Dziala - jak masz pompe paliwa z pływakiem , który ma wyjście na rezerwe , jak nie to musisz dokupić jeszcze inny pływak.yyyyyy pięknie nawet rezerwa jest ciekawe czy Działa
Licznik
Moderator: Moderatorzy
Jamszoł pisze:tat:
yyyyyy pięknie nawet rezerwa jest ciekawe czy Działa
Dziala - jak masz pompe paliwa z pływakiem , który ma wyjście na rezerwe , jak nie to musisz dokupić jeszcze inny pływak.
tzn opis dawaj
Zegary o których piszecie(te z elektronicznym licznikiem) da rade podłaczyć do escorta z 97r. Wszystkie potrzebne czujniki sa i prawie wszystkie sygnały sa doprowadzone do starych zegarów. brakuje tylko sygnału z czujnika VSS(4pin w ECU) . Jedynie nie mam pojecia jak podłaczyc wskaźnik temperatury, bo ten sterowany jest z ECU a nie z czujnika , tak jak stare zegary.
pasuja zegary od pumy, fiesty i escorta.
Aha, jest inna wtyczka(jedna 32pinowa, dwurzedowa)
wedle tego co tu ktos napisal to moj jest 97 roku tzn m a wrzysko ciekawe
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
a skąd ja ci wezme opis ?
Ja w moim 96 nie mam kontrolki od rezerwy czyli jeśli bym chcial podłączyć te zegary to musiał bym kupić pływak , który ma wyjście na kontrolkę.
Wiadaom , że nie wszystkie Esy mają kontrolki rezerwy.
Może u Ciebie jest u mnie nie ma
Ja w moim 96 nie mam kontrolki od rezerwy czyli jeśli bym chcial podłączyć te zegary to musiał bym kupić pływak , który ma wyjście na kontrolkę.
Wiadaom , że nie wszystkie Esy mają kontrolki rezerwy.
Może u Ciebie jest u mnie nie ma
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Ford Club Polska http://forum.fordclubpolska.org/
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
nowa lekturaMrowa pisze:Ford Club Polska http://forum.fordclubpolska.org/
cza sprawdzic co oni tam pisza o mk7
i troche wiedzy im skrasc
a
temat zamieszczony na niemiecki forum
ciekawe co oni powiedza na te licznik albo mnie wysmieja
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
oto i on
załozenia :
C 3006 wtyczka biała od starych zegarów
C 3007 wtyczka niebieska od starych zegarów
C44 32-pinowa wtyczka od "nowych zegarów.
Opis dotyczy tej wtyczki
1 - zasilanie z przed stacyjki (np. pin 1 z 7-pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny])
2 - pin 12 C3006 (zasilanie)
3
4
5
6
7 - pin 1 C3007 (kontrolka kierunku lewa)
8 - zasilanie (np. pin 4 z 7 pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny, ale dwa razy cieńszy niz przy pinie 1])
9
10 - pin7 C3007 (ładowanie kontrolka)
11 - pin 10 C3007 (kontrolka oleju)
12 - pin 8 C3006 (kontrolka ręcznego)
13 - pin 9 C3006 (kontrolka ABS)
14
15
16 - pin 6 C3007 (kontrolka poduszek)
17 - pin 9 C3007 masa
18 - do czujnika VSS lub pin 4 ECU
19
20
21 - pin 8 C3007 (obrotomierz)
22 - zasilanie (np. pin 3 z 7 pinowej wtyczki od radia [zólto szary lub zólto zielony)
23 - masa
24 - pin 6 C3006 (czujnik poziomu paliwa)
25 - pin 7 C3006 (czujnik tempeartury silnika)
26 - masa
27 - masa
28 - masa
29 - pin 2 C3007 (kontrolka kierunku prawego)
30 - pin 11 C3006 (kontrolka długich)
31 - pin 3 C 3007 (kontrolka otwartych drzwi)
32 - kontrolka swiec zarowych
jak ktos zrobić coś z tego to niech zrobi foto relacje ja nie elektryk
załozenia :
C 3006 wtyczka biała od starych zegarów
C 3007 wtyczka niebieska od starych zegarów
C44 32-pinowa wtyczka od "nowych zegarów.
Opis dotyczy tej wtyczki
1 - zasilanie z przed stacyjki (np. pin 1 z 7-pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny])
2 - pin 12 C3006 (zasilanie)
3
4
5
6
7 - pin 1 C3007 (kontrolka kierunku lewa)
8 - zasilanie (np. pin 4 z 7 pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny, ale dwa razy cieńszy niz przy pinie 1])
9
10 - pin7 C3007 (ładowanie kontrolka)
11 - pin 10 C3007 (kontrolka oleju)
12 - pin 8 C3006 (kontrolka ręcznego)
13 - pin 9 C3006 (kontrolka ABS)
14
15
16 - pin 6 C3007 (kontrolka poduszek)
17 - pin 9 C3007 masa
18 - do czujnika VSS lub pin 4 ECU
19
20
21 - pin 8 C3007 (obrotomierz)
22 - zasilanie (np. pin 3 z 7 pinowej wtyczki od radia [zólto szary lub zólto zielony)
23 - masa
24 - pin 6 C3006 (czujnik poziomu paliwa)
25 - pin 7 C3006 (czujnik tempeartury silnika)
26 - masa
27 - masa
28 - masa
29 - pin 2 C3007 (kontrolka kierunku prawego)
30 - pin 11 C3006 (kontrolka długich)
31 - pin 3 C 3007 (kontrolka otwartych drzwi)
32 - kontrolka swiec zarowych
jak ktos zrobić coś z tego to niech zrobi foto relacje ja nie elektryk
Ostatnio zmieniony 24 lut 2009, 14:59 przez lostlast, łącznie zmieniany 1 raz.
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
Osobiście nie zrobiłbym tego w swoim aucie. Według mnie to za duża rzeźba w instalacji elektrycznej. Jeszcze żeby w komplecie z tym zegarem elektronicznym dodawali wtyczkę do niego, to pół biedy. A tak, to trzeba robić totalną rozpiedziuchę w kablach i złączach. Nie twierdzę, że jest to niemożliwe, bo ludzie to robią. Tylko przydała by się do tego pełna dokumentacja do pinów tego elektronicznego licznika (bo ten stary jest prosty i do rozgryzienia w 4 minuty). Jedyne co fajne w tym nowym liczniku, to test wskaźników.
W którym roku wprowadzili te zegary jako seryjne w escortach?
W którym roku wprowadzili te zegary jako seryjne w escortach?
Niech mi ktoś powie jak mogę te wszystkie funkcje włączyć??? Mam ten licznik w escorciku fabrycznie założony i pierwszy raz słyszę, że on ma takie bajerykvazi555 pisze:lostlast, tak licznik bedzie pasowal do wersji tradycyjnej z "manualnym" icznikiem kilometrow. Ponadto ten iicznik o ile sie nie mysle posiada kilkanasie ciekawych funkcji takiech jak rzeczy, temperatury napięcie, ilość wahy w baku, prędkość średnią, obroty cyrowo, kody błędów i jeszcze ine bajery.
Niebieska pigułka?
Do zrobienia jest. Dobrze jakby była jeszcze w komplecie kostka do tego licznika. A tak, to co? Na stałe kabelki zalutować na pinach licznika? To nie jest trudne, bo to tylko przepinanie przewodów. Sam bym się podjął, ale nie w swoim aucie. Nie dlatego, ze źle bym to zrobił, ale nie podoba mi się taka przeróbka od strony technicznej.
PS. Prosiłbym o zrobienie zdjęć tej przeróbki. Chętnie popatrzę, jak to wyszło.
Do zrobienia jest. Dobrze jakby była jeszcze w komplecie kostka do tego licznika. A tak, to co? Na stałe kabelki zalutować na pinach licznika? To nie jest trudne, bo to tylko przepinanie przewodów. Sam bym się podjął, ale nie w swoim aucie. Nie dlatego, ze źle bym to zrobił, ale nie podoba mi się taka przeróbka od strony technicznej.
PS. Prosiłbym o zrobienie zdjęć tej przeróbki. Chętnie popatrzę, jak to wyszło.
tylko jak na razie nikt sie tego nie podejmuje ja napewno nie bo nie chce mi sie rzucac zbiornika zeby zamontowac plywak bo ja nie mam kontrolki od paliwa tylko sama wskazowke gdzies wyczytalem ze trzeba bak zrzucac zeby to zrobic albo cos myle
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..