Strona 1 z 1

1.6D przekładka silnika

: 08 wrz 2010, 10:40
autor: audikom
Czy silnik jak w temacie będzie pasował do jakiegoś modelu MkV czy MkVI.
Mam MkIV z bardzo dobrym silnikiem ale w budzie podłoga się rozlatuje i chciałbym ten silnik przełożyć do czegoś nowszego .
Ma ktoś może doświadczenia w tym zakresie.

: 08 wrz 2010, 10:42
autor: Yagr
audikom, o przekładki diesli to do karolMAŁY musisz uderzyć ;)

: 08 wrz 2010, 11:40
autor: WieSiu
audikom, z tego co mi wiadomo,to pozniejszy 1.8 jest rozwinieciem silnika 1.6 wiec musi pasowac :D Wiadom troszeczke rzeźby w elektryce (na szczecie duzo jej nie ma) i w zaleznosci jaki silnik byl w tym nowszym,to jeszcze uklad paliwowy i bedzie dzialac :D Ale rzeczywiscie niech sie karolMAŁY wypowie

: 08 wrz 2010, 19:48
autor: karol MAŁY
Dziękuje koledzy za zaufanie jakim zostałem obdarzony :mrgreen: a teraz do rzeczy co do silnika z mk4 to po pierwsze zobacz jaką masz skrzynie konkretnie czy mz już z boku cztery otwory aby ją umieścić w nowszej budzie(ja miałem)jeśli nie to szukaj może ktoś ma(ew możesz nabyć na szrocie)(NIE ZAKŁADAJ SKRZYNI Z BENZYNY!!!)bo max prędkośc będzie oscylowała w granicach 110-130 ale siłe będzie miał że lawete możesz ciągać :razz: druga sprawa poduszka silnika z benzyny też nie pasi szukaj z dięsla możesz ew,dorobić płaskownik i powiesić na oryginalnejz mk4 (ja narazie tak mam :mrgreen: )ale żaden diagnosta nie wbije ci przeglądu nawet jak dasz włape po trzecie elektryka tu już jest naprawde prosto możesz zrobić mixa benzyno-diesla tzn.czujniki woda i olej podłanczasz z benzyniaka a przekażnik od świec robisz osobno czyli ten gruby który idzie do klemy dajesz go tak samo w nowej budzie ten z kontrolki świec przedłużasz i podpinasz go do licznika pod pin nr 9(jutro sprawdze żebyś nie narobił sobie kuku) ew tak jak ja mam szukaj wiązki z diesla i masz wszystko git(nie mniej przy tym, życze ci powodzenia :mrgreen: )jutro postaram ci się porobić foty co i jak i wyśle ci na PW aaaaaaaaa i jeszcze układ paliwowy jak kupisz benzynke to musisz wywalić dwie rzeczy :mrgreen: pompe paliwa w jej miejsce zamontuj kawałek rurki tej samej długości co pompa i druga rzecz wlew paliwa przez tąklapke to raczej nie zatankujesz możesz ją potraktować z śrubokręta i młotka :mrgreen: albo kupić oryginalny wlew z dięsla

[ Dodano: Sob 11 Wrz, 2010 ]
I co kolego pomysł z przekładką umarł?oj nie wiesz co tracisz :mrgreen: