cos z wentylatorem czy ...
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Mógł sę zwiesić termostat - tym bardziej , że go przegnałeś a jak piszesz - jeździsz na wodzie .
To nie F125p czy Poldek , które to wozy miały układy chłodzące z innych materiałów .
Tutaj nie powinno się stosować wody - nasze silniki przygotowane sa do pracy nawet pod 110 C a więc musi być płyn w układzie
Woda w układzie to rdza , która mogła zablokować termostat.
To nie F125p czy Poldek , które to wozy miały układy chłodzące z innych materiałów .
Tutaj nie powinno się stosować wody - nasze silniki przygotowane sa do pracy nawet pod 110 C a więc musi być płyn w układzie
Woda w układzie to rdza , która mogła zablokować termostat.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
a podlacz sobie, urielku drogi, diode na konsoli zegarow (jedna wiecej nie zrobi ci roznicy - taki maly zarcik) do termowlacznika, a dokladnie to juz za nim i pojezdzij troche. zobaczysz czy idzie napiecie na wentylator czy nie bo moze juz skrzynka bezpiecznikow siada albo gdzies styku nie ma
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Wiem co w wodzie... Hahaha. Dzisiaj trasa wypadła znakomicie, temperatura w okolicy 100'C się utrzymywała. Dla pewności stojąc w korkach (Ożarów, Błonie) włączałem ręcznie wentylator i schodziłem poniżej 90'C. Jak jechałem wyłączałem wentylator.
Co do kontrolki to dobry pomysł, pojawi się w jakimś miejscu albo wykorzystam jedno z podświetlenia przycisków. Może ten od startera. Pomyślę nad tym.
Mimo wszystko - wentylator się włącza. Jest jakaś możliwość, że powiedzmy połowa obiegu tylko idzie przez chłodnicę? Może naprawdę mam wywalony termostat...
Co do kontrolki to dobry pomysł, pojawi się w jakimś miejscu albo wykorzystam jedno z podświetlenia przycisków. Może ten od startera. Pomyślę nad tym.
Mimo wszystko - wentylator się włącza. Jest jakaś możliwość, że powiedzmy połowa obiegu tylko idzie przez chłodnicę? Może naprawdę mam wywalony termostat...
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
podobno jest taka możliwość jak się termostat przywiesi
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982