(MKVII) RS200 Nie chce odpalić

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

majbiker pisze:Ten bezpiecznik chyba nie jest od przednich lamp bo na obrazku bezpiecznika widnieje ikona ( silnika ) .
za to ten brązowy przekaźnik to wg numeru przerywacz kierunkowskazów ;) Skoro ci robi zwarcie na kierunkach to znaczy moim zdaniem że po demontażu alarmu nie zmostkowałeś z powrotem odpowiednio kabelków. Alarm odcina albo pompe paliwa albo zapłon albo jeszcze cos innego. I w źle wymontowanym alarmie tkwi moim skromnym zdaniem problem (co nie znaczy że nie może to byc powiązane z immo).
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

Yagr pisze:] za to ten brązowy przekaźnik to wg numeru przerywacz kierunkowskazów ;) Skoro ci robi zwarcie na kierunkach to znaczy moim zdaniem że po demontażu alarmu nie zmostkowałeś z powrotem odpowiednio kabelków. Alarm odcina albo pompe paliwa albo zapłon albo jeszcze cos innego. I w źle wymontowanym alarmie tkwi moim skromnym zdaniem problem (co nie znaczy że nie może to byc powiązane z immo).
Tych brązowych przekaźników w skrzynce jest 6 szt . Alarm - centralkę alarmu wywaliłem dzisiaj .
Bez niej też auto normalnie funkcjonowało . Nie jest to mój 1 ess w którym ten alarm montowałem i z którego centralkę wywalałem .

Czy komp od każdego rs2000 jest taki sam , czy to się szuka tak jak skrzynkę bezp. pod wyposażenie .
Jak stwierdzić że imo. jest przy kompie , a nie za deską rozdzielczą ? .
Czy jeśli imo. jest odseparowany od kompa , to na jaki mogę go podmienić ?
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

Jak wykombinować na którym pinie ma się pojawić napięcie po przekręceniu stacyjki w 2 pozycji
37,57,1 .

majbiker pisze:Czy komp od każdego rs2000 jest taki sam

najpierw go rozbierz i sprawdz czy coś się w nim nie popaliło.

i jeszcze taka sprawa....... polutuj sobie w wolnej chwili starą skrzynkę bezp. na pewno ta co kupiłeś ma taki sam symbol jak stara ???
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

leszek pisze:
Jak wykombinować na którym pinie ma się pojawić napięcie po przekręceniu stacyjki w 2 pozycji
37,57,1 .

majbiker pisze:Czy komp od każdego rs2000 jest taki sam

najpierw go rozbierz i sprawdz czy coś się w nim nie popaliło.

i jeszcze taka sprawa....... polutuj sobie w wolnej chwili starą skrzynkę bezp. na pewno ta co kupiłeś ma taki sam symbol jak stara ???
Skrzynka jest identyczna , wszystkie symbole, cyfry,litery , i inne bajery są identyczne .
Stara się lutuje .
Ze starą i z nową tak samo się działo -- kontrolki się zażyły .
Jutro dobieram się do kompa .
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

majbiker pisze:Tych brązowych przekaźników w skrzynce jest 6 szt
i wszystkie maja oznaczenie 96FG14N089AA???
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

no najgorsze jest ze ze schematow w zaleznosci od rocznika rozne sa umiejscowienia bezpiecznikow. Moze to jest ten bezpiecznik co wyczytalem w instrukcji, odpowiadajacy za sonde lambda.

Moj komputer z RS z roku 1996 ma immobilizer wbudowany w komputer. I wtedy wymieniajac komputer musisz tez dostac kluczyk od tego komputera, jak masz immobilizer osobno to wymieniasz tylko komputer na wersje bez immobilizera wbudowanego i Twoj oryginalny kluczyk powinien dzialac.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

Yagr pisze:
majbiker pisze:Tych brązowych przekaźników w skrzynce jest 6 szt
i wszystkie maja oznaczenie 96FG14N089AA???
Wszystkie oznaczenia/symbole mają identyczne .
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

majbiker pisze:Wszystkie oznaczenia/symbole mają identyczne .
no to ciekawa kombinacja, bo przerywacz nie działa tak samo jak standardowy przelaźnik :-| Zresztą... kto ich tam wie... Może też źle przetłumaczony jest opis tego przekaźnika i nie jest to przerywacz kierunków tylko przekaźnik a przerywacz jest gdzie indziej... ;)
Ostatnio zmieniony 24 lis 2010, 10:58 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

Uzbrojona skrzynka
Obrazek


Przekaznik / Kolor / Obwod
Rozpiska znaleziona w necie .

R1 / czarny /blokada kierownicy-przelacznik zaplonu
R2 / brazowy / uklad sterowania praca silnika
R3 / brazowy / pompa paliwowa
R4 / brazowy / praca silnika
R5 / szary / ogrzewanie tylnej szyby i lusterek
R6 / czerwony / przerywacz przednich wycieraczek
R7 / pomaranczowy / przerywacz tylnej wycieraczki
R8 / brazowy / swiatla mijania
R9 / brazowa / swiatla drogowe
R11 / zolty / opoznienie gasniecia oswietlenia wewnetrznego
R13 / zielony / imobilizer silnika
R14 / bialy / sygnal ostrzegawczy "swiatla wlaczone"
R15/ brazowy / przednie swiatla przeciwmgielne
R16 / niebieski / uklad spryskiwaczy reflektorow
R17 / nieb.-brazowy / przelacznik klimatyzacji
R18 / zielony /swiatla dzienne (w niektorych krajach)
R19 / brazowy / tylne swiatlo przeciwmgielne
R20 / niebieski / swiatla dzienne (w niektorych krajach)
R22 / bialy / system alarmowy
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ja mialem podobne cyrki z kontrolkami z tego co pamietam jak mi bezpiecznik od świateł stopu poleciał :/ ale ja mialem dziwne mk5

ja bym jednak posprawdzal punkty masowe - w szczegolnosci mase kompa i silnika. dziwne jest to, ze na ktoryms z pinow masz jakies 10V. wszedzie powinno być napiecie takie jak na akumulatorze. sprawdz przekaznik glowny zasilania, najlepiej to podmien na inny.

mnie sie wydaje, ze to nie immo sie spsulo tylko nie ma poprawnego zasilania
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

W razie czego mam kompa do rs2000 wersja z immo , tyle że od mk6 więc nie mam pewności czy do twojego podejdzie ale zawsze można spróbować.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

Mój komp
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na których pinach w kostce kompa powinno dochodzić napięcie ?
Na których pinach w kostce kompa powinno wychodzić napięcie jak jest sprawny ?
Czy ten komp jest razem z imo ?
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

Na których pinach w kostce kompa powinno dochodzić napięcie ?
1,37,57. :)
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

...
Ostatnio zmieniony 24 lis 2010, 19:52 przez majbiker, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Dżizas.... co za napięcia :shock: Tam raczej nigdzie nie powinno być więcej niż jakieś 14V...
Na pewno miernik ci nie wysiadł? Bo jeśli nie to gotów jestem podejrzewać że masz aku 24V :DDD Ewentualnie regulator napięcia tak wariuje ale przecież mierzyłeś bez uruchomionego silnika na bablach z innego auta więc altek nic nie robił....
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ