wielki problem....z essim
Moderator: Moderatorzy
wielki problem....z essim
siemka, mam straszny problem ze swoim essim mk7 1,8 td i nie mam pojecia co sie stalo silnik nie ma wogule mocy,nawet po gorke ciezko jest wyjechac i w dodatku wogule nie chce zapalic juz myslalem ze do domu nie wroce....kurcze prosil bym o konkretne porady ,bo bez auta to troche lipa....pozdro i dzienx za pomoc
- kupiec
- Posty: 12708
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
obstawiam pompe paliwa. a jak już jedziesz to dławi się czy po prostu jedzie płynnie ale słaby jest? jak rano zapalasz to jaki dym wylatuje? szary? biały? niebieski?
wydaje mi się że pompa siada i czeka cie wizyta u pompiarza. szykuj sie na koszta.
jest jeszcze jedna możliwość o której słyszałem że jak rozrząd sie przestawi to też mogą być takie chocki klocki.
może też padła kompresja ale mój też nie miał kompresji na 2 cylindrach ale zamiatał równo ma wolnych obrotach chodzi równo czy skaczą obroty?
i jeszcze jedno - zmień pytanie bo nie wiadomo o co chodzi
wydaje mi się że pompa siada i czeka cie wizyta u pompiarza. szykuj sie na koszta.
jest jeszcze jedna możliwość o której słyszałem że jak rozrząd sie przestawi to też mogą być takie chocki klocki.
może też padła kompresja ale mój też nie miał kompresji na 2 cylindrach ale zamiatał równo ma wolnych obrotach chodzi równo czy skaczą obroty?
i jeszcze jedno - zmień pytanie bo nie wiadomo o co chodzi
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12708
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
co do mojej mocy to sobie poczytaj ten temat lodówka to moja bryka
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... c&start=45
co do twojego auta to obstawiam pompę na 100 % a dlaczego? ano dlatego że jak piszesz gdy przekroczysz 2500 obr to załącza się turbina i daje kopa i masz normalną moc a bez turbiny jest słaby. tak samo zapalanie rano. zapalasz bez turbiny czyli masz za mało paliwka. w pompie jest takie badziewie jak booster czy jak to się tam pisze i on zwieksza dawke paliwa jeżeli turbina poda wieksze ciśnienie na ten booster.
spróbuj rano przed zapaleniem podpompować paliwo pompką ręczną i zobaczymy czy zapali lepiej.
sprawdz czy nie zapowietrza ci się układ paliwowy. to też może być przyczyna złego odpalania.
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... c&start=45
co do twojego auta to obstawiam pompę na 100 % a dlaczego? ano dlatego że jak piszesz gdy przekroczysz 2500 obr to załącza się turbina i daje kopa i masz normalną moc a bez turbiny jest słaby. tak samo zapalanie rano. zapalasz bez turbiny czyli masz za mało paliwka. w pompie jest takie badziewie jak booster czy jak to się tam pisze i on zwieksza dawke paliwa jeżeli turbina poda wieksze ciśnienie na ten booster.
spróbuj rano przed zapaleniem podpompować paliwo pompką ręczną i zobaczymy czy zapali lepiej.
sprawdz czy nie zapowietrza ci się układ paliwowy. to też może być przyczyna złego odpalania.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12708
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
olej sprawdź kompresje. jak ja nie miałem kompresji to też jak już zapalił to walił niebieskim dymem. oleju ubywa? mój spalał 3 litry na 1000 kmdaniel_66 pisze:wali niebiskim dymem
co do goracego silnika to były porady na forum. poszukaj.
świece masz dobre? sprawdź czy grzeją na samym koniuszku
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Słyszę tu tylko słowa o pompie ?
Zacznijcie od podstawowej sprawy - filtr paliwa .
daniel_66, kiedy był wymieniany filtr ?
Jakie paliwo lejesz - czy nie mieszasz normalnego paliwa z "czymś" i filtr jest po prostu zapchany i należy go wymienić a przyda sie to teraz przed zimą .
Jeśli filtr jest zapchany , to poprzez filtr układ paliwowy się zapowietrza - pisałem o tym już nie raz
Zacznijcie od podstawowej sprawy - filtr paliwa .
daniel_66, kiedy był wymieniany filtr ?
Jakie paliwo lejesz - czy nie mieszasz normalnego paliwa z "czymś" i filtr jest po prostu zapchany i należy go wymienić a przyda sie to teraz przed zimą .
Jeśli filtr jest zapchany , to poprzez filtr układ paliwowy się zapowietrza - pisałem o tym już nie raz
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]