Strona 1 z 1

Filtry samochodowe i lpg

: 01 wrz 2010, 11:07
autor: Yagr

: 01 wrz 2010, 11:34
autor: WieSiu
no i nie ma tam filtra fazy lotnej do mnie. Mój ma w jednej puszce 2 wejścia i 2 wyjścia. Nie wiem jak to działa,ale narazie takiego filtra nie widziałem nigdzie a przydałoby się zmienić. Mój parownik kme gold ma 2 wyprowadzenia fazy lotnej i pewnie dlatego taki dziwny filtr.

: 01 wrz 2010, 11:45
autor: Yagr
WieSiu, nikt nie jest doskonały ;)

: 01 wrz 2010, 11:50
autor: WieSiu
pewnie za karę mi wsadzili takie dziwadło za to że im takie upierdliwe auto przywiozłem. Ale spoko,kiedyś znajdę, w ostateczności z wielką niechęcią do nich pojadę po sam filtr,bo z ich usług już dawno zrezygnowałem przez to jak się musiałem przez nich męczyć.

: 01 wrz 2010, 11:53
autor: Yagr
WieSiu, jakiej firmy jest ten filtr ewentualnie do jakiego reduktora/instalacji?

: 01 wrz 2010, 11:59
autor: WieSiu
napisałem :p
reduktor KME GOLD

: 01 wrz 2010, 11:59
autor: Yagr
:oops:
A nie masz tam wymiennego wkładu?

http://www.drypa.pl/kategoria248_FILTRY ... tnej_.html tu coś znajdziesz a w najgorszym razie możesz jeden filtr z dwoma wejściami i dwoma wyjściami zastąpić dwoma filtrami z jednym wejściem i jednym wyjściem ;) Z tej stronki wynika że certool robił taki filtr (F-779B1/2x11/2x11) zawsze możesz zapytać ;)

: 01 wrz 2010, 22:09
autor: WieSiu
Yagr, dziękuję,znalazłeś coś prawie jak moje :) ja mam chyba innej firmy, wybór mają spory,niektóre filtry to nieźle dziwadła z wyglądu :)

Ja i tak nie wiem po co ja mam taki nietypowy filtr i co on daje i po co w parowniku są dwa wyjścia jak mogło by być 1 i potem ma filtrze rozdzielone. Zwłaszcza że czujnik ciśnienia gazu mam tylko na 1 wężu.

: 02 wrz 2010, 10:57
autor: orion
WieSiu, zachciało się Vki to trzeba cierpieć :mrgreen: