(MKVII) RS200 Nie chce odpalić
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
zastanawiam sie (ale tylko TEORETYCZNIE) - jesli podajemy zasilanie, na wzbudzenie alternatora, i ktoras z diód w altku będzie przebita to nie pojawi się zasilanie na kablu, który ma doprowadzać zasilanie po stacyjce przez żarówke ?? idac dalej jak sie pojawi napiecie to bedzie ono na pinie 2 stacyjki i jednoczesnie czesc ukladow bedzie pod zasilaniem
zreszta to nie musi byc dioda w altku to moze byc np ta dioda co siedzi na skrzynce bezpiecznikow.
zastanawiam sie po prostu czy to napiecie na stacyjce w pozycji 2 to sie nie pojawia bo wraca z urzadzenia, ktore normalnie nie przewodzi w kierunku zaporowym prądu. narazie przychodzi mi tylko wlasnie alternator lub ta dioda na skrzynce do glowy.
zreszta to nie musi byc dioda w altku to moze byc np ta dioda co siedzi na skrzynce bezpiecznikow.
zastanawiam sie po prostu czy to napiecie na stacyjce w pozycji 2 to sie nie pojawia bo wraca z urzadzenia, ktore normalnie nie przewodzi w kierunku zaporowym prądu. narazie przychodzi mi tylko wlasnie alternator lub ta dioda na skrzynce do glowy.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ja to bym pierwsze co zrobil jelsi auto nie zapala to wypial kostke z modulu wzial kontrolke posadzil bym goscia zeby przekrecal kluczykiem w stacyjce i patrzył czy idzie zasilanie na kostke jesli nie bedzie to wiadomo ze albo jakis bezpiecznik pier. albo coś odcieło alarm ,imo.itp.
nastepnie jesli nie bedzie zasilania postapił bym tak jak wyżej napisałem i sprawdzil czy chociaz kontrolki sie zapala na desce i sprobował odpalic dziada
nastepnie jesli nie bedzie zasilania postapił bym tak jak wyżej napisałem i sprawdzil czy chociaz kontrolki sie zapala na desce i sprobował odpalic dziada
Oki , doszukałem się ze na 100% ess ma imo w kompie .Jamszoł pisze: Czytnik jest od prawej strony kiery
I po aukcjach to też widać
http://allegro.pl/escort-komputer-immob ... 59018.html
http://allegro.pl/escort-mk7-97-1-8td-e ... 43707.html
Że też niema nic do RS-a
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Już nie mieszajcie mu w głowie
Niech sprawdzi najpierw jedno a potem następne
Do stacyjki dochodzi kabelek z napięciem 12 v na stałem zapodaj z tego kabla napięcie - tam gdzie Ci się pojawiało po wsadzeniu bezpiecznika - oczywiście bezpiecznik wstawiony tam gdzie powinien być .
Powinny zapalić się kontrolki - jeśli się zapala to możesz na krótko próbować odpalić rozrusznikiem .
Jeśli stacyjka była winna (kostka stacyjki0 to wóz zagada .
Oczywiście - najpierw naładuj do oporu aku - bo zbyt małe napięcie powoduje głupienie aku i przekłamywanie czujników
Niech sprawdzi najpierw jedno a potem następne
Do stacyjki dochodzi kabelek z napięciem 12 v na stałem zapodaj z tego kabla napięcie - tam gdzie Ci się pojawiało po wsadzeniu bezpiecznika - oczywiście bezpiecznik wstawiony tam gdzie powinien być .
Powinny zapalić się kontrolki - jeśli się zapala to możesz na krótko próbować odpalić rozrusznikiem .
Jeśli stacyjka była winna (kostka stacyjki0 to wóz zagada .
Oczywiście - najpierw naładuj do oporu aku - bo zbyt małe napięcie powoduje głupienie aku i przekłamywanie czujników
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
także podałes moj sposob na odpalenie tyle ze od drugiej strony
jesli cos odcielo to kontrolki sie nie zapala po zapodaniu pradu,na fotce która zapodal majbiker, sa dwa przewody gruby czerwony i cienki czerwony z czarnym paskiem, zapewne jesli sie je zmostkuje rozrusznik powinien ruszyć ,ja bym jednak podal prad bezposrednio na cewke
ot tyle z mojej strony
jesli cos odcielo to kontrolki sie nie zapala po zapodaniu pradu,na fotce która zapodal majbiker, sa dwa przewody gruby czerwony i cienki czerwony z czarnym paskiem, zapewne jesli sie je zmostkuje rozrusznik powinien ruszyć ,ja bym jednak podal prad bezposrednio na cewke
ot tyle z mojej strony
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Na sam początek to wywalił bym akumulator który masz i wstawił jakiś sprawny a to dlatego że odpalanie na kable to nie to samo co bezpośrednio z akumulatora.
Wiem bo miałem tak kiedyś w mk4 że szukałem po instalacji braku napięcia a auto odpalałem na kable od kolegi, założyłem akumulator do auta i było "prawie bez problemów" ale więcej prądu miałem na instalacji.
Wiem bo miałem tak kiedyś w mk4 że szukałem po instalacji braku napięcia a auto odpalałem na kable od kolegi, założyłem akumulator do auta i było "prawie bez problemów" ale więcej prądu miałem na instalacji.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
akumulator naładowany ?? masy posprawdzane ?? dolozona masa na silnik ?? odlacz kabel sterujacy ze stacyjki do alternatora (tylko go zaizoluj !!) i sprobuj zakrecić (jak mnie pamiec nie myli to sygnal idzie na wejscie D+)
gaszenie lampeczek pedalem hamulca może świadczyc o tym, że gdzieś zasilanie lub masa "wisi w powietrzu" ... czyli przerwe na kablu/brak styku lub braku zapory ze strony diody i przewodzenie w kierunku zaporowym
gaszenie lampeczek pedalem hamulca może świadczyc o tym, że gdzieś zasilanie lub masa "wisi w powietrzu" ... czyli przerwe na kablu/brak styku lub braku zapory ze strony diody i przewodzenie w kierunku zaporowym
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415