Nadszedł ten dzień

Moderator: Moderatorzy

Falconx

Nadszedł ten dzień

Post autor: Falconx »

Witam ! No i dzis po południu stawiam swojego escorta na blacharkę. Do spawania tylne podłużnice , przeróbka tłumika ( jakis palant zle go złożył i dotyka do podłużnicy ) progi jak będą miały dziury to do wymiany . Postaram się zrobić relację z naprawy - muszę go skończyć do soboty wiec trza się brać . Jak wszystko wyspawam to robie zawieche przód bo sie trochę rozleciała.A na lato w wolnej chwili zaprawki wszędzie tam gdzie ruda wyłazi.

[ Dodano: Czw 04 Mar, 2010 ]
W trakcie roboty wylazło : przewody hamulcowe metalowe do wymiany ( lewy zgnił , a prawy dostał sie pod diaxa :evil: ) linki ręcznego też .Obróciły się tylne śruby mocowania zbiornika ( dobrze że było podejscie i dało się je odkręcić ) . Dzwoniłem do Forda i zaraz jadę po przewody , linka będzie po południu .
Trzeba się teraz brać za lewą podłużnice .Zdjęcia będą po robocie :roll:

[ Dodano: Nie 07 Mar, 2010 ]
No i skończone - pare lat wytrzyma. Przy okazji zabezpieczyłem całą podłoge . Parch dostał nowe przewody hamulcowe , nowy płyn hamulcowy , linki ręcznego. Poprawiłem tłumik bo był zle zamocowany i dospawałem końcówkę ozdobną ( tłumik stopił kawałek tylnego zderzaka wiec musiałem wyciąć otwór ). Teraz czas na zawieszenie z przodu i poprawienie tylnej półki bo puka na dziurach.
Załączniki
Połatana
Połatana
Zabezpieczona
Zabezpieczona
Tak wyglada w calosci
Tak wyglada w calosci
takie male dziurki .....q...a !
takie male dziurki .....q...a !
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

no no no... ładna robótka. Mam nadzieję że mocowania belki dobrze wspawałeś coby nie było problemów z geometrią
Falconx

Post autor: Falconx »

Mocowania belki nie byly ruszane - tam było zdrowo.
Reszte zdjęć :
Załączniki
I zrobiona lewa podłużnica
I zrobiona lewa podłużnica
pospawana i zabezpieczona o zewnątrz guma w celu uszczelnienia spawów
pospawana i zabezpieczona o zewnątrz guma w celu uszczelnienia spawów
20100304150.jpg
mlekolowickie

Post autor: mlekolowickie »

dobra robota :)
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

Falconx, a co to za guma do tych spawów tzn jak się ona nazywa?
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

Wygląda to profesjonalnie :smile: Ile taka przyjemnosc kosztuje? Czeka mnie podobna akcja tylko ze z progami i podlogą w jednym miejscu.
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23275
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

no no,nieźle. Bardzo ładnie zrobione,oby tak jak wygląda tak wytrzymało. A przy okazji nie będziesz konserwował całej podłogi ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Falconx

Post autor: Falconx »

morgon pisze:Falconx, a co to za guma do tych spawów tzn jak się ona nazywa?
Ogólnie jest ro mastyka do uszczelniania karoserii- są dwa rodzaje - na pędzel i w tubie - tu jest użyta na pędzel bo wygodnie.
WieSiu pisze:A przy okazji nie będziesz konserwował całej podłogi ?
Cała podłoga zabezpieczona oprócz progów gdyz ich stan nie podoba mi sie , i jak będe miał chwile wolnego to je wymienie - koszt 1 szt to 50 zł a wymienie sobie sam.Pózniej po baranku bardzo zle się spawa i dlatego połączenie progów z podłogą zostawiłem w spokoju.
Ven pisze:Wygląda to profesjonalnie :smile: Ile taka przyjemnosc kosztuje?
Dzięki :oops: kosztuje 3 dni pracy - z wyjęciem zbiornika i zawieszenia trzeba brać jakieś 600-1000 zł - zależy od stanu podłużnic i nadkoli. Oczywiście trzeba doliczyć koszt przewodów hamulcowych , płynu hamulcowego , obejmy tłumika i może samego tłumika , bo nie wiadomo czy wyjdzie w całości .
choody88

Post autor: choody88 »

A przyjmujesz zlecenia... ?? :> Ja mam do zrobienia obie podłużnice i progi.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

właśnie ? ! mam dwa auta do roboty, podejmujesz sie ??
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Falconx

Post autor: Falconx »

Pewnie - tylko muszę je obejrzeć .
mlekolowickie

Post autor: mlekolowickie »

falcon to wpadaj do szczecina :P
Falconx

Post autor: Falconx »

Jasne - mam po drodze :lol:
ODPOWIEDZ