Kreci ale nie odpala

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

mateusz_175 pisze: Jak sądzicie koledzy, czy taki preparat w sprayu "super start" od K2 pomoże w porannym odpalaniu ?
Tak pomaga - ale trzeba mocno uważać , żebyś tłoków nie zbierał po parkingu :mrgreen:
Równiie dobry a mniej szkodliwy jest PLACK do nabłyszczania tapicerki.
mateusz_175 pisze:Czy jakieś tam dodatki do paliwa które można kupić na stacji dają w ogóle jakiś efekt ?
Dają i to bardzo duży - podejrzewam , że nie lałes tego - skoro się pytasz , podejrzewam , że ostatnimi czasy nie wyjeżdżałeś paliwa prawie do końca a tylko dotankowywałeś i w zbiorniku masz sporo letniego paliwa , które się skrystalizowało .
Wprowadż wóz gdzieś do ciepłego - niech się rozmrozi - wymień zawalony parafiną filtr paliwa - wóz na 100 odpali.
Acha - jeśli mam racje -obejrzyj filtr paliwa - jeśli jest tam parafina - to paliwo ze zbiornika masz do wywalenia - skrystalizowana parafina nie rozpuści się w niczym .
Na cały zbiornik paliwa - możesz też dodawać 1 - 1,5 litra beny
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14522
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jamszoł pisze:1 - 1,5 litra beny
lub denaturatu - wiąże wodę
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
zabsoncio

Post autor: zabsoncio »

wybaczcie ale nie zamierzam dyskutowac o zmianie uata i wyzszosci aut typu BMW/AUDI/VW. Moj Escorcik jest moim pierwszym i tak latwo go nie zamienie:P chce go uruchomic. dzis odkrecilem swiece co graniczylo z cudem gdyz ktos tak je dokrecil ze graniczylo to z cudem. i jeszcze te dojscie do nich. 2 nawet przy odkrecaniu to im glowki sie zlamaly :/ dobrze ze mam nowe swiece ale nie mam skad wziasc kabla takiego do polaczenia gdyz te glowki zostaly przy kablu i nie mam zabardzo jak je odkrecic. teraz widac jaki amator ze mnie przy silnikach samochodow :D hehe.. ale musze to zmienic:) postaram sie jakos odratowac kabel ale dopiero w poniedzialek gdyz weekend zajety studiowaniem. a powiedzcie mi czy wina nie odpalania moze byc tez od filtra paliwa? i czy te filtry sie wymienia w calosci (chodzi o cala puszke) czy jakos tylko wklad bo kupilem wklad a znajomy zas mowil ze trzeba cala ta puszke wymienic...
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14522
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

zabsoncio pisze:2 nawet przy odkrecaniu to im glowki sie zlamaly :/ dobrze ze mam nowe swiece ale nie mam skad wziasc kabla takiego do polaczenia gdyz te glowki zostaly przy kablu i nie mam zabardzo jak je odkrecic
jak złamałes główki przy odkręcaniu skoro zostały przy kablu??? Czyzby udało ci sie odkręcać świece bez ściągania kabli???
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

To zależy jaki masz filter paliwa - nikt z nas nie wie czy masz orginalny - jeśli byś zrobił foto - to Ci podpowiemy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
zabsoncio

Post autor: zabsoncio »

udalo mi sie wykrecic 2 srodkowe swiece normalnie ale przy probie odkrecania kabla z swiec bocznych urwaly sie glowki razem z kablem wiec go wyciagnalem :P a swiece potem wykrecilem. wiec zostal mi kabel z koncowkami swiec i nie wiem jak sie tych glowek pozbyc :/ chyba ze gdzies dostane taki w sklepie kabel :P poszperalem po necie i znalazlem link ze zdjeciem jak moj filtr wyglada oto link: http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=1942428 moze choc tyle pomoge bo na chwile obecna nie mam jak zrobic foty chyba ze bedzie to konieczne to jakos sprobuje.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14522
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

co jak co ale w takim filtrze to wkładu sie nie wymienia tylko całość ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
zabsoncio

Post autor: zabsoncio »

ok dzieki. dobrze ze mam paragon wiec wklad oddam :D i wezme ten stary i kupie taki jak potrzeba :P tylko czy to wystarczy?? :/
mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 »

Myślę że wymiana filtru powinna coś pomóc. Ojciec wymienił w swoim Land Roverze i od razu auto lepiej jedzie, na tym mrozie na starym filtrze jechać nie chciało poprostu.

Udało mi się dzisiaj odpalić swojego Escorta.Ładowałem 4h aku, następnie podłączyłem kable z akumulatora drugiego auta i zacząłem kręcić.Po chwili odpalił na szczęscie :)
Mam nadzieję że tą zime wytrzyma i jutro odpali o własnych siłach :)

Sorry że odbiegnę od tematu ale nie chcę zakładac nowego tematu o taką błachostke.
Po odpaleniu zimnego silnika słychać dziwne szmery/szumy z okolic silnika.Wciskam sprzegło i niemalże całkowicie to ustaje.Gdy silnik się nagrzeje nie ma tych niepokojących dźwięków.Czy to łożysko sprzęgła czy co to może być ?

Jamszoł, tak jak pisałes, paliwa miałem już malutko, wskazówka na czerwonym polu.Dolałem dzisiaj 10l :)

pozdr.
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12709
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

mateusz_175 pisze:Po odpaleniu zimnego silnika słychać dziwne szmery/szumy z okolic silnika.Wciskam sprzegło i niemalże całkowicie to ustaje.Gdy silnik się nagrzeje nie ma tych niepokojących dźwięków.Czy to łożysko sprzęgła czy co to może być ?
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14522
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

mateusz_175 pisze:Po odpaleniu zimnego silnika słychać dziwne szmery/szumy z okolic silnika.Wciskam sprzegło i niemalże całkowicie to ustaje.Gdy silnik się nagrzeje nie ma tych niepokojących dźwięków.Czy to łożysko sprzęgła czy co to może być ?
Jest jeszcze jedno prozaiczne wyjaśnienie - jesli to odpalanie robiłeś przy obecnych temp. na zewnątrz to po prostu olej w skrzyni jest tak gęsty że zębatki chodzą prawie na sucho i szumią, naciskasz sprzęgło i odpinasz skrzynię od silnika - cichnie. Jak się auto nagrzeje i olej w skrzyni też "rozrusza" to szumu nie ma ;) ale tak jak kupiec napisał - może szumieć łożysko.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 »

No własnie, po odpaleniu przy minusowej temperaturze skrzynia ciężko chodzi.Źle się wrzuca biegi poprostu, zawsze odczekuje niech się silnik nagrzeje, wtedy już nie co lżej.Gdy chwile pojeżdżę normalnie śmiga.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Ja zawsze robię tak :
Odpalam silnik - przez pierwszą minutę silnik chodzi na wciśniętym sprzęgle , potem powoli puszczam sprzęgło - nadal stoję .
Gdy LPG się załączy - zaczynam jechać .
Dziś zrobiłem próbę - odpaliłem jak zawsze , poczekałem - potem 2 kilometry jazdy do moich rodziców do garażu na zmianę dywaników i - z przyciśniętym sprzęgłem silnik spala 0,86l/h - LPG a z puszczonym sprzęgłem - 1,12l/h LPG - tak , że nawet po roztrzepaniu oleju i tak jest spora różnica .
Latem różnica wynosi ok. 0,02l/h
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
zabsoncio

Post autor: zabsoncio »

a ja dzis naprawielm swoj samochodzik:D wystarczylo wymienic swiece zarowe no i filtr paliwa:P i udalo sie.. Innym rowniez zycze powodzenia w naprawach:) i wesolych swiat
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12709
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

zabsoncio pisze:wystarczylo wymienic swiece zarowe no i filtr paliwa
dlatego pisałem żeby temat zamknąć bo tego typu problemy są już na forum i wystarczyło poszukać :evil:
ale się nie chce :evil:
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Zablokowany