklama ?
Raczej wskazówka - aby nie wyłamywać otwartych drzwi !!!!
yezozwierz pisze: Co do przepustnicy to mam nadzieję że już za niezbyt długi czas będę mógł się pochwalić gotową przeróbką...
Z całym szacunkiem dla Twoich zdolności ---- jestem bardzo ciekawa na co ją przerobisz ?
Mam tylko nadzieje że lepiej skończy niż owy zielony RS i słynna mieszalnia lakierów , studio fotograficzne i ........
Na pewno uda CI się odkryć jeszcze nie WYNALEZIONE !

Osiągnąć moc z RS ponad 180KMi utrzymać spalanie poniżej 15 L , to byłby wyczyn !
:idea:
Może lepiej korzystać ze sprawdzonych patentów .
Pozdrowienia dla wszystkich i czekamy na ,, prototyp gotowej przeróbki seryjnej przepustnicy !,,

: 14 maja 2009, 22:25
autor: BogdanROX
Przeróbkę przepustnicy na 4 to się robi z części od ścigaczy z tego co pamiętam...