[ Dodano: Pią 10 Wrz, 2010 ]
Hmmm... jest tutaj, wygląda na podobny (takie samo złącze), ale to pewnie ten wkręcany w termostat od góry, skoro podpisany, że to "czujnik temp. do komputera". No i drogi dość.
Mam wiązkę 3 kabli. 1 kończy się tą gumową fajką i on ma sobie wisieć. Dwa pozostałe kończą się okrągłą dużą wtyczką dwupinową (identyczna jak ta od góry termostatu) i wpięta jest w czujnik wkręcony w gumowy przewód. Domyślam się, że to właśnie ten czujnik padł. Po zdjęciu wtyczki wygląda on mniej więcej tak: http://ford.sklep.pl/pl,product,319379, ... ,ford.html ale tu jest napisane, że ten daje sygnał do kompa.
We wszystkich sklepach czujniki podające sygnał na wskaźnik mają złącze prostokątne (takie charakterystyczne z drutem zabezpieczającym), albo jeden wystający gwintowany, a ja potrzebuję ze złączem okrągłym, dwupinowym.
dziwne że masz 2 takie same okrągłe, escorty raczej na wskaźnik mają właśnie taka prostokątna albo fajkę. W sumie fajka jak i ta prostokątna to nie ma znaczenia,bo gwint tych czujników jest taki sam,jedynie różnią się tym że ten prostokątny ma mase doprowadzona do czujnika,a ten z fajka mase bierze z obudowy o ile jest przewodząca (w rsie się zdziwiłem że obudowa nie przewodzi i musiałem dać czujnik z kostka prostokątna)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982