jakie zegary do escorta mk5?
Moderator: Moderatorzy
jakie zegary do escorta mk5?
chciałbym zmienic zegary w swoim essie bo te orginalne od 1,4 słabo wygladaja...... i tu pytanie jakie fajne zegary beda pasowac do essiego z małymi przerobaki kostek itp instalacji
~~>najszybszy w miescie<~~
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
A może byś tak poczytal co dzieje sie na forum pod kątem zegarów
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... ht=#108304
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... ht=#108304
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ja wczoraj podłączałem u siebie zegary od 1,6 16v bo akurat takie wpadły mi w łapki
i teraz nie wiem co zrobić by działał obrotomierz
idzie coś tam zrobić źle? przecież tam jest tylko linka i kostka
czy może w moim esie czegoś brak? czy to zależy od zegarów? zależy to od oznaczenia na tarczy obrotomierza?
i teraz nie wiem co zrobić by działał obrotomierz
idzie coś tam zrobić źle? przecież tam jest tylko linka i kostka
czy może w moim esie czegoś brak? czy to zależy od zegarów? zależy to od oznaczenia na tarczy obrotomierza?
Korzystając z okazji chciałbym, aby ktoś dodał to do FAQ o liczniku jeżeli można...
Najczęstszy problem typu: miałem licznik bez obrotomierza, a po wsadzeniu z obrotomierzem, obrotek nie działa. Jest to brak założonego filtra przeciw zakłóceniowego na błotniku obok modułu EDIS. Jeżeli nie chce nam się montować filtru (można ze szrotu) należy wykonać zworkę na pokazanej wtyczce.
Problem występuje najczęściej w silnikach CFI
Najczęstszy problem typu: miałem licznik bez obrotomierza, a po wsadzeniu z obrotomierzem, obrotek nie działa. Jest to brak założonego filtra przeciw zakłóceniowego na błotniku obok modułu EDIS. Jeżeli nie chce nam się montować filtru (można ze szrotu) należy wykonać zworkę na pokazanej wtyczce.
Problem występuje najczęściej w silnikach CFI
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---