...Czesc Wam.....
Odpaliłem essiego 2 dni stał ..... pochodził i nagle coś zawyło tak jak odkurzacz pochodzil chwile zgasilem .... wjechalem do garazu .... pompa w nim nigdy nie huczała ani głośno nie chodziła .. widzę że strzelił jakiś przewód zakończony rurką i tam jesc chyba ten przeciek .... oto zdjęcie troszkę nie wyraźne on jest tam w głębi taki aluminiowy
co sie moglo stac wspomaganie nie dziala caly plyn mi sie wylal
To strzeliła jakaś rurka metalowa która wchodzi do jakiegoś trzpienia .... to jakiś metalowy kawałek rurki na końcu zakończony jest gwintem .....
Czy jest to mozliwe ze zatarłem pompę ??
Wspomaganie-zabuczało wylal sie plyn
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Pompa zawyła bo się zapowietrzyła .
Raczej nie powinna się zatrzeć - musiała by być długo na chodzie na sucho.
Rurkę musisz wymontować i albo wymienić albo naprawić
Przyczyna - albo zmęczenie materiału albo miałeś wodę w układzie i zamarzła .
Dopóki wóz odpalałeś co dziennie - było ok , ale gdy zostawiłeś wóz na dwa dni woda zdążyła zamarznąć .
Nie wiem , czy masz garaż ogrzewany ale jeśli jesteś w stanie jakoś go dogrzać to zrób to - zlej do koca olej ze wspomagania i zalej nowym - oczywiście idąc tym tokiem myślenia (woda w układzie )
Raczej nie powinna się zatrzeć - musiała by być długo na chodzie na sucho.
Rurkę musisz wymontować i albo wymienić albo naprawić
Przyczyna - albo zmęczenie materiału albo miałeś wodę w układzie i zamarzła .
Dopóki wóz odpalałeś co dziennie - było ok , ale gdy zostawiłeś wóz na dwa dni woda zdążyła zamarznąć .
Nie wiem , czy masz garaż ogrzewany ale jeśli jesteś w stanie jakoś go dogrzać to zrób to - zlej do koca olej ze wspomagania i zalej nowym - oczywiście idąc tym tokiem myślenia (woda w układzie )
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
po co zalewac nowym olejem,skoro jest wyciek jak wyciek zostanie naprawiony to i tak będzie trzeba wlać nowy olej
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- iglaxr3i
- Posty: 887
- Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
- Lokalizacja: Kozin
- Pojemność: 2800
- Rocznik: 1992
- Generacja: MK5
- Nadwozie: Hatchback
Ta rórka to chłodzenie płynu wspomagania,nie wiem poco jest w układzie chłodzenie na ale cóz ,mozesz zamontowac rórke bez chłodzenia ,pasuje tak samo jak org.jest tylko krótsza i mniej płynu bedziesz musiał wlac.
Rórka na 2 zdjeciu idzie od pompy w kierunku zderzaka tam jest ułozona w spirale i wraca nad skrzynia do maglownicy.
Sa dwa mocowania przewodów wspomagania do maglownicy
1 na wcisk - posrodku przewodów w maglownicy jest sruba ,która je trzyma w urzadzeniu
2 wkrecane- oby dwa przewodu wspomagania sa wkrecane do maglownicy w sposób podobny do przewodów hamulcowych .
opis masz poto by sie nie zakrecic i nie płacic 2 razy
Rórka na 2 zdjeciu idzie od pompy w kierunku zderzaka tam jest ułozona w spirale i wraca nad skrzynia do maglownicy.
Sa dwa mocowania przewodów wspomagania do maglownicy
1 na wcisk - posrodku przewodów w maglownicy jest sruba ,która je trzyma w urzadzeniu
2 wkrecane- oby dwa przewodu wspomagania sa wkrecane do maglownicy w sposób podobny do przewodów hamulcowych .
opis masz poto by sie nie zakrecic i nie płacic 2 razy