Alternator i napiecie

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

Gwarancję to oni podbiją ale jak przyjdzie co do czego to ich nie interesuje sprawa poszkodowanego. Banda debili ( przepraszam za słowo ).
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
jerzyk

Post autor: jerzyk »

byłem i sie dowiedziałem ze napięcie powinno być gdzieś 14v ale w starszych samochodach jest nawet 13 i ponizej i to nie powinno wpływać na to ze akumulator sie rozladowuje jest to wina akumulatora jaki byś niewzioł starszy samochud to napięcie bedzie mialpo nizej 14 a najlepiej by było wziąść znalesć jakis samochud zeby mial powyzej 14 i wtedy zareklamować bo tak cięzko będzie
Maniurka78

Post autor: Maniurka78 »

Czyli przekładka do autka kolegi i jazda na gwarancję :wink:
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

I jak Wiesiu poszło z akumulatorem?
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Maniurka78

Post autor: Maniurka78 »

Coś tam pokombinował ,bo podawałem mu swoje napięcia. :wink:
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23581
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

akumulatora narazie nie wymienilem,bo w ramach gwarancji wzieli go na bardzo pozadne ladowanie (dobrym sprzetem przez 3 dni), poczekamy zobaczymy co bedzie jak przyjda mrozy. Gwarancje mam do grudnia na szczescie. gozej ze z alternatorem mam same problemy:( co tez opisalem w watku: http://www.fordescort.no-ip.com/forum/v ... .php?t=320

Maniek, wiesz, twoje napiecie ladowania to jest dla mnie wzor, tak bardzo chcialbym takie miec:) wiesz powiedz mi jak moze wiesz ile amperow wyciaga Twoj alternator, masz 55A czy 70A? bo to ze boscha masz to juz wiem, ja tez juz dwa takie mam (jeden juz padl zupelnie, swiszczy bardzo glosno), a moj stary dziala tak jak dziala
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Maniurka78

Post autor: Maniurka78 »

Ile aper wyciąga to nie mam pojęcia. Jak jest gdzieś na tabliczce znaminowej to sprawdzę a jak trz zmierzyć miernikiem to kiedyś to sprawdzę. Póki co to nie chce mi się do garażu zachodzić. Mam dosyć po ostatnich remontach i naprawach, ale sprawdzić sprawdzę napewno. :wink:
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23581
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jest na tabliczce znamionowej,albo 55A albo 70A.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

Tak jak już Wiesiowi podawałem przez telefon na Jego prośbę u mnie napięcia są następujące ( mierzone na akumulatorze ):
bez włączenia zapłonu akumulator ma 12,6
na biegu jałowym 14,3
przy około 3500 obr/m 14,3
na biegu jałowym przy włączonych światłach mijania 14,2
Tak przedstawia się mój samochód odnośnie ładowania akumulatora.
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

A morze przyczyną niskiego ładowania są diody w alternatorze. Pewnego razu padł mi alternator i nie miałem wogóle ładowania. Pojechałem ( autobusem :D ) do elektryka z wymontowanym alternatorem i rozebrał mi go oraz wymienił diody na nowe i od tamtej pory odpukać tak jak napisałem wyżej. Może to Wiesiu przyczyna.
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23581
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

sprawdzalem samochod na 3 alternatorach, na wszystkich tak samo, wiec nic chyba na to nie poradze i bede musial tak zostawic jak jest, jeszcze sprawdze inny akumulator i zobaczymy co z tego wyniknie.

Odlaczalem juz nawet wszystkie urzadzenia i dalej to samo (wszystkie zbedne, odlaczajac bezpieczniki po kolei).

Sam juz nie wiem, moze dlatego tak mam bo mam alternator boscha a Ty masz inny i te inne sa lepsze niz moj?

Podpialem nawet akumulator z samochodu mojego braciszka i nawet gorzej niz bylo.

Dziwi mnie tylko dlaczego Maniek na taki sam alternator co ja i ma lepsze napiecia.

A moze Ty Jerzyk sprawdzilbys jeszcze dla mnie napiecie w Twoim
samochodzie tak jak Robertford?? Bo ja teraz mam alternator wlasnie z samochodu taki jak Twoj i kto wie, moze po prostu tak ma byc?



Narazie rozkladam rece.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
jerzyk

Post autor: jerzyk »

wiesiu pszecież ci opisywalem na samym początku tego tematu jakie mam napięcie weż jeszcze inny akumulator i zobacz czy ci będzie go rozładowywać bo ja nie nażekam u siebie na akumulator a napięcie mam spadkowe
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23581
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jerzyk pisze:wiesiu pszecież ci opisywalem na samym początku tego tematu jakie mam napięcie weż jeszcze inny akumulator i zobacz czy ci będzie go rozładowywać bo ja nie nażekam u siebie na akumulator a napięcie mam spadkowe
Racja Jerzyk, przepraszam, az zapomnialem juz ze mi to dawno napisales:) a powiedz mi czy u Ciebie nadal sie rozladowuje akumulator? czy jezdzisz z takim napieciem ladowania????

Napisz cos jeszcze jak to teraz wyglada z zachowaniem Twojego samochodu i akumulatora. Bede Ci bardzo wdzieczny
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

A od czego jest to uzależnione, że u Ciebie Wiesiu są takie napięcia a u mnie inne?
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23581
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

wlasnie o to chodzi,ze to jest dobre pytanie, a ja na nie odpowiedzi nie znam, przeciez nie mam w swoim samochodzie nic nadzwyczaj innego,aby bylo inaczej niz u Ciebie, chyba ze nie masz alternatora marki Bosch,to wtedy wszystko bedzie jasne. Zapodaj zdjecie swojego alternatora,ewentualine przeczytaj co masz napisane na jego etykiecie i bedzie wszytsko jasne:)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ