Strona 1 z 5

Czerwony karzełek- lista problemów

: 23 mar 2009, 21:17
autor: novy
Tak więc sprawa wygląda tak:
Wsiadam do auta przekręcam kluczyk i cisza, pompki nie słychać,kontrolki nie świecą,sa tylko postojówki,awaryjne oraz idzie zakręcic rozrusznikiem co i tak niczym nie skutkuje aa
No to auto na hol i pod garaż, gdzie podjeżdzając pod krawężnik lekko dobiłem i
auto odpaliło :idea:
To było dwa tygodnie temu,dzisiaj rano ide po auto przekręcam kluczyk kontrolki sie palą,pompka odzywa rozrusznik kręci a auto nie odpala :571: :571:
Po południu auto odpala bez problemu :roll: :roll:
Auto stoi w garażu,swiece i kable wymienione miesiąc temu :cool:
Co proponujecie :?: :?: Bo ja zastanawiam sie gdzie zostane escortem i bede musiał szukać holownika :evil:

: 23 mar 2009, 21:21
autor: Jamszoł
sprawdź wtyczkę przy czujniku położenia wału.
Ale o tym już było na forum :evil:

: 24 mar 2009, 01:12
autor: Blazey
:Jamszoł - jak kontrolki nie działają, to raczej nie czujnik położenia wału. Albo stacyjka ma agonię albo jakieś luzy w obrębie głównej instalacji zasilającej: bezpieczniki przy akumulatorze. Zresztą ktoś już miał z tym problemy...
Choć w tym drugim przypadku czujnik jak najbardziej (najpierw było opisane inne zachowanie).

: 24 mar 2009, 11:20
autor: Yagr
Piotrek, zrób standardową procedurę czyszczenia wtyczek, punktów masowych, klem itp... Kontakt na styki i wtedy zobacz czy nadal problem pozostał.

: 24 mar 2009, 19:04
autor: Jamszoł
Blazey pisze:Choć w tym drugim przypadku czujnik jak najbardziej (najpierw było opisane inne zachowanie).
Ja się sugerowałem tym drugim.

: 25 mar 2009, 07:40
autor: KuRowSKi
Ja mam ostatnimi czasy to samo, ale nie chce mi się wgłębiać w temat bo niedługo robię SWAP,
Jak mi nie chce zapalić to ruszam każdą widoczną wtyczką i zapala od strzału. Dzieje się tak po deszczowych dniach więc pewnie gnije mi któraś wtyczka.

: 28 mar 2009, 18:41
autor: novy
Tak więc dzisiaj zrobiłem przegląd instalacji w escorciku :cool:
popsikałem wszystkie mozliwe wtyczki kontaktem a także znalazłem moim zdaniem przyczyne problemów z zapalaniem.
Kostak od stacyjki widac że była regenerowana aaa i chyba kończy sie jej żywot aa
Teraz pytanie ta kostke dostane w sklepie czy zostaja złomowiska :?: :?:

: 28 mar 2009, 18:49
autor: Jamszoł
Najpierw zadzwoń do ASO Forda i się zapytaj o cenę a puźniej szukaj jak by co po szrotach.
Może się okazać , że w ASO nie jest drogo.
Przedzwoń choć by do kaliskiego ASO - (o62) - 7619790 poproś z działem części.

: 28 mar 2009, 18:55
autor: novy
Po niedzieli podjadę do chorzowskiego ASO i zachacze o sklep z częściami fordowskimi :cool:

: 28 mar 2009, 19:28
autor: Blazey
Oprócz paskudnie zalutowanego żółtego przewodu i resztek jakiegoś przy czerwonym z zewnątrz nie widać nic więcej. Najlepiej rozebrać kostkę i zajrzeć do środka. Nie jest to trudne, a przy montażu trzeba troszkę uważać na kulkę. Po rozebraniu wyczyścić styki.

: 28 mar 2009, 23:05
autor: Yagr
novy, jest temat z moim rozbrajaniem stacyjki. było ich ze 3-4 rodzaje ale w samej stacyjce tak naprawdę mało kiedy coś pada, częściej palą sie styki do niej, tak jak napisałeś zajrzyj do chorzowskiego ASO, do Kalisza masz troche dalej :)

: 28 mar 2009, 23:09
autor: lordpablo
Piotek , jeśłi chcesz to mam takową kostkę od cabrio, jak coś to pisz na priv

: 28 mar 2009, 23:23
autor: Jamszoł
Mnie nie chodziło o to , żeby przyjechać na zakupy do Kalisza , tylko przedzwonić i się spytać o cenę - będzie w tedy wiedzieć za ile można kupić w ASO a to juz duży plus - bo jak mu ktoś palnie jakąś cene na szrocie , to będzie wiedział , czy to drogo czy tanio.

: 28 mar 2009, 23:31
autor: Yagr
Jamszoł pisze:Mnie nie chodziło o to , żeby przyjechać na zakupy do Kalisza , tylko przedzwonić i się spytać o cenę - będzie w tedy wiedzieć za ile można kupić w ASO a to juz duży plus - bo jak mu ktoś palnie jakąś cene na szrocie , to będzie wiedział , czy to drogo czy tanio.
Jurek, przecież żartowałem z tym Kaliszem :mrgreen:

: 29 mar 2009, 00:19
autor: Jamszoł
A właściwie , to mógł by się do kalisza przejechac - a co mu szkodzi :mrgreen: