Strona 1 z 1
Kapie olej...
: 17 cze 2009, 19:58
autor: klimax
: 17 cze 2009, 20:03
autor: Jamszoł
Puścił Ci simering na wyjściu ze skrzyni biegów - to jest wałek od zmiany biegów .
Da radę to wymienić bez ściagania skrzyni.
: 17 cze 2009, 20:11
autor: klimax
A ile takowy simering kosztuje ?
: 17 cze 2009, 20:39
autor: Jamszoł
to bedą grosze - naj lepiej jedź do ASO i dokup zimering pod konkretnie Twój wóz - nr. VIN .
Takie uszczelniacze nie powinny kosztować więcej jak 20 zł.
Chyba , że masz możliwość dowiedzenia się jaki ma wymiar.
Jeśli masz suwmiarkę , to zmierz wałek i otwór wewntrzny w skrzyni - będziesz miał dwa wymiary - trzeci to grubość i będzie to prawdopodobnie 8 mm ale jak będzie 9 to też może być.
A jak będziesz miał wszystkie trzy wymiary to kupisz w każdym sklepie z uszczelniaczami.
trochę jest zabawy przy wyciąganiu
: 17 cze 2009, 23:01
autor: jaro
Klimax jamszoł lubi takie zabawy
: 17 cze 2009, 23:57
autor: Jamszoł
Zanim by do mnie dojechał , to sam go wydłubie
- chyba - bo kolega nie napisał gdzie mieszka
oczywiście żart - ze śląska kawalek drogi.
klimax, pamiętaj , żeby najpierw kupić nowy i go przygotować , bo jak wydłubiesz stary , to z lekka poleci olej ze skrzyni.
Po całej zabawie proponuje sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów.
: 30 paź 2010, 23:41
autor: robertford
Zauważyłem u siebie to samo. Wyciek. Jamszoł czy trzeba coś rozłaczać aby wydłubać ten zimering, a potem go zdjąć z wałka?
: 30 paź 2010, 23:49
autor: Jamszoł
Rozłączasz - najlepiej gdy masz bieg obojetnie który byle drążek zmiany biegów był do tyłu , odkręcasz połączenie drążka zmiany biegów ( przy skrzyni ) , dajesz wajche do przodu i drążek odchodzi od wałka przy skrzyni - wtedy wydłubujesz simering i nabijasz nowy , wajcha od biegów powtórnie do tyłu czyli pod spodem idzie do przodu i łączysz powtórnie
Zacisk na jedną śrubę - pod spodem będziesz widział .
Oczywiście 2 osoba na moment do pomocy - ktoś musi wajchrować drążkiem zmiany biegów a druga osoba celuje
: 30 paź 2010, 23:52
autor: robertford
OK dzięki.