rozrząd 1.8 TD
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a jak chce pokrecic kluczem na wale korbowym to krece kluczem w prawo oczywiscie ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Potrzebuje Waszej rady, byłem dziś u mechasa spytac o cenę robocizny wymiany rozrządu + paska wieloklinowego. Gościu powiedział że trzeba wymienić 2 uszczelniacze na wałki jakoś tak. Czy to jest obowiązkowe ?? jak to sie fachowo nazywa ? Czy wymienialiście uszczelniacze przy wymianie rozrządu ?? Krzyczał 450 zł za robocizne. Oj drogo podwójnie. W poniedziałek pojade do dwóch innych mechasów. Biorą podobno koło 200 zł. Akceptowalna cena 200-250 zł ??
(pompy wody nie wymieniam)
(pompy wody nie wymieniam)
- kupiec
- Posty: 12704
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
u mnie wymiana rozrządy bez częsci to koszt 250-450 zł
cidzej, nie musiałem wymieniać uszczelniaczy bo było sucho a pasek strzelił bo rolka była nie wymieniona a ją dałem do wymiany albo rolka była wadliwa, nie wiem i nie wnikam już
cidzej, nie musiałem wymieniać uszczelniaczy bo było sucho a pasek strzelił bo rolka była nie wymieniona a ją dałem do wymiany albo rolka była wadliwa, nie wiem i nie wnikam już
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
chyba źle wyczytałeś bo ess jest na tyle prosty że chyba każdy mechanik ogarnie- co innego jakby im nonam V6 chciał zostawić
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie