Gdy masz pytanie odnosnie jakiegos opisu...
Moderator: Moderatorzy
Nie wiem, czy dobrze rozumiem Twoje pytanie dot. wody, czy masz na myśli to, że przy takiej kompresji nie może być woda w cylindrze?.nonam pisze:Kompresja ok a woda w cylindrze? Jakiego manuala oczekujesz? Prosty temat, zdejmujesz dekiel, odkręcasz głowicę i masz uszczelkę
No wiesz jak to w życiu manual - krok po kroku . Nie wiem np. co z rozrządem, czy trzeba zrzucać pasek, demontaż wałków, zawory, co z popychaczami itd....przyrząd do ściagania zabezpieczeń jn:
http://forum.fordclubpolska.org/showthr ... 874&page=3
Co muszę kupić poza uszczelką głowicy i klawiatury, no wiesz takie abc ... , co może zaskoczyć przy demontażu, montażu...
Ostatnio głowice wymieniałem ponad 20 lat temu w Daci a wcześniej w Syrence - heheh. Jaki sprzęt jest potrzebny poza kluczem dynamometrycznym itd.
S3cior a co Ty filantrop jesteś , do mnie masz ok. 200 km w jedną stronę .
Szczerze powiem, jeżeli udało by mi się to zrobić samemu to jeszcze warto, jak mam odstawić na warsztat to niestety rezygnuje z prostej przyczyny - po otwarciu okaże się, że jeszcze to i owo wg uznania mechanika ..... , a leciwy ten Essik i tylko sentyment nie pozwalał do tej pory go wymienić , no i oczywiście zasoby kieszeni .
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Solar, ugadaj się z seciorem - filantrop-nie filantrop ale ma już doświadczenie i zrobi ci to za dobrą cenę i nie wymyśli co jeszcze trzeba wyciągnąć od frajera przy okazji. Jeśli będzie wymiana silnika to secior przywiezie wszystko co trzeba ze sobą, jeśli będziesz robiło uszczelkę to wypada wynienić też uszczelki kolektorów i dekla zaworów, sprawdzić szklanki, zawory jak to już będzie zdjęte, ponadto dochodzi wymiana oleju bo jak łapnął płynu chłodzącego to wypada wymienić... Przy tym trzeba pamietać że choć większość takich przypadków to wydmuchana uszczelka ale zdarza się też peknięcie głowicy (ja tak miałem w dieslu, ale tam głowica żeliwna...) Sam musisz rozważyć co ci się bardziej opłaca.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 cze 2017, 11:19
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
Opis naprawy klimy i nawiewu essi 96 r
Witam, mam problem z nawiewem w swoim essim96 wersja z Klima nie działa na żadnym biegu wiec pewnie chodzi o skrzynkę bezpieczników jednak nie mam nigdzie opisu ze zdjęciami aby móc to zrobić proszę o pomoc pozdrawiam
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Re: Gdy masz pytanie odnosnie jakiegos opisu...
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Re: Gdy masz pytanie odnosnie jakiegos opisu...
Najpierw trzeba sprawdzić czy dochodzi napiecie do przełącznika - jeśli nie , grzebiemy w skrzynce
Jesli dochodzi - grzebiemy pod pod machą przy podszybiu - przy opornicach
Też to jest opisane
Robiłem foto relacje z drutowania skrzynki pod kątem nawiewu
Jesli dochodzi - grzebiemy pod pod machą przy podszybiu - przy opornicach
Też to jest opisane
Robiłem foto relacje z drutowania skrzynki pod kątem nawiewu
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]