zasilanie szyb
Moderator: Moderatorzy
-
Psyho
zasilanie szyb
gdzie podlaczyc zasilanie szyb zeby dzialaly po zamknieciu centralnego? bo mi caly czas sie diody od przyciskow swieca w samochodzie

-
Blazey
-
Psyho
- WieSiu
- Posty: 23672
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jesli masz oryginalne przyciski, to maja one osobny kabelek od podswietlania a osobny od zasilania samym przycikow (a potem i silownikow), jesli masz nieoryginalne,to Ci nie pomoge, bo nie wiem jakie to sa.Psyho pisze:no jak je podlaczylem do zasilania to swieca nawet jak zamkniety(
Jak orygilan,to ten kabelek od podswietlania przyciskow powinien byc podpiety pod wlcznik swiatel pozycyjnych. Same przyciski moga byc zasilane caly czas,tylko to podswietlanie zmien
mozesz cos wiecej na temat tego powiedziec ? bo ja mialem po dolozeniu elektryki takie cos (w oryginalne miejsce),ze jak otworzylem drzwi kierowcy to szyby zaczynaly dzialac,ale jako ze przekaznik chyba byl nie taki (kolor inny,ale wyprowadzenia i numeracja bardzo podobna),to wywalilem go i dalem zwore,teraz szyby sa caly czas zasilane i w sumie ciesze sie z tegoBlazey pisze:Masz tam przekaźnik załączający szyby po otworzeniu drzwi?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
-
Psyho
silniczek jest uniwersalny, zadnych przekaznikow nie ma , diody w przyciskach i silniczek maja wspolne zasilanie, ogolnie jak dla mnie spoko moze sie swiecic caly czas,poki co wpialem sie w centralny, tylko czy mi od tego nie padnie akumulator ?no nie wiem:P
Ostatnio zmieniony 28 lip 2009, 11:16 przez Psyho, łącznie zmieniany 1 raz.
- WieSiu
- Posty: 23672
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jak nieoryginalne,to musisz zapodac jakis przekaznik ktory bedzie zalaczal zasilanie po przekreceniu kluczyka, albo jak juz chcesz wersje na maksa niezalecana,ale dzialajaca, to zaloz sobie pod jakis grubszy kabel ktory dziala po przekreceniu stacyjki (pewnie mnie zjada koledzy,ze tak nie powinno byc,ale zapewne bedzie dzialac)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
-
Psyho
-
Blazey
Podłączenie się pod obwód zamka centralnego - delikatnie mówiąc nierozsądne. Ten obwód nie jest przystosowany do tak dużego poboru prądu.
Zasilanie na stałe - jak wyżej, mało rozsądne.
Przecież masz zasilania główne, więc w czym problem?
Dobrze zastosować jakiś układ aktywujący szyby po włączeniu zapłonu -przekaźnik najprościej.
Jest schemat elektryczny samochodu. I robiąc instalację według niego, robi się najlepiej. Tak przewidziała fabryka. Tak jest bezpiecznie.
Zasilanie na stałe - jak wyżej, mało rozsądne.
Przecież masz zasilania główne, więc w czym problem?
Dobrze zastosować jakiś układ aktywujący szyby po włączeniu zapłonu -przekaźnik najprościej.
Jest schemat elektryczny samochodu. I robiąc instalację według niego, robi się najlepiej. Tak przewidziała fabryka. Tak jest bezpiecznie.
-
Psyho