Padł prędkościomierz
Moderator: Moderatorzy
Padł prędkościomierz
Chłopaki kumpel ma escorta z 91 mk5 z silnikiem 1.4 i po wymiane zegarow na te z obrotomierzem i wyskalowanym do 240 (poprzednio mial 220 i bez obrotka) przestał dzialac mu prędkościomierz linka i ślimak były wymieniane i dalej niedziała, miał ktoś taki problem co moze jeszcze byc nietak ?
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Może jest zbyt krótka linka w stosunku do pancerza ? - i trzeba by było wtedy linkę lekko naciągnąć.
Poza tym należy sprawdzić , czy szlak nie trafił ślimaka - czyli , czy ze skrzyni wychodzi napęd (czy się obraca)
Przednie koło - obojętnie które - do góry i można włączyć bieg.
Poza tym należy sprawdzić , czy szlak nie trafił ślimaka - czyli , czy ze skrzyni wychodzi napęd (czy się obraca)
Przednie koło - obojętnie które - do góry i można włączyć bieg.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
W moim TD nie działa prędkościomierz wraz z licznikiem
Wytargałem deske by dostać do linki za zegarem i dzięki temu wiedziałem dokąd idzie i tam pod maską w połowie linki jest skręcana gwintem, kręciłem palcami, prędkość wzrastała do 20-30 km/h oraz nabiło jednego metra. Czyli Mechanizm w zegarze jest OK. Teraz problem leży chyba w ślimaku po stronie skrzyni Chyba trza wymontowac intercooler dla lepszego dostępu. Zastanawiam czy dać do mechasa ??
Może ktoś z Was dieslowców miał taki problem ??
Wytargałem deske by dostać do linki za zegarem i dzięki temu wiedziałem dokąd idzie i tam pod maską w połowie linki jest skręcana gwintem, kręciłem palcami, prędkość wzrastała do 20-30 km/h oraz nabiło jednego metra. Czyli Mechanizm w zegarze jest OK. Teraz problem leży chyba w ślimaku po stronie skrzyni Chyba trza wymontowac intercooler dla lepszego dostępu. Zastanawiam czy dać do mechasa ??
Może ktoś z Was dieslowców miał taki problem ??
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
- Lokalizacja: Wiązownica
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
- Lokalizacja: Wiązownica
no ja jadąc nad morze miałem dosyć ciekawą sytuację przy jeździe bez przerwy i żadnego w sumie zwalniania równe tempo 110kmh do wrocławia z chorzowa pod koniec tej drogi zerknąłem dopiero na prędkościomierz wskazówka stała ale skakala od czasu do czasu jakby kompas, po gorących dniach czasem mi się ta wskazówka chwieje, pływa bardziej, a tu ewidentnie skakała. Także też myślę nad wymianą linki bo w końcu będzie zonk
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- WieSiu
- Posty: 23272
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
bo wlaczal Ci sie ogranicznik i tak ma bycYagr pisze:bo jak w weekend na A4 160 przekraczałem
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982