Strona 1 z 1
turbo
: 19 lip 2009, 12:38
autor: cossirs
Witam koledzy mam pytanie czy ktos z was mial doczynienia z rs 2000 turbo Mk7 oczywiscie przerubka bo zastanawiam sie nad takowym rozwiazaniem bo 150 KM to juz troche malawo

a innego autka nie chce miec z gory dzieki
: 19 lip 2009, 13:37
autor: lordpablo
a czytać forum to sie nie chce

: 19 lip 2009, 13:40
autor: cossirs
Szukalem a nie znalazlem wiec sie zwracam z prosba do was bo jestem tu nowy
: 19 lip 2009, 22:55
autor: yezozwierz
Czołowe zderzenie z rzeczywistością może być bardzo bolesne, więc może zawczasu puknij się mocno w głowę i wybij taki pomysł. Średnio co drugi użytkownik xr3i chce turbić, a każdy właściciel rs2k chce mieć dół 2.3. Pierwsze narazie jeździ po polsce JEDNO, drugie jeżdżą dwa lub trzy. Ale ty wybierasz jeszcze inną drogę - trudniejszą, gorszą. RS2000 z turbiną ma sens tylko i wyłącznie jeśli użyjesz w nim kutych gratów (korby, tłoki, wał etc etc). Seryjny silnik nie jest w stanie wytrzymać turbiny, niestety. Poza tym słaba wymienność cieplna tego silnika też nie ułatwia sprawy. Kiedyś podobno gdzieś taki był ale padł, nic o tym niewiadomo. Jeśli masz 20 tysięcy na wpakowanie w zabawkę która i tak będzie gorsza od każego innego usportowionego auta za 20 tysięcy to proszę, baw się.
: 20 lip 2009, 20:15
autor: iglaxr3i
Yezu bez obrazy ale sie mylisz co do parametrów nie mówie tu o turbo ,na szczecinie koles w kjs-ach startował rs co miał 190 kucy bez turbo i silnik nie miał problemów co do turbo to kolesie nie szli w ta droge z uwagi na to ze nie chcieli ale wiem od nich ze bez problemu graty wytrzymały koło 210 kucy ,i nie sa to czcze gadki bo ziomki szykuja teraz civica typ r do zawodów i sie znaja troch na tym
: 20 lip 2009, 20:35
autor: orion
w Polsce jest kilka n7a turbo, z czego dwa widziałem na własne oczy, ale nie ważne do puki sam nie zrobię turbo u siebie do puty Yeż będzie marudził

: 20 lip 2009, 20:40
autor: gawron
też widziałem

ale jest trochę

roboty przy tym
: 20 lip 2009, 21:15
autor: orion
też widziałem

ale jest trochę

roboty przy tym
chyba w każdym aucie dołożenie turbo to sporo roboty , choć w rs2000 rzeczywiście trochę rzeźba
ale ludzie ludzi robią

to i można zaturbić RSa
: 20 lip 2009, 21:16
autor: lordpablo
Orion najpierw to zlikwiduj podtlenek lpg

: 21 lip 2009, 02:32
autor: orion
lpg w niczym nie przeszkadza wręcz przeciwnie , zresztą twojego focusa przegonię na lpg , z zaciągniętym ręcznym , na 3 kołach i na wstecznym , wiec zachowaj takie uwagi na forum focusa
fakt jest taki , że ostatnie szybkie prawdziwe auto forda to escort cosworth , następne to już zabawki , które escortowi nie dorównują

: 21 lip 2009, 08:19
autor: lordpablo
ha ha ha, wiem do czego zmierzasz, i znam opinie, które to potwierdzaja ale mi osobiście sie ta furka podoba i tyle
