1.3 obrotomierz co i jak?

Moderator: Moderatorzy

grzesiek

Post autor: grzesiek »

1.) opornik zalozylem pomiedzy impuls a 12V ale oo dodatkowym 12V nie pomyslalem nie spale przez to obrotka nie pojdzie jakies zwarcie?? Czyli pod co mam podpiac te dodatkowe zasilanie??
2.)niestety pomimo zalozenia obrotka z silnika 1.3 (1) obrotek nie ruszyl
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

ja to wpialem na pałe do tego jednego z kabli od ESC i nie bawilem sie w zadne diody i filtry i poszlo od razu. Nic tez nie sumowalem.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
grzesiek

Post autor: grzesiek »

sprobuje zrobic tak jak piszesz sprawdze dokladnie na ktorym kablu moge sie wpiac dzieki za pomoc pozdrawiam
Payro

Post autor: Payro »

Witam. Podepnę się do tematu, ja mam natomiast taki problem zakładam już trzeci zegar z obrotkiem i ani drgnie. Essi 1.6 16v 94r., zielony kabel doprowadzony do pinu 10 prąd w miarę dodawania gazu od 0,v do 1,5v nie wiem co jest ?
ODPOWIEDZ