Wkład poduszki skrzyni biegów-co i jak?
Moderator: Moderatorzy
Wkład poduszki skrzyni biegów-co i jak?
Panowie jak to jest z tym wkładem poduszki w Escorcie? Siedzący w temacie wiedzą iż w Escorcie 1992 mamy trzy poduszki silnika i skrzyni,w których jedna(ta najbliżej nóg kierowcy) ma możliwość wymiany wkładu. Tylko problem leży w tym czy ten wkład można wymienić w warunkach garażowych,czy niezbędna jest do tego nadludzka siła czyt. prasa Orientuje się ktoś w temacie? Może ktoś wymieniał sam wkład i może się podzielić swoją wiedzą? Pytanie kieruje w szczególności do kolegi Jamszoła gdyż z tego co czytałem wymieniał on poduszkę silnika od strony rozrząd,więc może wie coś na temat tej?
Podobno czerwone są szybsze...
Golf?! Was ist das?!
Golf?! Was ist das?!
No to zamówię wkład,i w przyszłym tygodniu będę z tym walczył więc zdam relację potem
PS.Takie są właśnie zalety gleby Coś wystawało z drogi i uderzyłem skrzynią,w momencie biegi zaczęły ciężko chodzić.Skrzynia po prostu obwisnęła z tyłu, spojrzałem pod maskę i zobaczyłem zerwaną gumę na poduszce za skrzynią
PS.Takie są właśnie zalety gleby Coś wystawało z drogi i uderzyłem skrzynią,w momencie biegi zaczęły ciężko chodzić.Skrzynia po prostu obwisnęła z tyłu, spojrzałem pod maskę i zobaczyłem zerwaną gumę na poduszce za skrzynią
Podobno czerwone są szybsze...
Golf?! Was ist das?!
Golf?! Was ist das?!
Skrzynia na szczęście cała Ale przy tym ucierpiała tez druga poduszka (ta od strony chłodnicy)zerwało gume,w sumie i tak już spękana była i kwalifikowała się do wymiany, ale tą już zamówiłem
A co do tej łapy,to nigdzie nie mogę znaleźć całej,wszędzie tylko same wkłady Mówię oczywiście o nowych częściach
A co do tej łapy,to nigdzie nie mogę znaleźć całej,wszędzie tylko same wkłady Mówię oczywiście o nowych częściach
Podobno czerwone są szybsze...
Golf?! Was ist das?!
Golf?! Was ist das?!
No niestety, są tylko same wkłady w cenie +/- 60 zeta
Całe łapy są ale używki Już wole założyć byle jaki zamiennik,niż założyć używaną, sparciała gumę i pieron wie ile toto pojeździ
Sprawdziłem tez sklepy internetowe z gratami do Forda ale też lipa
Całe łapy są ale używki Już wole założyć byle jaki zamiennik,niż założyć używaną, sparciała gumę i pieron wie ile toto pojeździ
Sprawdziłem tez sklepy internetowe z gratami do Forda ale też lipa
Podobno czerwone są szybsze...
Golf?! Was ist das?!
Golf?! Was ist das?!
Znalazłem coś takiego http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=49680 Gość wymienia same wkłady,i nawet mu to sprawnie idzie bez żadnej prasy
Podobno czerwone są szybsze...
Golf?! Was ist das?!
Golf?! Was ist das?!
Wiesz jak to ze starą gumą jest,lubi pękać A tak po prawdzie to jaki by nie był zamiennik i tak będzie lepszy od starego oryginału Przyjanmniej jeśli o elementy gumowe chodziyezozwierz pisze:Ale ona kosztuje więcej browarów niż ja bym chciał
Ale dzięki za oferte
PS. Flache i tak lecisz
Podobno czerwone są szybsze...
Golf?! Was ist das?!
Golf?! Was ist das?!
Nowa poduszka oprawiona w łapie Oczywiście jak to zamiennik poduszka była ciut za duża
A tak na przyszłość dla tych ,którzy będą to kiedyś robić mały plan Szkoda że nie miałem czym fotek zrobić
1.Łapę zdemontowaną z auta mocujemy w imadle
2.Brzeszczot do metalu i wycinamy gumę ze środka,tnąc dookoła tak aby usunąć jak najwięcej gumy
3.Następnie brzeszczotem przecinamy w poprzek to co zostanie,uważając przy tym na to żeby nie zacząć ciąć łapy
4.Śrubokręt do ręki i w okolicach tego nacięcia podważamy i całą resztę wydłubujemy
5.Szczotka druciana trochę papieru ściernego i czyścimy otwór na poduszkę w łapie
6.Nową poduszkę musiałem minimalnie zeszlifować dookoła,mocując ją w uchwycie tokarki,małe obroty,papier ścierny i jazda
7.Łapę smarujemy w środku lekko jakimś olejem dla lepszego poślizgu
8.Skoro miałem już dostęp do do tokarki więc użyłem jej również do wprasowania wkładu
9.Łapę oparłem na uchwycie tokarki,podjechałem konikiem zablokowałem go,między kiełek a wkład podłożyłem sporą podkładkę i zacząłem powoli wciskać wkład
10.Z początku szło dość lekko lecz druga połowa naprawdę wycisnęła mi pot na czoło
Po zakończeniu wprasowywania mamy zregenerowaną poduszkę skrzyni biegów
PS.Warto zaznaczyć przed wyrywaniem starego wkładu,ustawienie tego płaskownika tak,żeby nie okazało się potem że mamy krzywą poduszkę
A tak na przyszłość dla tych ,którzy będą to kiedyś robić mały plan Szkoda że nie miałem czym fotek zrobić
1.Łapę zdemontowaną z auta mocujemy w imadle
2.Brzeszczot do metalu i wycinamy gumę ze środka,tnąc dookoła tak aby usunąć jak najwięcej gumy
3.Następnie brzeszczotem przecinamy w poprzek to co zostanie,uważając przy tym na to żeby nie zacząć ciąć łapy
4.Śrubokręt do ręki i w okolicach tego nacięcia podważamy i całą resztę wydłubujemy
5.Szczotka druciana trochę papieru ściernego i czyścimy otwór na poduszkę w łapie
6.Nową poduszkę musiałem minimalnie zeszlifować dookoła,mocując ją w uchwycie tokarki,małe obroty,papier ścierny i jazda
7.Łapę smarujemy w środku lekko jakimś olejem dla lepszego poślizgu
8.Skoro miałem już dostęp do do tokarki więc użyłem jej również do wprasowania wkładu
9.Łapę oparłem na uchwycie tokarki,podjechałem konikiem zablokowałem go,między kiełek a wkład podłożyłem sporą podkładkę i zacząłem powoli wciskać wkład
10.Z początku szło dość lekko lecz druga połowa naprawdę wycisnęła mi pot na czoło
Po zakończeniu wprasowywania mamy zregenerowaną poduszkę skrzyni biegów
PS.Warto zaznaczyć przed wyrywaniem starego wkładu,ustawienie tego płaskownika tak,żeby nie okazało się potem że mamy krzywą poduszkę
Podobno czerwone są szybsze...
Golf?! Was ist das?!
Golf?! Was ist das?!