wielki problem....z essim

Moderator: Moderatorzy

daniel_66

wielki problem....z essim

Post autor: daniel_66 »

siemka, mam straszny problem ze swoim essim mk7 1,8 td aa aa aa aa aa i nie mam pojecia co sie stalo :571: silnik nie ma wogule mocy,nawet po gorke ciezko jest wyjechac :567: i w dodatku wogule nie chce zapalic juz myslalem ze do domu nie wroce....kurcze aaa aaa prosil bym o konkretne porady ,bo bez auta to troche lipa....pozdro i dzienx za pomoc :roll:
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12708
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

obstawiam pompe paliwa. a jak już jedziesz to dławi się czy po prostu jedzie płynnie ale słaby jest? jak rano zapalasz to jaki dym wylatuje? szary? biały? niebieski?
wydaje mi się że pompa siada i czeka cie wizyta u pompiarza. szykuj sie na koszta.
jest jeszcze jedna możliwość o której słyszałem że jak rozrząd sie przestawi to też mogą być takie chocki klocki.
może też padła kompresja ale mój też nie miał kompresji na 2 cylindrach ale zamiatał równo :/ ma wolnych obrotach chodzi równo czy skaczą obroty?


i jeszcze jedno - zmień pytanie bo nie wiadomo o co chodzi
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
daniel_66

Post autor: daniel_66 »

jak jade to sie dlawi od 2,5 tys obr.na wolnych jak juz zapali to chodzi rowno ,rano jak zapale to jest szary dym......hmhmm :sad: :sad: a takie pytanko jakim cudem wyciagles ze swojego essiego 156 kM?????// :shock:
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12708
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

daniel_66 pisze:takie pytanko jakim cudem wyciagles ze swojego essiego 156 kM?????// :shock:
a to dłuuuuuuga historija :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
daniel_66

Post autor: daniel_66 »

aha....spoko i co o tym myslisz??????:>:>:>bo ja juz powoli wysiadam ;/;/;/
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12708
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

co do mojej mocy to sobie poczytaj ten temat :d lodówka to moja bryka :d
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... c&start=45

co do twojego auta to obstawiam pompę na 100 % a dlaczego? ano dlatego że jak piszesz gdy przekroczysz 2500 obr to załącza się turbina i daje kopa i masz normalną moc a bez turbiny jest słaby. tak samo zapalanie rano. zapalasz bez turbiny czyli masz za mało paliwka. w pompie jest takie badziewie jak booster czy jak to się tam pisze i on zwieksza dawke paliwa jeżeli turbina poda wieksze ciśnienie na ten booster.
spróbuj rano przed zapaleniem podpompować paliwo pompką ręczną i zobaczymy czy zapali lepiej.
sprawdz czy nie zapowietrza ci się układ paliwowy. to też może być przyczyna złego odpalania.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
daniel_66

Post autor: daniel_66 »

oki sprawdze .... i jeszcze jest taki myk ,ze jak jest goracy silnik to za ni cholery nie zapali,a gdy ostygnie to ledwo zapali i chodzi na 3 baniakach ;/;/;/ i wali niebiskim dymem ,ze swiata nie widac;/;/
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12708
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

daniel_66 pisze:wali niebiskim dymem
olej aaa sprawdź kompresje. jak ja nie miałem kompresji to też jak już zapalił to walił niebieskim dymem. oleju ubywa? mój spalał 3 litry na 1000 km :(
co do goracego silnika to były porady na forum. poszukaj.
świece masz dobre? sprawdź czy grzeją na samym koniuszku
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
daniel_66

Post autor: daniel_66 »

jak zapali to jest czarny nio... nie niebiski, tylko tyle co zapale nie moze sie zebrac,rzuca calym silnikiem tak jakby chodzil na 3 baniaki ...a jak przygazuje to jest ok i nawet nieraz zgasnie;/;/;/
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12708
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

pompę trza sprawdzić, koszta będą ale warto. świece też sprawdź.
olej się trzyma czy ubywa?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
daniel_66

Post autor: daniel_66 »

swiece sa dobre,olej nie ubywa :cry:
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12708
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

no to pompa. jedź do pompiarza.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
daniel_66

Post autor: daniel_66 »

tak zrobie....dzienx za pomoc...jak cos bede wiedzial to sie odezwe ;) :sad:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Słyszę tu tylko słowa o pompie ? :evil:
Zacznijcie od podstawowej sprawy - filtr paliwa .
daniel_66, kiedy był wymieniany filtr ?
Jakie paliwo lejesz - czy nie mieszasz normalnego paliwa z "czymś" i filtr jest po prostu zapchany i należy go wymienić a przyda sie to teraz przed zimą .
Jeśli filtr jest zapchany , to poprzez filtr układ paliwowy się zapowietrza - pisałem o tym już nie raz
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
daniel_66

Post autor: daniel_66 »

leje paliwa UA od pewniaka :smile: filtr byl zmieniany,ale zerkne do niego jutro
ODPOWIEDZ