centralny zamek czyli wszystko o centralnym i autoalarmach
Moderator: Moderatorzy
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
centralny zamek czyli wszystko o centralnym i autoalarmach
Hej.gratulacje dla pomyslodawcy.
ten opis zainspirowal mnie albym zalozyl sobie centralny+alarm.
świetny sposob montarzu, zrobilem tak samo i jast oki. pancerz linki jest dosc twardy i nie zgina sie nawet jak mocniej go docisniemy blaszka. ponizej foto jak ja to zrobilem.silownik z ruchomo główka.na zdjeciu nie ma jeszcze mocowania główki do linki.jutro zrobie to tez wrzuce.
pozdro for all
ten opis zainspirowal mnie albym zalozyl sobie centralny+alarm.
świetny sposob montarzu, zrobilem tak samo i jast oki. pancerz linki jest dosc twardy i nie zgina sie nawet jak mocniej go docisniemy blaszka. ponizej foto jak ja to zrobilem.silownik z ruchomo główka.na zdjeciu nie ma jeszcze mocowania główki do linki.jutro zrobie to tez wrzuce.
pozdro for all
Ostatnio zmieniony 02 lis 2009, 19:37 przez michmarmik, łącznie zmieniany 2 razy.
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
W sumie to ja kupilem zwykle silowniki(mastery,choc niepotrzebnie bo slevy wystarcza)i allarm ktory ma mozliwosc bezposredniego sterowania silownikami:) mianowicie STIG, wbrew wszystkim zlym opinia zdecydowalem sie na niego i nie zaluje, piloty ma ładne
o to byl ten
http://www.allegro.pl/item244891232_ala ... ocja_.html
silownik
http://www.allegro.pl/item248411056_sil ... najle.html
teraz jeszcze mysle nad silownikiem do klapy bagaznika co by sie tez z pilota otwieral,bo zamek mam popsuty a tak ciagle z sirodka otwierac...to mi sie nie chce
o to byl ten
http://www.allegro.pl/item244891232_ala ... ocja_.html
silownik
http://www.allegro.pl/item248411056_sil ... najle.html
teraz jeszcze mysle nad silownikiem do klapy bagaznika co by sie tez z pilota otwieral,bo zamek mam popsuty a tak ciagle z sirodka otwierac...to mi sie nie chce
funkcjonalosc alarmu ciekawa, ale...
jak na moje (kwestia gustu) te piloty wygladaja conajmniej tandetnie chyba ze ktos lubi blyszczec na kilometr swiecidelkami i blyskotkami.
jest tam w instrukcji cosa o tym dodatkowym przycisku? mozna go "zlikwidowac?" czy musi byc podpiety?
jak na moje (kwestia gustu) te piloty wygladaja conajmniej tandetnie chyba ze ktos lubi blyszczec na kilometr swiecidelkami i blyskotkami.
jest tam w instrukcji cosa o tym dodatkowym przycisku? mozna go "zlikwidowac?" czy musi byc podpiety?
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
piloty sa ok ladnie wygladaja i sa solidne(metalowa obodowa)patrz foto.
ja robilem,zaraz napisze gdzie sie podpiac i ktore kabelki i moze foto zapuszcze
mozna go zlikwidowac tzn.wylaczyc te opcje do ktorych jest on potrzebny.jest tam w instrukcji cosa o tym dodatkowym przycisku? mozna go "zlikwidowac?" czy musi byc podpiety?
jak ma sie fabryczny centralny to jeszcze lepiej, nie trzeba juz silownikow dodatkowych(ja nieststy nie mialem)ja mam jeszcze jedno pytanie ponieważ w sprawach elektryki i elektroniki jestem prawie totalny ciemniak, czy nie dałoby się tego alarmu lub jakiegoś innego podpiąć pod fabryczny centralny zamek, bo po co dokładać jakieś dodatkowe siłowniki skoro większość naszych aut ma już centralny fabryczny
czy ktos cos takiego robil a jesli tak, to jak
ja robilem,zaraz napisze gdzie sie podpiac i ktore kabelki i moze foto zapuszcze
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
Kolo lewej nogi kierowcy, pod tym plastikiem zboku, ida dwie wiazki, wybieramy ta z przewadami od centraklnego,podlaczamy jak na foto,w mk7 te kolorki sa inne(chyba):
- Pomarańczowy z niebieskim paskiem (12v+)
- Brązowy masa (-)
- Biały z fioletowym paskiem otwieranie zamka (+)
- Żółty z czarnym paskiem zamykanie zamka (+)
oczywiscie kabelkow nie przecinamy tylko wlutowywujemy sie w nie
na foto kolory w sterowniku sa tylko przykladowe,ale na zalaczonych instrukcjach do alarmow latwo je znalesc.
- Pomarańczowy z niebieskim paskiem (12v+)
- Brązowy masa (-)
- Biały z fioletowym paskiem otwieranie zamka (+)
- Żółty z czarnym paskiem zamykanie zamka (+)
oczywiscie kabelkow nie przecinamy tylko wlutowywujemy sie w nie
na foto kolory w sterowniku sa tylko przykladowe,ale na zalaczonych instrukcjach do alarmow latwo je znalesc.
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
- Intruder D1
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt:
Mam pytanie. Mam escorta z 5 furtkami i chciałbym do niego zamontować centralny zamek. Podobno występuje problem z zamontowaniem w tej budzie siłowników. Czy to prawda? Może się komuś udało zamontować taki zwykły uniwersalny centralny zamek? Nie obraził bym się jakby ktoś dał jakiś opis jak to zrobić w escorcie z 5 furtkami .
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Escort/27941 ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I KOMENTOWANIA
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
wydaje mi się że to prawda, zdejmij tapicerkę i się przekonasz czy uda ci się w ten sposób zamontować siłownik. muszę przyznać że nie miałem jeszcze żadnego problemu odnośnie użytkowania tak zamocowanych siłowników!
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Centralny zamek MK7
Witam mam oto problem z centralnym zamkiem. Kupiłem oryginalne fordowskie zamki (cały zestaw z okablowaniem jak i sterownikiem) i przyznam się szczerze, że ni cholery nie wiem jak to podłączyć. Podłączyłem zamki, jedną wtyczkę do skrzynki bezpieczników, drugą do sterownika a zostało mi jeszcze ze 6 wtyczek no i co ważne na chwilę obecną centralny nie działa Pomoże ktoś w objaśnieniu co z czym i jak? Z góry dzięki i pozdro