Brak iskry po swapie z 1.6 16 v na 1.8 16 v

Moderator: Moderatorzy

giza323

Post autor: giza323 »

no to lipton bo tamten escort poszedł na szrot :/
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

giza323, można to obejść ale wszystko zalezy jaki masz ten immobilizer- czy w ecu czy osobno w moduke ale w tych sprawach to WieSiu wie więcej, poza tym nadal pozostaje mozliwość że to co innego, ale w tym przypadku jamszoł chyba kompleksowo problem naswietlił ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
giza323

Post autor: giza323 »

Panowie immo w tym fordzie w 90 % jest w module nie w ecu i to chyba jest przyczynom wszystkich problemów z iskrą :/
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

giza323, w module ale w twojej budzie czy w dawcy? Kompa z tego 1,8 swapowałeś? Możesz miec teraz wspaniałą sytuacje gdy masz ze swojego moduł immo na grodzi za deska a dodatkowo masz immo wbudowane w swapowany ecu :551:
Musisz to sprawdzic i zerknąc jak to masz popodpinane. Osobiście nie mam pojęcia czu zwykła zamiana kabelków załatwi sprawę? A może trzeba bedzie szukac kompa z 1,8 bez immo....
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
giza323

Post autor: giza323 »

na 99 % nie ma ecu w swapowanym kompie bo z tego co wiem escort dopiero w 96 roku miał immo w kompie
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

giza323, jeśli w swapowanym ecu nie ma immo i w twoim sprzęcie immo jest w module na grodzi to sam immobilizer nie powinien robic problemu.... chyba.... :???:
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

a wiazke silnika przekladales cala z dawcy. Powinienes byl przelozyc wiazke idaca od komputera do silnika ktora jest laczona w podszybiu z lewej strony auta. Wtedy nie mialbys najmniejszych problemow z odpaleniem auta. Pod warunkiem tez ze nic nie ciales w kablach.

Jesli dawca na 100% nie mial immo,bo auto powinno zagadac juz po podaniu zasilania na komputer (przez zlaczke w podszybiu z lewej strony - taka jajowata) i przekreceniu rozrusznika. Nic mu wiecej do pracy nie potrzeba.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
giza323

Post autor: giza323 »

Panowie mój escort nie ma immo w kluczyku. Gadałem ostatnio z moim bratem na temat immo i powiedział mu ze ze 2 lata temu elektryk wycioł odcinacz zapłonu bo alarm głupiał.

Mam kluczyk z dawcy i tam też nie ma immo w kluczyku. czy istnieje mozliwość sprawdzenia czy jest immo czy nie ??

Albo gdzie szukac jeszcze przyczyny
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jak kluczyk nie ma takiej czerwonej pastylki od gory to nie ma immo. Jesli jestes pewien ze ten 1.8 przed wyciagnieciem palil z tych kluczykow ktore masz i w nich nie ma tego czerownego czegos,to nie ma immo :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a moze problem po prostu jest w tym glownym przekazniku zasilanym po stacyjce i/lub skrzynce bezpiecnzikow. sprawedz jeszcze czy komp dostaje mase przy pomocy takich dwoch dodatkowych cienkich kabelkow ktore ida do klemy -
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ODPOWIEDZ