Podłużnice tył, gdzie kupić jeśli da?, najlepiej woj.łódzkie

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
andkar
Posty: 720
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:00
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: andkar »

tutaj masz: http://ford-sklep.pl/polcar-m-79.html tylko te podłużnice niestety są robione z cieniutkiej blachy w porównaniu do oryginału, z tego co pamiętam to gdy koledzy je porównywali, to w tej części podłużnicy w kształcie "u" blacha zamiennika to 1mm a oryginał ma ze 3 :(
kris

Post autor: kris »

Andrzej,to nie są podłużnice tylko nakładki na stare,naspawuje się je na stare,lukałem już ten temat bo sam szukam ;)
Awatar użytkownika
andkar
Posty: 720
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:00
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: andkar »

kris2629 pisze:Andrzej,to nie są podłużnice tylko nakładki na stare,naspawuje się je na stare,lukałem już ten temat bo sam szukam ;)
Raczej to tak wychodzi, chociaż niejedni dawali to właśnie zamiast podłużnic, a samych podłużnic to chyba nie ma, a co do ASO to wątpię czy będą mieli, elementów podłogi też nie mają :( orientowałem się to mogli ściągnąć ale tylko środkową część :( w cenie jedyne ponad 1000zł
matek10912

Post autor: matek10912 »

ja mialem podobna sytuacje miesiac temu. do tego nie potrzeba duzych zdolnosci :mrgreen: wystarczy dobra spawarka,młotek i najlepiej podnosnik. mlotkiem stluc resztki podłużnic oczyscic, wspawac nowe-moga byc profile. w moim przypadku blacha 2mm. ogolnie czas spawania do 6 godzin i smieszne koszta bo az 150zl :mrgreen: roznica jest odczuwalna, zreszta sam sie przekonasz
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23280
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jakobs72, zastososwane zostaly nowe podluznice od malucha :) Bardzo dobrze zakonserowane i odpowiednio przerobione pod escorta :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Majeczka1988r

Post autor: Majeczka1988r »

Ten link powinnam zamieścić w innym miejscu ale z uwagi na temat ;) myślę,że róenież będzie pasował
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-wyp ... amochodzie

[ Dodano: Wto 14 Gru, 2010 ]
znalazłam jeszcze takiego linka z opisem tych rzeczy.... może sie przyda
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=70440

A tak na marginesie czy te podłużnice to pod progami są?? gdzie one sie znajduja??
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14522
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Majeczka1988r, masz rację co do pierwszego linku - powinien być w "Uśmiechnij się" ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 »

http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... c&start=75

Majeczka1988r. w temacie Dzika, w linku który wkleiłem widać podłużnice. W połowie tematu, zakonserwowane na czarno, widać troszke kawałek koła tam. Ten czarny element to podłużnica :)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

A tak wyglądają lekko zjedzone :)
Przepraszam za jakość - znalezione w necie
Załączniki
images1.jpg
images1.jpg (6.56 KiB) Przejrzano 8732 razy
images2.jpg
images2.jpg (2.85 KiB) Przejrzano 8732 razy
images3.jpg
images3.jpg (6.3 KiB) Przejrzano 8732 razy
Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 17:39 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 2 razy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14522
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jamszoł pisze:A tak wyglądają lekko zjedzone :)
jak? :P

Jurek, chyba żartujesz - to co pokazałeś to podłuznice niemal "sztuka nówka" ledwie przyprószone rudą ;) poniżej masz przykład jak nie powinny wyglądac podłuznice :D
Załączniki
100_1201.JPG
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Jastrzab_1_8D_92

Post autor: Jastrzab_1_8D_92 »

faktycznie podłużnica z elegancką korozja , z daleka poznałem ze to escort :) , ale widzę na zdjęciu ze amorek prawie nówka ,znaczy się że koledze się powodzi :) A bardziej poważnie to juz czas na nie(podłużnice) , bo autko może stać się "nadsterowne " i wybierać drogę za Ciebie .

Jastrząb
Majeczka1988r

Post autor: Majeczka1988r »

Jurek, chyba żartujesz - to co pokazałeś to podłuznice niemal "sztuka nówka" ledwie przyprószone rudą poniżej masz przykład jak nie powinny wyglądac podłuznice
O lol :razz: A to z taka dziura da sie jeszcze jeździc;)
Jastrzab_1_8D_92

Post autor: Jastrzab_1_8D_92 »

Podłużnice w moim przypadku zostały wymienione kompletnie na inne z dawcy...., zostały wzmocnione dodatkowo ceownikiem od wewnątrz ( ścianka ceownika ok 3 mm) Przy okazji zostały wymienione gumy tylnej belki. Rezultat : auto prowadzi się zupełnie inaczej , jest znacznie sztywniejsze, inaczej "wybiera" dziury ...(nie są odczuwalne) , brak " niepokojących" dźwięków. Tylne podłużnice niestety , ale to słabe ogniwo escorta..., ale każdemu kto chce dalej jeździć tym autem proponuję sprawdzić ich stan jeśli tego jeszcze nie robił. Nie mam zamiaru nikogo namawiać , ani straszyć..., porostu ..., po wyjęciu moich jak zobaczyłem na czym trzymała się tylna belka ..., to okazało się że to tylko małe skrawki blachy, której jeszcze rdza nie zjadła.
Szukałem także podłużnic na stronach www, jako nowego elementu, znalazłem kilka : od serwisów aukcyjnych ... do sklepów www , osobiście nie weryfikowałem jakości i grubości blach więc się nie wypowiadam na ich temat, przynajmniej w woj. łódzkim niczego nie znalazłem. Co d cen podłużnic to za nowe trzeba zapłacić w przedziale 200-260 zł za sztukę + ewentualna przesyłka (informacja na dzień dzisiejszy). Z informacji jakie uzyskałem w odpowiedziach w tym temacie,wynika ze niektóre nowe podłużnice to tylko nakładki z cieniutkiej blechy na stare, zapraszam do prześledzenia całego tematu.
Dziękuje za udzielone podpowiedzi i rady w tym temacie .

Jastrząb
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4783
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

ile zapłaciłeś za całą operację, kupno części i ich montażu?
Jastrzab_1_8D_92

Post autor: Jastrzab_1_8D_92 »

Łączna suma z "mazidłami" do konserwacji ( w środku i na zewnątrz) podłużnic to 600 zł. Dodam jeszcze ze w moim przypadku doszło także do wymiany fragmentów progów wewnętrznych do których montowana jest podłużnica/ce. Jest to koszt materiałów i robocizny wymiany podłużnic, malowanie w własnym zakresie. Koszty gum tylnej belki i płynu hamulcowego ( nie duże względem reszty) to inny rozdział ...., całość to w moim przypadku to koszt 700zł

Jastrząb
ODPOWIEDZ