podswietlenie licznika znikło
Moderator: Moderatorzy
podswietlenie licznika znikło
znikło mi podswietlenie licznika i kontrolka od swiateł.... chciałem wyjac licznik i zobaczyc co sie dzieje ale nie moge sie tam dostac. strasznie ciasno i nie moge wsadzic z zadnej strony reki zeby wypiac linke...... jaki moze byc powod tej usterki i jak wyjac ten licznik??
~~>najszybszy w miescie<~~ 

światła wszystkie sa co do jednego....... wiec ocs sie z licznikiem stało
ciekawe tylko jak ja pozniej wsadze z powrotem jak tam tak ciasno... jak wogole sie ta linka trzyma licznika?kvazi555 pisze:jak masz problem z odczepieniem linki od zegarow to odczep ja od skrzyni..
~~>najszybszy w miescie<~~ 

do skrzyni jest wkrecona wykrecanie zajmuje okolo minuty, a do zegara jest wpieta na taki plastikowy zaczep. nie wiem jak twoj silnik wyglada ale jak masz filtr powietrza jak z zetecu to przy odrecaniu linki od skrzyni sie troxhe pobrodzisz, jak masz filtr okragly to masz dostep zajefajny... odkręcasz linke i ja wypchasz do do kabiny i masz odrazu wieksze pole manewru.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ściągnij lewy nawiew - opisywaliśmy ten myk jak nonam zakładał ramki na zegary.
Linka przy liczniku zapinana jest identycznie jak rurka paliwowa przy filtrze paliwa , dopychasz kołnierz do licznika i pociągasz za całość .
A jeśli odkręcisz linkę przy skrzyni , to licznik pójdzie ci razem z linką a przy montażu nie pchasz licznika do dziury , tylko ciągniesz za linkę od strony silnika.
Linka przy liczniku zapinana jest identycznie jak rurka paliwowa przy filtrze paliwa , dopychasz kołnierz do licznika i pociągasz za całość .
A jeśli odkręcisz linkę przy skrzyni , to licznik pójdzie ci razem z linką a przy montażu nie pchasz licznika do dziury , tylko ciągniesz za linkę od strony silnika.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:



http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... &start=135
Demontujesz lewy nawiew na boczną szybę .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Jak ja demontowałem zegary to tylko zdjąłem ten plastik co jest na przodzie i jak już odkręciłem zegary to przesunąłem je w lewo i prawą stronę maksymalnie do siebie i dopiero wtedy miałem dojście by odczepić linkę i zdjąć kostkę. Juz robiłem tak kilka razy u siebie i zawsze się sprawdza, spróbuj może też Ci się tak uda 

- WieSiu
- Posty: 23580
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
zaczep linki sciaga sie tak,musisz ten bialy plastik nacisnac (wygiac czy cos takiego) i dopiero wtedy odciagac od licznika.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
swego czasu też to robiłem, gdzies na forum jest to fajnie opisane;]
wyciaga sie licznik tak zeby reka weszła, linke od prędkosciomierza mozna delikatnie szarpnąc a napewno zrobi sie troche dostepu. no i zaczep naciskasz i przesuwasz i masz zegary na wierzchu, jak ci kierownica przeszkadza to masz tam taka wajcha to przesuwania jej;]
wyciaga sie licznik tak zeby reka weszła, linke od prędkosciomierza mozna delikatnie szarpnąc a napewno zrobi sie troche dostepu. no i zaczep naciskasz i przesuwasz i masz zegary na wierzchu, jak ci kierownica przeszkadza to masz tam taka wajcha to przesuwania jej;]