wymiana alternatora z klima
: 02 sie 2009, 22:41
Dzis sie zabralem do wymiany alternatora
sa dwa rodzaje wyciagniecia w różnych typach z klima i bez
bez-klimy łatwizna nie-trzeba wiele kombinować
z klima mamy juz problem
ok:
-Ważne na samym początku odkręcamy plus akumulatora zeby puzniej nie było czasami spięcia jak alternatora kabel dotknie karoserie-zabieramy sie do wykręcania zbiornika wody i zbiornika oleju serwa
[mozna wylać Wodę z chodnicy i z serwa leprze doscie ale jak odchylimy to na-bok tez jest doscie)
-zabieramy sie do sciagniecia paska naciągamy napinacz i gotowe pasek sciagniety
-odkręcamy plastikowa oslonka na pompie 2 sruby
-odkręcamy 3 sruby z kola pompy serwa sciagamy kolo serwa
-szukamy 3 sruby od strony kola pompy odkręcamy i z drugiej strony jest jeszcze-jedna
-sciagamy pompe i uchwyt pompy tam sa tez 3 seuby trzeba wykrecic zeby bylo doscie
-odkręcamy kolo od paska te kolo jest stale tam[nie-znam nazwy fachowej]
-juz mamy doscie do alternatora odkręcamy tam 2 sruby z lewej i prawej strony
-podnosimy auto do góry o odkręcamy nadole jedna długa srube ale zanim ja odkręcimy odkręcamy oslone Paska plastikowa [sa tam 3 sruby]
-wyciągamy alternator z kombinacjami bo tam jest waz od silnika do chłodnicy mozna sciagnac ale szkoda płynu
-składamy podobnie jak od krecilismy tylko w odwrotnej kolejnosci
milej zabawy z wymiany lub naprawy alternatora
sa dwa rodzaje wyciagniecia w różnych typach z klima i bez
bez-klimy łatwizna nie-trzeba wiele kombinować
z klima mamy juz problem
ok:
-Ważne na samym początku odkręcamy plus akumulatora zeby puzniej nie było czasami spięcia jak alternatora kabel dotknie karoserie-zabieramy sie do wykręcania zbiornika wody i zbiornika oleju serwa
[mozna wylać Wodę z chodnicy i z serwa leprze doscie ale jak odchylimy to na-bok tez jest doscie)
-zabieramy sie do sciagniecia paska naciągamy napinacz i gotowe pasek sciagniety
-odkręcamy plastikowa oslonka na pompie 2 sruby
-odkręcamy 3 sruby z kola pompy serwa sciagamy kolo serwa
-szukamy 3 sruby od strony kola pompy odkręcamy i z drugiej strony jest jeszcze-jedna
-sciagamy pompe i uchwyt pompy tam sa tez 3 seuby trzeba wykrecic zeby bylo doscie
-odkręcamy kolo od paska te kolo jest stale tam[nie-znam nazwy fachowej]
-juz mamy doscie do alternatora odkręcamy tam 2 sruby z lewej i prawej strony
-podnosimy auto do góry o odkręcamy nadole jedna długa srube ale zanim ja odkręcimy odkręcamy oslone Paska plastikowa [sa tam 3 sruby]
-wyciągamy alternator z kombinacjami bo tam jest waz od silnika do chłodnicy mozna sciagnac ale szkoda płynu
-składamy podobnie jak od krecilismy tylko w odwrotnej kolejnosci
milej zabawy z wymiany lub naprawy alternatora