wyposarzenie wnetrza cosworth??

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

mnie j za samochod zapłaciłem hehe
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

ludziska przywyknijcie do prawdy:

ze za male pieniadze - wieś tuning
prawdziwy tuning - duuuuuże pieniądze, masa pracy
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

Tigerbart pisze:prawdziwy tuning - duuuuuże pieniądze, masa pracy
Oczywista oczywistość :mrgreen:
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

no to nie bede tuningował swojego essa hehe
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Nie zniechęcaj sie tylko musisz być cierpliwy. Od razu wszystkiego nie zrobisz, zacznij np od silnika - zmień 1.4 na 1.8, jeśli się trochę orientuję, to nie ma z tym większego kłopotu przy montażu i zestrojeniu (poprawcie mnie ofkors jeśli się mylę). Żużycie paliwa jest prawie takie samo. Potem krok po roku sobie go zrobisz na taki jaki chcesz mieć.
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

no własnie chciałbym zmienic silnik na wiekszy ale czy od razu nie trzeba zmieniac komputera i zawieszenia???
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Miałem na mysli silnik z osprzętem, czyli z kompem ;)

A zawieche to i tak byś zmieniał, a masz htbk wiec na gwincie byłby super, normalnie bys sobie jeździł a na spoty max gleba :cool:
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

fajnie sie mowi....... ale na silnik i tak muze zaczac zbierac bo moj nim dostanie cisnienia to troche warczy. a co trzeba zmienic w zawieszeniu? amorki sprzerzyny to jasne, i?
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Gwintowane zawieszenie to amorki z regulacją i sprężynami, to wszystko.

Zorientuj sie gdzie skupują silniki, zgarniesz za 1.4 z osprzętem 1000zł, dołożysz niecałe drugie tyle i masz 1.8 130PS, a nawet 2.0 RS 150PS

Wiele nie musisz w aucie zmieniać, pamiętaj że największe efekty zmian w aucie to:

- silnik
- gleba
- szyby
- koła
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

na allegro to za 1000 kupie 2litry. tyle ze nie wiem jaki głupi kupi moj silnik za 1000 hehe
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

są firmy skupujące silniki, zorientuj sie w okolicy
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

sa firmy złomujace samochody.. to za całosc moze 1000 by dali hehe
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

nie nie szukaj firmy handlujacej silnikami, skup-sprzedaz
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

hm ciezko bedzie cos znalezc ale trzeba działc bo moje 1.4 przestało mi wystarczac
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

new90 pisze:moje 1.4 przestało mi wystarczac
kup se 1.8 w dieslu :d
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
ODPOWIEDZ