Czy dam rade wymienić pompe paliwa?
Moderator: Moderatorzy
Czy dam rade wymienić pompe paliwa?
Link
TO jest link to tematu "Brak Mocy i głośna praca silnika"
Więc problem mam taki sam tylko że silnik inny.
Zabieram się za wymiane przewodów i świec (firma NGK), filtra paliwa(Firma Daco...?)
Oraz najtańszy zamiennik pompy paliwa... i teraz mam pytanie czy dam rade wymienić ją sam jeśli mam wyciętą dziurę na pompe pod siedzeniami. Czy trzeba całą pompe cy sam "wkład"...?
Czy coś takiego będzie pasowało..? Link--->Pompa1
Pompa2
jeśli tak to prosiłbym o jakieś instrukcje demontażu i montażu...
Z góry dzięki wielkie
Już sobie mówiłem że zeszrotuje dziada, ale wygrał
TO jest link to tematu "Brak Mocy i głośna praca silnika"
Więc problem mam taki sam tylko że silnik inny.
Zabieram się za wymiane przewodów i świec (firma NGK), filtra paliwa(Firma Daco...?)
Oraz najtańszy zamiennik pompy paliwa... i teraz mam pytanie czy dam rade wymienić ją sam jeśli mam wyciętą dziurę na pompe pod siedzeniami. Czy trzeba całą pompe cy sam "wkład"...?
Czy coś takiego będzie pasowało..? Link--->Pompa1
Pompa2
jeśli tak to prosiłbym o jakieś instrukcje demontażu i montażu...
Z góry dzięki wielkie
Już sobie mówiłem że zeszrotuje dziada, ale wygrał
A dlaczego miałbyś nie dać rady wymienić, skoro ja wyciągałem bak w orionie i escorcie a potem złożyłem i wszystko działa, to i Tobie się uda.
Ja osobiście wolałbym wyciągać bak niż ciąć karoserię , bo nienawidzę takich rozwiązań, ale do tego potrzebny jest kanał lub podnośnik warsztatowy.
Ja osobiście wolałbym wyciągać bak niż ciąć karoserię , bo nienawidzę takich rozwiązań, ale do tego potrzebny jest kanał lub podnośnik warsztatowy.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
- leszek
- Posty: 2567
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
ODRADZAM !!!!!! po stokroć odradzam. Już mówię dlaczego . :Mike109 pisze:Oraz najtańszy zamiennik pompy paliwa...
------Kupiłem trzy takie zamienniki.dwie w sklepie mot i jedna z allegro. Ta "najtrwalsza z nich chodziła TYDZIEŃ !!!. Może miałem pecha ale taka prawda.Jak kupiłem używkę ale oryginalną. do Ciebie chyba taka powinna podejść.
http://www.allegro.pl/item606397478_pom ... _4_94.html
Ale wybierasz TY.
Bardzo śmiesznedarcun4 pisze:Z zawiązanymi oczami i po ciemku, robi to w godzinkę, jak ślipki otworzy, to nawet szybciej.
zawsze jest ten pierwszy razORION pisze: i Tobie się uda.
Tyle że kolega już ma wyciętą dziurkę .ORION pisze:Ja osobiście wolałbym wyciągać bak niż ciąć karoserię
Co do wymiany pompy...z baku wyciągasz całość przez przekręcenie o ćwierć obrotu takiego pierścienia co to trzyma.
Jak już wyjmiesz to można śmiało wymienić samą pompkę bez tego calego "smoka". nie ma problemu. Problem może być z powtórnym zapięciem calości w baku. Cholerstwo "spręzynuje" na uszczelce i trzeba cierpliwości ale do zrobienia .
Jeśli jednak nie masz na tyle szerokiej tej dziury pod kanapą to musisz zdjąć bak. a tego pod blokiem raczej nie zrobisz...kanał-podnośnik.
powodzenia.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ja jak wymienialem Matiemu w RS -sie pompę , to ciołem blache .
Bo jak zweryfikowałem śróby mocujące zbiornik paliwa , to na 100 % bym je pourywał a tego wolałem uniknąć.
Co do montażu - leszek, dobrze pisze - starannie popatrz jak składasz , żeby uszczelka była na swoim miejscu , bo potem będzie ciekło paliwo i będzie smród w wozie.
Bo jak zweryfikowałem śróby mocujące zbiornik paliwa , to na 100 % bym je pourywał a tego wolałem uniknąć.
Co do montażu - leszek, dobrze pisze - starannie popatrz jak składasz , żeby uszczelka była na swoim miejscu , bo potem będzie ciekło paliwo i będzie smród w wozie.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Dzięki wielkie Myślę że sobie poradzę.
Patrzyłem i już wiem jak wygląda zaczep także uda się ściągnąć
Tylko teraz tak... jak wypne te "wtyczki" przewodów to nie zaleje mnie benzyna?
Czy może powinienem ją spuścić z baku..?
I kolejne pytanie, trochę z innej beczki, ale nie chcę bałagnić nowym tematem...
kiedyś jak naciskałem pedał hamulca np. na światłach to obroty podnosiły się do ok1200- 1200... teraz tego nie ma. To dobry objaw czy zły?
Patrzyłem i już wiem jak wygląda zaczep także uda się ściągnąć
Tylko teraz tak... jak wypne te "wtyczki" przewodów to nie zaleje mnie benzyna?
Czy może powinienem ją spuścić z baku..?
I kolejne pytanie, trochę z innej beczki, ale nie chcę bałagnić nowym tematem...
kiedyś jak naciskałem pedał hamulca np. na światłach to obroty podnosiły się do ok1200- 1200... teraz tego nie ma. To dobry objaw czy zły?
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Dobry objaw.
Jak przy hamowaniu obroty się podnoczą , to jest nieszczelny układ wspomagania hamulca (lewe powietrze zasysane do kolektora ssącego)
Co do stanu paliwa - trochę paliwa wyleci z wężyków paliwowych - ale tym się nie przejmuj.
Nie możesz mieć pełnego zbiornika - czyli wyżej paliwa niż zbiornik - jeśli masz 3/4 zbiornika lub mniej to jest ok - czyli niżej niż pokrywa pływaka.
Jak przy hamowaniu obroty się podnoczą , to jest nieszczelny układ wspomagania hamulca (lewe powietrze zasysane do kolektora ssącego)
Co do stanu paliwa - trochę paliwa wyleci z wężyków paliwowych - ale tym się nie przejmuj.
Nie możesz mieć pełnego zbiornika - czyli wyżej paliwa niż zbiornik - jeśli masz 3/4 zbiornika lub mniej to jest ok - czyli niżej niż pokrywa pływaka.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]