Czerwony karzełek- lista problemów
Moderator: Moderatorzy
Czerwony karzełek- lista problemów
Tak więc sprawa wygląda tak:
Wsiadam do auta przekręcam kluczyk i cisza, pompki nie słychać,kontrolki nie świecą,sa tylko postojówki,awaryjne oraz idzie zakręcic rozrusznikiem co i tak niczym nie skutkuje
No to auto na hol i pod garaż, gdzie podjeżdzając pod krawężnik lekko dobiłem i
auto odpaliło
To było dwa tygodnie temu,dzisiaj rano ide po auto przekręcam kluczyk kontrolki sie palą,pompka odzywa rozrusznik kręci a auto nie odpala
Po południu auto odpala bez problemu
Auto stoi w garażu,swiece i kable wymienione miesiąc temu
Co proponujecie Bo ja zastanawiam sie gdzie zostane escortem i bede musiał szukać holownika
Wsiadam do auta przekręcam kluczyk i cisza, pompki nie słychać,kontrolki nie świecą,sa tylko postojówki,awaryjne oraz idzie zakręcic rozrusznikiem co i tak niczym nie skutkuje
No to auto na hol i pod garaż, gdzie podjeżdzając pod krawężnik lekko dobiłem i
auto odpaliło
To było dwa tygodnie temu,dzisiaj rano ide po auto przekręcam kluczyk kontrolki sie palą,pompka odzywa rozrusznik kręci a auto nie odpala
Po południu auto odpala bez problemu
Auto stoi w garażu,swiece i kable wymienione miesiąc temu
Co proponujecie Bo ja zastanawiam sie gdzie zostane escortem i bede musiał szukać holownika
Ostatnio zmieniony 20 cze 2009, 17:35 przez novy, łącznie zmieniany 1 raz.
Mała zielona strzała na podtlenku
:Jamszoł - jak kontrolki nie działają, to raczej nie czujnik położenia wału. Albo stacyjka ma agonię albo jakieś luzy w obrębie głównej instalacji zasilającej: bezpieczniki przy akumulatorze. Zresztą ktoś już miał z tym problemy...
Choć w tym drugim przypadku czujnik jak najbardziej (najpierw było opisane inne zachowanie).
Choć w tym drugim przypadku czujnik jak najbardziej (najpierw było opisane inne zachowanie).
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Piotrek, zrób standardową procedurę czyszczenia wtyczek, punktów masowych, klem itp... Kontakt na styki i wtedy zobacz czy nadal problem pozostał.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Ja mam ostatnimi czasy to samo, ale nie chce mi się wgłębiać w temat bo niedługo robię SWAP,
Jak mi nie chce zapalić to ruszam każdą widoczną wtyczką i zapala od strzału. Dzieje się tak po deszczowych dniach więc pewnie gnije mi któraś wtyczka.
Jak mi nie chce zapalić to ruszam każdą widoczną wtyczką i zapala od strzału. Dzieje się tak po deszczowych dniach więc pewnie gnije mi któraś wtyczka.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Tak więc dzisiaj zrobiłem przegląd instalacji w escorciku
popsikałem wszystkie mozliwe wtyczki kontaktem a także znalazłem moim zdaniem przyczyne problemów z zapalaniem.
Kostak od stacyjki widac że była regenerowana i chyba kończy sie jej żywot
Teraz pytanie ta kostke dostane w sklepie czy zostaja złomowiska
popsikałem wszystkie mozliwe wtyczki kontaktem a także znalazłem moim zdaniem przyczyne problemów z zapalaniem.
Kostak od stacyjki widac że była regenerowana i chyba kończy sie jej żywot
Teraz pytanie ta kostke dostane w sklepie czy zostaja złomowiska
Mała zielona strzała na podtlenku
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
novy, jest temat z moim rozbrajaniem stacyjki. było ich ze 3-4 rodzaje ale w samej stacyjce tak naprawdę mało kiedy coś pada, częściej palą sie styki do niej, tak jak napisałeś zajrzyj do chorzowskiego ASO, do Kalisza masz troche dalej
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Mnie nie chodziło o to , żeby przyjechać na zakupy do Kalisza , tylko przedzwonić i się spytać o cenę - będzie w tedy wiedzieć za ile można kupić w ASO a to juz duży plus - bo jak mu ktoś palnie jakąś cene na szrocie , to będzie wiedział , czy to drogo czy tanio.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jurek, przecież żartowałem z tym KaliszemJamszoł pisze:Mnie nie chodziło o to , żeby przyjechać na zakupy do Kalisza , tylko przedzwonić i się spytać o cenę - będzie w tedy wiedzieć za ile można kupić w ASO a to juz duży plus - bo jak mu ktoś palnie jakąś cene na szrocie , to będzie wiedział , czy to drogo czy tanio.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"