Strona 1 z 1

Nadszedł ten dzień

: 03 mar 2010, 09:09
autor: Falconx
Witam ! No i dzis po południu stawiam swojego escorta na blacharkę. Do spawania tylne podłużnice , przeróbka tłumika ( jakis palant zle go złożył i dotyka do podłużnicy ) progi jak będą miały dziury to do wymiany . Postaram się zrobić relację z naprawy - muszę go skończyć do soboty wiec trza się brać . Jak wszystko wyspawam to robie zawieche przód bo sie trochę rozleciała.A na lato w wolnej chwili zaprawki wszędzie tam gdzie ruda wyłazi.

[ Dodano: Czw 04 Mar, 2010 ]
W trakcie roboty wylazło : przewody hamulcowe metalowe do wymiany ( lewy zgnił , a prawy dostał sie pod diaxa :evil: ) linki ręcznego też .Obróciły się tylne śruby mocowania zbiornika ( dobrze że było podejscie i dało się je odkręcić ) . Dzwoniłem do Forda i zaraz jadę po przewody , linka będzie po południu .
Trzeba się teraz brać za lewą podłużnice .Zdjęcia będą po robocie :roll:

[ Dodano: Nie 07 Mar, 2010 ]
No i skończone - pare lat wytrzyma. Przy okazji zabezpieczyłem całą podłoge . Parch dostał nowe przewody hamulcowe , nowy płyn hamulcowy , linki ręcznego. Poprawiłem tłumik bo był zle zamocowany i dospawałem końcówkę ozdobną ( tłumik stopił kawałek tylnego zderzaka wiec musiałem wyciąć otwór ). Teraz czas na zawieszenie z przodu i poprawienie tylnej półki bo puka na dziurach.

: 15 mar 2010, 04:35
autor: morgon
no no no... ładna robótka. Mam nadzieję że mocowania belki dobrze wspawałeś coby nie było problemów z geometrią

: 15 mar 2010, 10:26
autor: Falconx
Mocowania belki nie byly ruszane - tam było zdrowo.
Reszte zdjęć :

: 15 mar 2010, 16:22
autor: mlekolowickie
dobra robota :)

: 15 mar 2010, 17:07
autor: morgon
Falconx, a co to za guma do tych spawów tzn jak się ona nazywa?

: 15 mar 2010, 20:55
autor: Ven
Wygląda to profesjonalnie :smile: Ile taka przyjemnosc kosztuje? Czeka mnie podobna akcja tylko ze z progami i podlogą w jednym miejscu.

: 15 mar 2010, 21:46
autor: WieSiu
no no,nieźle. Bardzo ładnie zrobione,oby tak jak wygląda tak wytrzymało. A przy okazji nie będziesz konserwował całej podłogi ?

: 16 mar 2010, 10:55
autor: Falconx
morgon pisze:Falconx, a co to za guma do tych spawów tzn jak się ona nazywa?
Ogólnie jest ro mastyka do uszczelniania karoserii- są dwa rodzaje - na pędzel i w tubie - tu jest użyta na pędzel bo wygodnie.
WieSiu pisze:A przy okazji nie będziesz konserwował całej podłogi ?
Cała podłoga zabezpieczona oprócz progów gdyz ich stan nie podoba mi sie , i jak będe miał chwile wolnego to je wymienie - koszt 1 szt to 50 zł a wymienie sobie sam.Pózniej po baranku bardzo zle się spawa i dlatego połączenie progów z podłogą zostawiłem w spokoju.
Ven pisze:Wygląda to profesjonalnie :smile: Ile taka przyjemnosc kosztuje?
Dzięki :oops: kosztuje 3 dni pracy - z wyjęciem zbiornika i zawieszenia trzeba brać jakieś 600-1000 zł - zależy od stanu podłużnic i nadkoli. Oczywiście trzeba doliczyć koszt przewodów hamulcowych , płynu hamulcowego , obejmy tłumika i może samego tłumika , bo nie wiadomo czy wyjdzie w całości .

: 17 mar 2010, 20:50
autor: choody88
A przyjmujesz zlecenia... ?? :> Ja mam do zrobienia obie podłużnice i progi.

: 25 mar 2010, 11:04
autor: cidzej
właśnie ? ! mam dwa auta do roboty, podejmujesz sie ??

: 27 mar 2010, 10:30
autor: Falconx
Pewnie - tylko muszę je obejrzeć .

: 27 mar 2010, 10:48
autor: mlekolowickie
falcon to wpadaj do szczecina :P

: 28 mar 2010, 15:46
autor: Falconx
Jasne - mam po drodze :lol: